2011/05/12

[國劇]國劇初體驗~《美人心計》

看到這幅圖,想大家也明典解小的無啦啦會看這套吧﹗哈哈哈哈…(無呀,咁呢水收費台做緊嘛,某日見bobo和胡囧做宣傳咪知有套咁既劇囉…)

好了,其實小的本來係想睇《》…但一見《美人心計》個封面…哈哈哈…都係睇咗呢套先啦…

貼多一張先~bobo和紫薇格格雖然被吾娘評為嚴重姐弟的感覺,不過睇落又幾襯。原來劇組最初打算讓bobo(為免看倌唔知我指邊個…解釋一吓,bobo=馬三保=陳鍵lone呢~哈)演劉盈,但覺得他的外型跟林心如頗合襯,於是就升呢成為男一號了~

OK,唔花癡住。故仔詳情可見此。簡單來說就是竇皇后的一生,點樣從各式危難當中用佢既智慧去化險為夷,宮廷鬥爭(主打都係后妃呀咁)少不免,各式女角chitchur咁轉,目不暇給的說(也說是說好些不認識的演員…我睇極都認唔到佢係邊個),故事情節好豐富,又咁,阿竇皇后次次都被推到角落,然後佢又次次都用帶點不尋常的方法去拆招,跟住又次次俾佢過關,過程是驚險的,不過又有點重覆…(我真是麻煩)。睇到而家,感覺是ok的。

看了幾集,第一個感覺是很像《宮心計》,又是女角媽媽捲入宮廷旋渦而被殺,留下孤女和另一個女孩成為好友,兩個女孩又咁啱入宮喎,跟住女角又係忠,另一個女孩就心術不正的,跟住個皇帝又硬係鍾情個忠既女角,而個奸既就要千方百計去搶…嘩,同時仲有個勁奸的太后在攪事(呂后vs謝雪心﹗),而佢又扶了一個比較弱勢的皇帝上場,同時佢個ex-情敵(薄太后vs韓瑪莉)個仔(劉恆vs陳豪,sorry,小的其實無睇《宮心計》,唔記得啲角色名,也懶查維基了)其實是很有能力的,不過為了避開太后耳目而要扮傻掩人耳目……看我數了幾多共通點出嚟﹗

原來一早已經有媒體點出呢個問題,而劇組方面也有回應過,um…以史為實…但個前段真係好似喎﹗不過可以講既係,《美人心計》喺人物性格塑造度係細緻啲,小的特別喜歡雪鳶和竇皇后本來互相猜忌,變成互相扶持,啲transit位是不突兀的(謎之聲:雖然我無集集睇《宮心計》,但真心覺得阿麗妃係奸得好浮誇…)well,雖然阿劉恆和竇皇后的情感都好細膩,但一聽到恆哥仔講埋啲瓊瑤式對白「我要將我的全部都交給你…呀~~~~」…小的就不禁打了冷震…XD

人靚景靚故仔支節豐富,無得衰既,講唔出佢差,不過我追看意欲,想信會因為劉恆死去而降低囉~(個人都係鐘意清裝劇多啲…)

貼多張「豆苗」合照,劉恆係無三保咁粉樣呢~
另外兩個男角…周亞夫和劉盈…(bobo係即刻靚仔度突出咗好多…)

記得06年睇黃曉明版本的《神鵰》時對楊冪演的郭襄頗有印象,很可愛的呀~楊妹妹呢套劇先係演女殺手(女殺手…天生一副好身手…點解漢朝可以半空吊副倌木喺半山度架?﹗好神怪啊﹗),之後就做竇皇后的左右手,個齊輯輯留海的造型好易認(真係好難認清邊個打邊個),聽聞雪鳶最後要死的…嗚…呀,開首咪話本來想睇《宮》既,呢套穿越劇就係楊妹妹擔正的,仲有郭羨妮的(就係佢話同劇中武指拍拖我先知有套咁既劇),好有興趣啊~

同劇另一港星胡囧囧,唔知係咪全劇女演員都係粗眼線+簷篷眼睫毛,突然覺得胡小姐難得地清秀了(真心想同無記化妝姐姐講,唔好吓吓咁重手啦?好俗氣呀),暫時都未睇到佢有好多戲份…再觀察。另外演慎兒的王麗坤小姐,跟bobo有套時裝的《盛女的演金時代》而家播緊呀﹗我想睇呀…

um,我要努力同偉大的祖國接軌先~~~

以上。

2 則留言:

  1. 胡杏兒同馮紹峰可說係呢套劇o既一大亮點!
    個人覺得呂魚同劉章比起代王、王后更匹配更浪漫~
    看完胡杏兒係呢套劇o既演出後印象分即時加o西=)
    更加覺得TVB有心玩死佢XDDD

    18th May 2011 19:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番啲報導,話原來係馮介紹胡囧囧拍呢部劇,劉章本來係第二個演員演的(好似話係劉愷威),後來演不成找馮來演,佢見對手係囧囧就答應了…
      我只看了一半,劉章仲同劉恆爭緊帝位,小魚兒都有太多發揮…我諗我要睇埋後半了…
      胡杏兒初初出道時我覺得佢OK的,只是演太多《肥田》那種一式一樣的誇張演出,見到都驚…而且無記劇來來去去都係那堆人,大家都無乜火花,出去開吓眼界可能更好…
      代王二人個感情線好瓊瑤FEEL…哈哈…

      20th May 2011 12:10 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD