2011/04/29

[港劇]《洪武三十二》4~貼圖篇

燕王,好呀,無問題呀…我又再來發文了。(破了《烈火3》的3篇紀錄了)…實在《洪武》越睇越有趣(注意係有趣﹗)…讓我不得不寫一寫立字為據呢…Picture



想話睇到燕王叫千三娘鞭打佢時我真係笑到翻枱…囧﹗sorry,我真係諗起《制服誘惑》…哈哈哈…。well,繼漢代原來已經有按摩後…,SM原來係明代都已經有,真係源遠流長。(點頭點頭)

討論區仲有人CAP了連環圖…笑到收唔到聲…囧…

****************************************************
又嚟一個我睇到嘩嘩聲和滴晒汗的場口…點解告別係要咁香艷呢…仲要落埋花瓣乜鬼咁…

SM之後有BL…這套劇真係越來越有趣…(我覺得個編劇係特意為馬德BELL和鍵LONE安排一場超爆的戲去抗衡LAUGHING哥啲脫衣和香艷戲份…哈哈)

****************************************************
一開始我覺得公主把聲好刺耳,而且個現代腔口跟成套劇的疑似正經歷史劇風格極度格格不入…但原來低處未算低,阿皇后真係…真係…真係一馬當先,無人能及…。看得出梁小姐很努力帶出皇后賢慧大體的感覺,行出嚟睇樣仲OK,一開聲…怎麼吊高把聲(其實我想話潘芳芳姐姐都有啲難受…)呢?真覺得佢係唱山歌多過講野喎…

燕王妃陳倩揚一出場都有啲難頂,不過跟住改善咗好多(無計啦,佢好多對手戲都係同皇后既…有比較嘛…),琴晚跟腹中塊肉一起吃最後的晚餐一場真係看得人聞者傷心聽者流淚…嗚…

真係唔記得原來陳倩揚和馬賽係同一屆(我淨係記得陳係不停代張舒雅做執行冠軍囉…)。馬賽我覺得係幾個初做古裝的女仔當中做得最好的呀(雖然佢講野有啲口音…),個tempo和腔口最像樣,而且身型嬌小外貌又甜美,是做古裝的材料呢…(點頭點頭)

女角除了除紙山,個個都睇到小的眼突…只能祈求快啲到男角的戲…聽佢地講對白舒服好多囉…(呀,我諗到啦,李思欣的甜兒係ok的囉~~哈哈)

****************************************************

貼圖…可愛的bobo~~~~~~


除了SM和BL,其實微博都係明朝產物嚟架﹗卡卡卡卡卡…
*******************************************
《洪武》發癲實錄:

[港劇]洪…洪…《洪武三十二》…

[港劇]再講《洪武三十二》…

[港劇]《洪武三十二》…除…

[港劇]《洪武三十二》5~完場吐糟區

唔好意思我笑咗…








10 則留言:

  1. 真係一套完全冇期望但又幾好睇既戲喎!其實公主同皇后比我又覺得公主難頂d囉, 佢對大眼仔唔知咩牌子, 睇落相當唔自然。佢個角色我明係要好活潑, 但活潑之餘都要配合古裝既感覺架嘛, 佢成個蒸生瓜咁真係好嚇人囉!
    反而我一向都唔太喜歡既皇后相比之下就有一種"古裝既感覺"喇。皇后後尾要自焚, 十個慘, 唔知會拍埋出黎定係好似湘王咁講下算呢...
    最後不得不提東張揚同馬賽, 我覺得佢兩個比子珊姐更自然...話時話一人分飾兩角真係幾考演技, 子珊仲差小小, 楚楚把聲聽落似扮低b...不過我估唔到原來真係有兩個人囉!今晚個集一定要睇!

    29th Apr 2011 13:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我被《學警》的花藥煲嚇親,而家一見皇后就想轉台。不過睇得出梁小姐係有努力去摸索個古裝腔應該係點,比起全程現代口語化的公主…係應該加番少少分既…
      公主我原諒佢…因為bobo已經唔係多戲…好多時都係公主同佢有對手戲…有公主就大機會有佢出場呀…嗚嗚…
      馬賽我覺得幾討好,係幾個第一次做古裝的女仔中最順眼和把聲最唔出事,陳倩揚頭幾場都好驚吓的…後尾叫做好啲啦,不過唔知係咪budget問題呢,徐儀華個角色對佢呢個新人嚟講好似太高難度啦…係咪應該搵個有咁上吓經驗的女仔嚟做呢…
      另…4火女把聲都幾驚…同埋我唔明佢做乜要一身忍者做型…
      睇到燕王sm那集真係掀起高潮,點知跟住成個星期都無乜特別,仲有啲拖戲添,今個星期燕王終於同皇上動武…希望個尾收得好好睇睇啦~

      9th May 2011 12:34 PM

      刪除
  2. 唔睇哂你所有文都唔知
    原來bo執事係鄭和!!!

    29th Apr 2011 21:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇維基先知~
      大家的歷史知識都有所增長了~

      9th May 2011 12:35 PM

      刪除
  3. 今日睇有人篇文先醒起原來有後宮元素!!(laughing哥)

    呢套野又xfile又無頭谷,真係好cult呀!

    30th Apr 2011 23:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 最攪笑係傲千戶仲多女仔過皇上…
      記住,只要當呢套係cult片而唔係正經的歷史片,呢套劇就充滿樂趣的了﹗

      9th May 2011 12:37 PM

      刪除
  4. 雖然女角演技差 不過個個個樣都好靚
    真係求其比我羅個返去寵幸下都正 哈哈哈哈(速逃)

    5th May 2011 00:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 燕王妃名花有主啦…
      你要考慮其他了…

      9th May 2011 12:52 PM

      刪除
  5. 實在忍唔要推post呀,今集真係好爆!
    我見到laughing哥揮劍個下,即刻O哂...電視劇者,使唔使咁呀?學爾冬陞玩手??

    12th May 2011 23:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要多謝大家陪我一齊快快樂樂睇洪武…佢個結局雖然一點高潮也沒有(這可算是反高潮),嚴重的虎頭蛇尾(我真心覺得個開頭係好精彩吓的…),但總括來說還是一部讓我看得很開心的劇呀﹗
      揮劍那一吓真係好驚驚…佢情義兩難全,被人逼埋死角…可能係情急之下無辦法中的辦法…囧﹗

      18th May 2011 14:29 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD