2011/11/10

快餐雜記

事緣係雞記極速將「封味鍚紙烤系列」出了兩款味,弄得本人都心思思走去吃了,嘩﹗油到無晒朋友﹗

下面那個香草味是先前推出的,上面的牛油蒜蓉是琴日吃的,其實我想話呢個烤雞系列以味道來講,是好味的。肉質比平時任何一款雞都嫩滑得多,有幾何食到唔係滴油而係肉汁的雞先喺雞記?

個味是ok的,不過食完個口啲味就唔ok,刷幾次牙先洗得走陣勁味最重要的是…一打開個錫紙…嘩﹗啲油多到可以俾阿媽煮幾日餸﹗好可怕﹗好可怕真係好可怕﹗難怪好味既野都係無益的了…

加1蚊轉的古古力葡tart,古古力其實都被蛋味掩蓋了,同埋次次同店員講想加1蚊轉古古力tart時,佢地硬係以為我加多個…巧得人京囉…試過幾次囉…(唉…雞記啲service真係麻麻地的…)





Burger King啲包就食得多,早餐都算第一次,除了個鬆餅有啲硬(同埋無果JAM…我被老m縱壞了…),舊蛋煎得好硬(呢水食得多嫩滑炒蛋嘛…),個蕃茄有得刺身的感覺(係咪煎一煎熱啲會好啲呢),塊豬柳有啲油(ok…這是我個人preference),啲薯粒有茄汁的話會更好(可能店家諗住大個蕃茄喺隔離仲使乜茄汁…)…

呃,整體而言,就是可以更好的囉個餐…


n年無食過時新,趁去睇演唱會時幫襯一吓,完全唔知而家有得自選醬油,叫餐時…因為小的討厭沙律醬嘛,就問哥哥仔係咪有呢個醬同有無得走咗佢…哥哥仔一臉木然,用支筆一手篤埋收銀機前面個牌度:嘩﹗乜而家有茄汁、黑椒汁、咖哩汁等揀,小的就選了一個至9唔搭8的咖哩汁來試…喂,是相當ok的喎﹗

不過係因為舊包比較硬,於是一路咬佢一路爛,滴到我成日都係汁…卒之轉用刀叉食。個包加隻蛋都係13蚊,連埋汽水19蚊,唔係咳未清的話真係想整多隻雞翼…

燒雞翼…我鐘~~~~意食…

(14/2/12後按:原來個n年前係08年…啊…而,剛剛又食了一轉…)

最近大愛的華星冰室,佢個快餐有叉燒通(或意粉)、炒蛋+火腿+多士,整多杯野像盛惠30,好飽好滿足,乃係去溫書之前常吃的。

某次友人叫了個好高貴的黑松露炒蛋…eeeee…似茶葉喎個樣?

我諗我食炒蛋食到上癮了,完全放棄了Flying Pan…咁食egg benedict講緊100蚊有找…食個快餐一次頂三次呢﹗um,都係食啲經濟實惠既好…well,同埋我鐘意呢度坐得舒服啲,唔似澳牛金鳳那些極速上枱等你極速食完走,大佬,食得咁急影響消化嘛﹗


有華星當然要有埋附近的北海道牧場餐廳,個餐包含既野係exactly一樣,不過跟華星冰室那個比,個通粉既湯底就濃味啲(係咪加咗奶呢?),但個通粉既份量就少啲,pat蛋不分上下…哈

分別就在於…內容一樣的餐北海道(﹗)那邊要36蚊,貴華星6蚊喎﹗唔通就係個湯值呢6蚊﹗其實我想問,除了佢聲稱的使用北海道牛奶之外,成間餐廳食既野係一啲都唔北海道喎﹗至少北海道應該唔會食港式叉燒吧?﹗

無聊的我無聊大發現,北海道牧場餐廳入面個洗手間…盞燈好靚﹗嘩哈哈﹗我真係好無聊﹗哈。
其實我唔記得漢堡包文係咪得咁多之:
平民美食之旅 (騎騎呢呢的freshness burger)
慢9拍試食記~Mos Burger
希望越大之…Fatburger
人試我又試~burgeroom
再訪Burgeroom之夜麻麻食早餐
暴走Monster Burger

6 則留言:

  1. 蛋黃一星期只適宜吃兩隻,小心膽固醇啊!

    回覆刪除
  2. 第一張真係好油!

    回覆刪除
  3. 茶記版金鳳﹐我從來唔會坐低食的
    只會叫外賣蛋韃
    至於澳牛﹐我已經杯葛十九幾年!
    講好食﹐其實一般貨仔咋wor﹖
    都唔明點解咁好生意...

    回覆刪除
  4. brownie:
    是但啦,人生得意須盡歡呀﹗

    回覆刪除
  5. John:
    係呀,但佢好好味﹗

    回覆刪除
  6. 文少:
    金鳳我係以前喺附近返工先會成日食,無做之後都唔會特登去灣仔食囉…
    澳牛嘛,是慕名食過一次…但吃不出特別之處…
    同一pat蛋,我buy華星的多啲囉~

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD