2011/09/15

[港劇]《魚躍在花見》~熟齡版《將太的壽司》

既然人人都話似,咁小的本著以身掃雷的精神去掃一掃囉…果然唔睇唔知身體好,um…都有一樣係唔似既,除了日本無laughing哥演出外,就係…《魚躍》是熟齡版囉…

先承認,小的n年前的暑假睇過一次《將太》後就無再翻煲過,唔係搵番劇情資料都唔記得原來廣末涼粉劇中演柏原崇個妹﹗(我成日以為佢跑龍套做配角的只有《長假》添﹗)…呃,其實我係有碟既…係咪應該拎番出嚟睇呢…

咁劇情上網上都有好多文章做過對比(如這篇大典中所載),咁小的就不作重覆,細節唔記得啦,但個setting:總係有個死奸鬼不擇手段去害主角,而主角本身係好有能力但又無乜自信,總係退退讓讓咁,到後來臨界點爆發,佢不得不發揮佢既小宇宙,就算身邊客觀環境唔夠好都可以出奇制勝,少不免身邊梗係有個世外高人教路,又同時有個紅顏知己咁…呢個時候總會有個人喺男主角身邊本來係friend的又因為佢發揮小宇宙而妒忌佢,但後來被男主角的真誠感動就回頭是岸…最後梗係男主角乜都嬴晒,友情親情事業乜都齊,完。

真係齊晒架《魚躍》個故仔,仲加多樣爭產、身世之謎和失憶(呢個無記最鐘意﹗)添﹗嘩哈哈。well,個故仔又唔能夠話佢唔好睇,不過有啲難受係兩位男主角都比較成熟,despite佢地保養得唔錯,特別係chilam哥哥個角色,比10年前《十月初五》的初哥哥更0靚仔﹗囧﹗…唔知仲以為我睇緊台灣偶像劇…chilam哥哥跟囧囧談情比蒸餾水更純的愛情…呃…呢套劇係咪遲咗10年先俾佢地拍呢?仲童話過《衝上雲霄》囉…或許唔係演員既錯,佢地都做得好落力…不過係時間既錯囉…(兩個女既都過3字啦…男既仲要係當年將太既double啊﹗)

感情線設定好鬼有《射鵰》靖蓉純情,楊康和念慈就愛恨交纏(其實《潛行》都係咁啦…)既感覺,嬴仔(chilam哥哥)和孖羌(囧囧)走純情路線時,囂哥和思籠就走愛恨交纏路線,前者讓我覺得成件事很超齡,後者很剎有介事…兩個成日一行出嚟就滿懷心事咁…黑面黑到好似好多人殺咗佢地全家咁,跟住兩個都成鬼日報仇報仇報仇…囧

睇文說百目魚神慕容澄(松哥)係抄《將太》入面個高人,咁張國強演的唐公子係咪抄李純思呢?一樣都係一條二條白色highlight喎﹗講開造型,兩位女主角個妝真係厚到無朋友…特別係隻眼…很可怕…有必要連瞓覺都smoky eye嗎?還是根本連妝都唔換接住拍就算呢…囧﹗

日食店係咪真係要叫番日食既日文呢?(其實個劇名都有點造作…)一路睇住劇中人喪up魚既日文名…我就諗係咪真係有咁多人識…同埋劇中「月瀧沙」和「意壽司」除了壽司bar枱外,店裡的坐椅擺設鬼咁foodcourt既,又話高級壽司店?﹗(通常去親啲壽司店都多係木造家俱的嘛…)…喺懶營造日本feel的時候有啲咁唔日本既場景感覺真係好詭異…。um…於是有番日系feel裝修的店…咪就係力奇桑旗下啲店囉…係呀,就係兩家壽司店無出現,烏冬和咖啡都出晒鏡…連佢鐘意投的日本一藍鯨都出埋,真係唔講都知係佢史邦沙囉…

唔能夠話套劇唔好睇,但實在個設定係咪設定得男角太後生呢?疑問:15年前魚輝煌叫兩兄弟比試時,chilam哥哥和laughing哥都無搵年青人做替身喎﹗(有k4可以用丫…),15年後…佢地仲唔住三望四…三弟魚至寶都28啦……阿嬴哥仔仲可以0靚仔過佢…真神奇… 以上。

****************************************************
《魚躍》@tbb主頁
《將太的壽司》相關文章:1/2

8 則留言:

  1. o個時真係覺得請d識日文ge臨記應該唔係好難jie, 點解係要搵d唔識日文夾硬講日文, d調錯晒, 簡直係虐待...

    謝天華太chok喇, 好做作, 我發現楊怡戲份越少, 表現越好, 以前做大茄都唔錯, 但做主角就變得太刻意, 演技好浮誇...

    chilam哥哥需要keep得好, 但天真同白痴係不一樣的...

    14th Sep 2011 21:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能啲請識日文的人既筆直用晒喺《二嫂豪情》度,所以無錢俾其他劇去請人啦…
      我理解佢地可能唔識日文而試著去講,但有時啲野真係唔好夾硬嚟,同該國家related劇集唔一定要講該國的語文架…真係聽到耳都側架…
      laughing哥話個角色係不苟然笑,所以要黑口黑面喎…oh﹗同埋我鐘意你講那句:天真和白癡係兩件事,一見到魚家兩兄弟我就有轉台的意圖…
      楊怡呢…唔知呢…我又唔係討厭佢既,但硬覺得佢啲角色好一色一樣…再加上差唔多的髮型時,真係有啲睇到厭…

      21st Sep 2011 14:35 PM

      刪除
  2. 對我來說,我覺得全套劇嘅亮點係呀松哥 XD

    14th Sep 2011 23:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 我都係因為松哥好睇先有追下ja...

      15th Sep 2011 22:37 PM

      刪除
    2. re:藍映

      係呀,佢啲整古做怪樣好好笑﹗

      21st Sep 2011 14:50 PM

      刪除
    3. re: まこと

      毫無疑問佢係看點﹗哈哈哈…

      21st Sep 2011 14:52 PM

      刪除
  3. 題外話...楊怡可唔可以換下髮型呢?
    "魚躍", "阿sir", "真相"到"不速"...都係咁既頭...

    15th Sep 2011 00:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有套《on call 36》呀﹗
      或者無記想用相同髮型等你唔知套劇擺了幾耐先播…

      21st Sep 2011 14:52 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD