2011/05/18

閒話app常~愛瘋影相apps

小的最近很迷這一個app,從前小的都有學人玩保麗萊lomo,不過小的孤寒而且曬相/底片所費有數得計,玩得一兩之就放埋一邊了,現在可以亂咁影,本來說影相在瘋瘋用途比重只佔15%,現在可能有些改變了…

還真是很有情調吧﹗

手機和DC影的相片是不能相提並論,也不能互相取代。強如和PHONE號 稱有800萬像素,少了光圈快門那些東東,影極都是一張紀錄性相片,有啲野還得用番傳統DC(前兩天玩過同事近萬元的單反…嘩﹗果真是一分錢一分貨﹗全 AUTO影出嚟都超勁靚…囧﹗)。UM,扯得太遠了,即係呢,手機還是用嚟SNAPSHOT一吓就好了。家陣手機能上網,那影的,九成九都係轉頭就 UPLOAD上FB、PLURK、TWITTER、微博等社交網站大家討論留言一番咁,要求也沒那麼高了,睇得到係乜就得啦,唔使搵電腦過相嚟手就能 UPLOAD最要緊…

即是說,可以說…好多人係因為部智能手機而影多了好多相,而那些相只為UPLOAD上社交網站的。(大家也突然愛上用相片說故事呢…)

又咁講,手機(特別係瘋瘋)像素得幾百萬…落後大市一萬條街,跟很多手機都不能相提並論。還好有各式APP可以補救,加公仔、TAG、變即影即有、加 FILTER無所不能,從前要躲在黑房裡攪的,按幾按就能攪定…好。神。奇﹗(不過一個幣的兩面是…現在疑似好容易就影到疑似MOODY的相片,還會真心 研究用相機影相的技藝嗎?)

好了,扯得太遠,基於瘋瘋鏡頭的先天缺點,那就用構圖來補足,希望令幅相不是一張單單的紀錄性相片吧…。先前試過一個叫MoreLomo的APP,顧名思義,係令張著通的相變成很有lomo feel的相,出嚟…很MOODY,不過壞處係無FRAME(有另一個APP可以加白色框令張相更似寶麗萊…),這不重要既,反正有很多APP可以處理, 最大的壞處是只得一種DEFAULT FILTER加…出嚟爆晒光或者LONE咗都無得調較,好唔過癮。

相比起上嚟 INSTAGRAM真好玩好多,多種FILTER任揀,之後可以直接喺APP度UPLOAD上FB、TWITTER咁,擊中智能手機控的要害,而且出嚟效果靚過前述APP的效果,像真度高啲嘛,好好玩的說…(其實我係見好多人用先DL嚟試吓既…),小的暫時只用嚟影相,社交方面就唔玩住了…但這個好像是人家的SELLING POINT喎…UM…暫時見呢個APP係免費的,功能方面就只有FILTER一樣,無其他改相或修相功能,有啲擔心既係新鮮感一過,或有其他功能相同但更 上一層樓的APP…咁…UMUM…(我想又會有好多人同我一樣無興趣UP上佢個分享PAGE度同其他人分享,只單純地相影吓偽LOMO相吧?)

看網上文章(這裡這裡這裡),原來風潮上年已成…呀…我真係勾池得可以啊…吼…。

多用手機時,不禁想拎番部DC出嚟同佢聯絡吓感情。

前一篇:閒話app常之愛瘋apps飛佛
後一篇:閒話app常~3:開店デパート日記、ゲーム発展国++

4 則留言:

  1. 我通常用Hipstamati同「美圖(要簡體字)秀秀」,好好用!

    19th May 2011 01:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?等我試吓先…
      (我覺得出瘋瘋的理由其中一個一定係玩影相APP)

      20th May 2011 12:28 PM

      刪除
  2. 我用leme cam比較多, 通常用random mode, 勝在不太需要用腦, 一按快門就直接加上filter效果, 比較切合snapshot的思考, 不過影食物就會用金田一先輩說的"美圖秀秀"比較好, 但就不是直接拍攝, 是先拍照片後加效果的...

    2nd Jun 2011 08:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見leme cam有兩個…有一個有加勒比海盜添喎…有乜分別呢?突然見到好多人都認扮lomo/寶麗來相好得意…
      intagram都係可以拎現成的相來加filter的,如果無就唔好玩了…有時改完會想用番張原圖的嘛…
      金田一前輩說那個美圖秀秀等我試吓先…

      7th Jun 2011 09:39 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD