2011/05/24

[港劇]《點解阿sir係家姐》/《花花世界花阿sir》

回看節目巡禮舊文,小的對這劇comment是:「據說係蛇視后版既《阿旺》,睇片時覺得應該係林lone好笑啲喎﹗佢一句「廢人邊有我咁靚仔」令我期待度直線上升… 」…

無錯,看點果然係林lone﹗

其實都沒有甚麼後感可言,因為我只看了一集,仲要因為好些批評,小的抱著「唔賭唔知時運高」的心態去掃一掃雷,結果是…追完《洪武》後小的是可以慳番唔使追住﹗

  • 其實我沒看完全套《阿旺》既…咁蛇視后呢個智商10歲的花家姐…um…咁講可能好衰…um…可能有點歧視的感覺…um…即係我覺得有點似小學時chik起把聲扮低b(小的係指小學仔的無聊行為,唔係指智障人士啊…)…um…點講呢,啲小動作係讓我覺得有點造作(就是要表達:我很可愛的感覺)…um
  • 雖然小的都沒有多機會接觸過智障人士…um,點講呢,個感覺就如羅家良在《難兄難弟》的李奇係似梁家輝在《92黑玫瑰對黑玫瑰》的奇哥多於真既呂奇…咁而家個感覺就像花家姐是在重演阿旺,而不是create something new…
  • 可能是肥貓、譚耀文在《笨小孩》(有人提起里奧哥的演出,也是很神的﹗)的演出令我印象太深,而家睇蛇視后的角色好像刻意將肢體動作、形態keep住個靚女mode…um…唉呀…我都唔知點講啦…
  • 睇了上星期五一集…阿林lone扮華dee撩花家姐一齊扮《天若有情》…真係笑爆咀喎…佢俾花家姐一野食個蛋糕park埋塊面度…同埋喺船度拎住杯香檳極hill地講「行動代號"my fair lady"」…個樣衰到呢…同時我和娘就笑到碌地…
  • 當年娘看兩個version的《阿旺》都是看得很入神的,但今次佢竟然跟我口徑一致地不太喜歡視后的演出,但極愛林lone既衰格闊少喎…
  • 幾時到「廢人邊有我咁靚仔」呢句出街呢?真係想cap圖囉﹗(5月23日晚上註:謝謝博友們提點,原來第二集已經出了…即刻去MYTV CAP番﹗哈哈哈﹗)
呢套絕對係林lone的突破之作。以上。
**************************************************
當年節目巡禮時的感觀是:係咪GTO+無間道+逃學威龍呢架?﹗話阿陳豪係入學校查案,楊怡應該係忠既老師,鍾嘉欣就係疑似黑社會…umum…要觀察…(阿陳生都有好多劇喺身喎﹗)

  • 果然是要觀察。因為第一集我已受不住毛哥的浮誇演出了。看完…感覺…怎麼《醫家有喜》借屍還魂到《阿sir》度呀?而家好興卡通式擠眉弄眼演出嗎?(係既咁就係我勾池啦)
  • 本來胡鬧無所謂既,睇電視都係志在笑吓,但太幼稚硬攪笑我又頂唔順(點講都係《醫家有喜》囉﹗),成集真係笑唔出。(都係睇《王老虎搶親》吧…笑死我喎﹗)
  • 我的眾矢係的晒喺羅sir度…真係要唱番句「你當我是浮誇吧」…我以為得得地已經係極限…典知原來一山還可有一山高的…
  • 楊怡可唔可以唔好咁濃妝呀?佢同胡囧係咪一齊去咗紋smoky eye呀?好可怕呀…同埋佢個頭咁型既…佢係一個乖女miss嚟架喎…係咪著錯咗《魚躍在花見》啲戲服呢?
  • 好少lap到唔唱k啲戲。鍾嘉欣做miss cool又真係幾ok喎,睇忽仔說佢話佢好鐘意miss cool個髮型,顯得佢好好型好有女人味(起碼比平時)的說,咦,又係喎。又或者我真係受唔住陳生啲浮誇演出,所以覺得拍住佢的幾個主角都係ok的吧?﹗﹗﹗﹗
  • 有人發現,蔣志光每次和陳豪見面都襯晒衫的…哈哈哈﹗我諗呢個係套劇難得的亮點吧…蔣志光真係好勁的,攪笑又得正經又得…
  • K4基於我只看了第一集…沒太多評語…呀…演出自然過《阿Sir早晨》啲學生囉﹗哈哈…同埋啲用字都幾粗鄙…又出得街喎﹗仲有…我估唔到警匪片無食煙場面,呢套講學校野的竟然有﹗神﹗ 
 
本來頗有期望可以笑吓的,而家慳番了,又係唔使追。
**************************************************
不好了,接力的《怒火街頭》我又有一點興趣…雖然Law霸係我最熱愛的鄭視帝﹗仲孖住smoky eye霸王胡囧…囧…

18 則留言:

  1. 《怒火街頭》係咪就係節目巡禮講果套《拳王》??

    23rd May 2011 15:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,《拳王》有黃浩然的,而家仲拍緊…
      《怒火街頭》應該係上年拍的…話阿陳敏之受傷咁…

      23rd May 2011 15:18 PM

      刪除
  2. "廢人冇我咁靚仔"第二集尾已經出左喇喎,係當林風投左舊國寶累公司蝕錢既時候,
    胡楓鬧佢:你同廢人有咩分別?!
    林風:有架, 廢人冇我咁靚仔!
    胡楓:靚仔可以當飯食嗎?!(呢句真人林風都應該聽下)聽日同我落下面做boy!
    就係咁~
    其實我個底線都幾低, 我真係覺得蛇c慢幾可愛喎!不過mo哥就頂唔順喇, 可能我except佢個角色係好英明神武, 但出到黎又唔係, 淨係識嬉皮笑臉, 都唔知楊怡鍾意佢d乜??

    ps, 岩岩睇到你講"醫家"篇blog, "女王辦公室"結局我記得有music架喎?不過套戲我最鍾意唱k, 完全改哂觀!


    23rd May 2011 18:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,謝謝你提供呀,我已經極速去番cap圖,第二集剛剛仲有一日咋﹗
      唔知呢,我覺得蛇視后似係扮小朋友多過智障人士…哈。mo哥呢,um,或者係我唔接受佢呢個浮誇式的演出,我都明個故仔係有啲卡通化嚟引人笑…不過我笑唔出囉…有時好唔好笑,滑稽定幼稚係一線之差…唔buy就係唔buy咁囉…
      我都鐘意睇mo哥做曹丕、《珠光》terrence那種cool cool地又滿腹心計的(仲有渣打銀行廣告﹗),佢個樣似有滿肚墨水嘛…羅sir實在係頭腦簡單…呃…哈哈…
      對,唔唱k自《女王》後大為改觀,《酒店風雲》那水我舥得佢chok樣chok過林lone呢…

      24th May 2011 12:54 PM

      刪除
  3. 我前幾日也唔小心睇左"怒火街頭"既預告,好似ok咁,可能有D非tvb人的加入,感覺較新鮮

    23rd May 2011 20:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,李燦森係幾有新鮮感…
      而家真係好煩,嚟嚟去去都係那班人,楊怡、胡囧、鄭視帝都已經出到兩套劇了…啲綠葉仲可以一日出幾次場…真係睇到嘔…好都明無記養咁多人梗係要用盡佢,但睇嚟睇去都係那堆人真係好悶…

      24th May 2011 12:56 PM

      刪除
  4. 我與我的義工朋友們都有與智障人士接觸, 而大家一致認為, 智障人士係叻過花家姐既, haha!
    阿旺反而比較受落, 如blog主所說, 花家姐的確過份造作了!

    23rd May 2011 21:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 前陣子搭巴士時有位智障的男仔和媽媽,成程車個男仔不停叫阿娘如何安排跟住的晚餐…佢好醒喎,step by step咁lead住媽媽…
      唔知呢,我覺得蛇視言計得個角色太盡…反而唔及《公主》時咁剛剛好,而家有少少過咗火…

      24th May 2011 12:57 PM

      刪除
  5. 冰子重有無練琴呀?

    23rd May 2011 22:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,不過有時懶就唔係晚晚練咁囉~哈…

      24th May 2011 12:58 PM

      刪除
  6. 做劇哦, 表情總是要誇張點, 否則就只覺得是在街上看着一些"普通人", 沒意思. 不過, 我也認爲, 阿佘不像弱智. 但事實是, 有弱智的人比她更漂亮, 只是沒那麽可愛:)

    24th May 2011 10:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 或許我同主流大眾口味差太遠(從我極愛《洪武三十二》但其收視最高都唔過30就知…)
      浮誇我不喜歡是其一,但最緊要係個劇本合情合理地support演員用誇的方式去演,如果個故仔空洞,攪啲唔好笑既gag…我會受唔住囉…好似俾人侮辱緊我智慧呢…
      咁花家姐又真係幾靚女既…

      24th May 2011 13:01 PM

      刪除
  7. 花家姐﹐冷飯味重到...真係唔明﹐點解弱能劇可以翻叮再翻叮
    同埋﹐阿佘剪個冬菇頭同扮細路仔講野﹐就算扮弱能人士﹐我覺得﹐無線真係當觀眾係弱能人士(笑)

    25th May 2011 21:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意你話無記當觀眾係弱能人士呢句喎…
      而家無記咁保守,但求守得住個收視點就算,完全唔會考慮拍啲高層次啲既野去提升大眾欣賞品味喎…

      1st Jun 2011 17:58 PM

      刪除
  8. 兩套都無睇,花家姐係立過下,尋日講花家姐細路打兩份工,一份打四仔格仔,一份做破地獄係幾好笑,不過都唔鐘意追,都唔會追。

    話就話港姐質數下降,睇劇又唔覺得,好似之前洪武D古裝美人個個都靚,陳倩揚王君馨都靚,今次何敖兒都好靚,好過梁靖琪,有幕講梁靖琪比人強姦,D叫聲先攞命!

    我以前係鍾嘉欣粉絲,而家無去佢分唇,若有所失,所以都唔想睇果套阿SIR,而且都唔引人睇,陳豪最好果套,我仍然覺得係帝女花佢做崇偵王,之後秀才遇著兵水東樓都OK,之後唐伯虎,到而家阿SIR都無感覺。

    28th May 2011 12:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《花家姐》我都只係睇過一集,好笑係覺得林lone好笑…花家姐既場口我想轉台…哈…
      《洪武》幾個女仔造型都ok…係經驗淺講對白好似有點不像樣(不過呢套都唔係正經既古裝片呀…哈)…幾個女仔我最buy馬賽…夠晒小鳥依人…何傲兒好多主持job…差啲唔記得佢會拍劇呢…
      鐘嘉欣我覺得佢越來越ok喎…同法拉應該可以上位接力啦…胡囧囧和楊怡都有疲態啦…
      陳豪喺《帝女花》度做崇禎帝咁驚?我淨係記得邵美琪做公主阿媽(定郭羨妮阿媽?)已經好匪夷所思…咁陳豪咪即係做蛇視后阿爸?﹗(我無睇呢套咁劇啊…)…我比較喜歡陳豪做cool cool地的…如《珠光寶氣》那種有智慧有深度一點的人…見到佢扮傻就…不忍看也…

      1st Jun 2011 18:03 PM

      刪除
  9. 我不太喜歡阿蛇飾演的花家姐,我也有 的奇怪感覺。
    .
      突然想起一個人 <上海灘賭聖> 中的鞏俐... 她扮演智商得幾歲的如夢,為何順眼這麼多呢! 所以實在覺得蛇視后扮緊阿旺。
    .  
      (留言好像有d遲~)

    17th Jun 2011 21:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講起又係喎,《上海灘賭聖》入面鞏俐做的妹妹真係一個小女孩,EVEN用埋廣東話配音,但佢行出嚟又唔覺得佢造作,反而真係覺得佢係個小朋友呢…
      不遲不遲﹗我都係星期六先知原來大結局已經喺前一日做咗,我仲以為蛇視后林LONE的叫座力應該會WEEKEND做結局添…
      一開始我已經覺得視后係重做一次阿旺…PROVIDED THAT我都唔太鐘意睇阿旺…哈哈…
      22nd Jun 2011 15:18 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD