2011/11/17

[港劇]歡樂滿《萬凰》~

其實我無睇《萬凰》的, 但見博友談論呢個食鬼之神就忍不住去看一吓了…嘩哈哈﹗

即刻諗起《洪武》啲飛鷹花綉,咦,唔通阿王爺就係建文帝轉世,小喬轉世成福晉…咁阿映雪轉世成妃嬪…(咦,阿傲千戶就係喺山洞度自斬手架喎﹗opps﹗山洞發生的事都好可怕啊﹗)

跟住呢…原來阿皇后係福晉個表姐,跟住皇后又背住表妹同舊情人死灰復燃,咦﹗同《紫禁驚雷》一樣喎﹗不過今次阿王爺無話要搶皇位啦嘛?(因為佢前生俾人搶過所以寧願舒舒服服做王爺算?﹗嘩哈哈﹗我在作故仔呀﹗)((劇組在東拼西湊整個故仔出嚟的嘛?))

陳秀珠姐姐在《金枝》做惡毒皇后要攪到所有妃嬪無BB生,佢既技倆係收買太醫去毒啲大肚婆;今勻佢地先進呀,用磁石喎﹗BTW,唔係話太醫要隔個屏風嚟同妃嬪把脈架咩?

你有食鬼之神咩﹗我都有刀疤乙條﹗

個山洞啲雨好正…假到無朋友…

睇的時候(之前博友都有講過),阿皇后呢頭滑胎,邊有咁快又排卵呢?佢嗰頭就去搵人借種…玩咩…定係時日如飛劇組用咗快鏡我唔知呢?皇宮去熱河唔使幾個月架?(我又太認真?)

唔知點解阿全皇貴妃咁樣畫個咀令我覺得似藝妓,又有啲似盧海鵬扮女人…

無啦,我主打係想CAP吓個食鬼之神啫…淨係一集都咁歡樂,睇晒成套真係唔知點算…哈哈哈﹗以上。

2 則留言:

  1. 我就和小球說,同冰子講佢會cap圖過你睇XDDD

    回覆刪除
  2. brownie:
    我不嬲都服務周到架啦~

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD