2011/10/09

被淘汰的,肯定不是TBB…


近期電視大戰嘛,又說維基短訊密密傳,跟住現在電視在又有條新頻道天天在觀星(又成日請前無記人上去真情對話…),實在小的頗期待的,雖說無記近一 年啲劇係OK番啲的(看小的發文既讚美度提升就知啦﹗哈哈),但百花盛放肯定比一台獨大精彩嘛,新既電視台會有甚麼攪作暫時不得而知…但無記的回應…精彩…另類那種耶…


UM,即係呢(嚟啦…呢句一想講難受野就會出的對白…)…話說近期小的多留在家吃飯,於是每天看《東張西 望》時不時見到620小姐跟各式藝員被節目訪問,講公司點好點好點好呀,跟住有集6小姐直頭同琴姐即時簽約(疑似的…),然後琴姐高八度的(當年的西宮 腔?)聲線大呼TBB咁好做乜走呀?直頭後悔當年跳槽喎…

囧﹗使唔使呀…肉麻到暈喎﹗

好了…話說小的見《法證3》上封面又有月曆卡送(噢耶﹗十七皇兄陪我過2012~),明知TBB周刑刊…呃…除了劇情外…另外的是比較…含蓄的…呃…係。ANYWAY,揭了十幾廿版台慶亮燈夜的報導後,見到上圖咁樣一篇文…嘩﹗救命耶﹗

UM,我覺得有啲似皇帝的新衣,自我催眠咁囉…

又當然,維基短訊仲未出招,而家吹到天花龍鳳乜都假,TBB以不變應萬變都啱既,一來人家未出招,二來當年亞記變法圖強N咁多次,次次都係有頭威無尾陣,俾 TBB你做乜我又做乜就打散了,咁而家維基短訊要以子之矛攻子之盾(傳說話要每年拍若干個鐘數的劇集嘛…),係咪會打得散TBB多年來的慣性收視都係言之 過早…但連日以來文字、影像…的死忠宣言…囧﹗救命耶﹗使唔使咁肉麻呀﹗紋精忠報台喺背脊丫不如…

ANYWAY AGAIN,我對維基短訊是充滿期待的,實在小的未經歷過佳視大戰無記嘛,真係你出水我就來土淹,大家都因為對手出招而使出自己看家本領來迎戰…聽落都覺 精彩囉…而家亞記真係…呃…不過…當然希望另外兩個新台唔會好似亞記咁雷聲大啦…唔係啲人跳完槽就失業…真係大吉利是…(忽然諗起當年蛇果個APPLE MART大戰百佳…囧﹗)

個月曆卡十七皇兄排頭可比陳UN微和胡定欣(REGULAR CAST喎﹗)巧開心耶~~~~

但本書內容真係好乏…

另…用微博既相貼過來博真好…我幾鐘意微博個水印的說…卡卡卡…

以上。

8 則留言:

  1. 你想要TBB週刊可以同我講丫嘛XD

    9th Oct 2011 17:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉呀…早之係咁我慳番12蚊啦﹗
      下次atf上封面(如有)搵你呀吓﹗

      13th Oct 2011 18:08 PM

      刪除
    2. 收視計算係有(TVB)方法嫁,我背過不過唔記得左(無乜人問就唔會記),我搵返再quote返過你睇.之前ATV都話佢作數字,用既方法唔岩.
      tvb大把野呃緊你。

      13th Oct 2011 22:03 PM

      刪除
    3. 咁靠你提供資料啦﹗
      其實收視點都係吹出嚟搵廣告商既啫,諗都諗到,projection嚟既,又唔係真係逐家逐戶check,真係睇你信唔信佢話的收視點…而且有邊啲族群真係睇電視既,有幾多係上網為主十年都唔開機既,心中有數啦﹗

      14th Oct 2011 09:43 AM

      刪除
  2. 一直都好懷疑d tvb收視係咪真係咁高,而家d人點會追電視?又電腦又唉瘋又打機,仲睇電視?我覺得tvb而家d劇有廿點收視都偷笑,佢話自己成三十幾點一定作大。
    而且而家d人又咁忙,返工都返十幾個鐘,會唔會睇電視?算啦!tvb大把野呃緊你。
    (ps yahoo blog升級都唔方好用,我物色緊有無第二d blog好用,你呢個blog好唔好?佢連其他無acc既人都可以留言,我唔係咁鐘意,咁佢有無得選,無acc的人唔可以留言?)

    10th Oct 2011 13:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話收視點係由個機頂盒(sth like that)計的,而個盒係一部份家庭有,用呢堆家庭睇電視的習慣來sample出嚟的,但無深究過呢堆家庭係點sample出嚟數量有幾多啦,所以呢…話有2百幾萬睇《法證3》,其實我都想知係咪真係咁勁3份1個香港都在睇囉…(我堅信好多會睇電視但唔會住定定睇的人會上網睇番,click rate就準確好多…)
      鮮奶可以俾非用戶留言的,不過佢既support都唔係太與時並進,例如想加g+/fb like的話你要自己擺plugin,好多博友都因為呢度無乜升級(最衰係成日load死機)而決定搬家,小的暫時都仲可以既,不過都開定個blogspot做後備的了…

      13th Oct 2011 18:12 PM

      刪除
  3. 大婆台要求真係低
    竟然淪落到話唔會比人淘汰
    大佬啊﹐你係大婆台來ga!
    梗係要型D﹐豪言壯語﹐話自己大婆地位唔會動搖呀嘛﹖

    13th Oct 2011 05:46 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲高層越豪情壯語我越覺得係無自信的表現,人家都未有正式的出品,只係招兵買馬,大婆台大可以放長雙眼以不變應萬變丫,而家日日喺度高呼tbb真美妙,我反而覺得佢地係驚,而有點自亂陣腳…
      而驚…可能係源自佢地自己都知自己俾員工的offer係比市場差,只係一路得亞記有記,而呢兩家都唔多拍劇節目又唔算多,容納唔到太多員工,所以部份員工逼住要接受一個比較差的offer,而家有人肯定多啲嚟做番同一類既job,自然好吸引囉…走吓一個走吓一個,無記都咪話唔頭痕…

      13th Oct 2011 18:14 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD