2008/11/05

一個人的興趣

見仁兄這個題目有趣,我就「借」(唔還的﹗)來寫寫~

小的不是自誇,一班人有一班人玩的樂趣,然而得番自己一個人(特別是暑假無錢出去玩的無聊日子),還是可以自得其樂一番。

較正常的打機/睇書/睇電視/睇電影就不談,自閉的我當年可是能一晚鯨吞一部日劇,之後睡過天光(很恐怖)。以下講些唔正常的嗜好…

整芭比衫
其實買咗個公仔返嚟應該點玩?角色扮演?﹗(咁要買多幾個先得)小的就將佢當係model俾我玩cosplay(我…很…潮…那時仲未興GI JOE喎…)。一路都唔鐘意芭姐的尼龍秀髮,太唔方便set頭,某天靈機一觸用綿質的線捲成一圈,紮埋梳順用大頭針固定喺芭姐頭頂(有點像落降…呃…),一個輕柔的假髮就完成了﹗從此,芭姐可以係黑髮美女,也可以超型的有淺藍highlight,當然還有中學時我唔敢做唯有拎芭姐來較飛的啡毛﹗仲可以set古裝頭﹗

攪完個頭樂趣就多了,除了著時裝,仲可以玩古裝、民初、清裝…乜裝都得,總無理由金毛著旗袍咁怪吧。中學時本人就好似啲阿太拎雜誌上羅湖商業城造衫咁,看中邊套劇的戲服靚就跟住做,有一水…本人甚至覺得我應該去TBB做服裝部的說…。呢個樂趣慳家喺上嚟可以唔使錢,用屋企舊衫剪剪剪就得,後來越玩越認真,走去馬寶道買布的說,每次少少地買一碼,可以剪好多次。

不過整一次衫就好費時,因為衣車好難控制(我家係仲有一部勝家的說…),用手縫就縫到天光,係,的確係天光,如果整清裝那些想繡埋啲花花草草,我真係試過縫通宵…第二日起唔到身返學…(囧…)後來入了u無時間玩,連個公仔都唔得閒轉look了…

抄書/打字
在屋企買電腦前,暑假無聊我試過去圖書館借本《圓月彎刀》來抄,仲好似抄晒添(古龍這部書得兩本,而且一句句,可能只係金庸的幾回的長度而已)。抄吓抄吓,時間過得好快…

買了電腦後就用電腦打發時日,不過那水未上網,我只能打打機玩玩game而已。不過機好快玩厭,於是就將以前抄書的嗜好轉為打字,當年打《Europe since Napoleon》好似打咗六、七個chapter…不過後來部機死咗,個file也無了。這本其實是A-Level History的參考書,不過搏殺高考時邊會有閒情慢慢睇書,後來搵番嚟睇,喂,其實幾好睇架喎﹗(仲有一本《The Rise of Modern China》都好精彩的…)

有一水係試過買毛筆墨盒寫大字,忘了係抄《詩經》定《孫子兵法》,不過寫極都係好肉酸…無天份呀…(自己罰自己扮,我覺得自己好變態…)

波子棋/三六九/乒乓波
三六九即係你畫一個圓圈,我畫一個交叉,畫完能連續三、六或九個連埋的時候就有分。這個是我考試做完份卷又未夠鐘既時候,就喺份試卷度自己同自己玩,但試過幾次原來老師會收番份Question paper…好些仲講明唔可以畫花…囧…只能啦啦聲擦番佢啦…

波子棋(仲有鬥獸棋和飛行棋)耐不耐會玩一吓,特別係波子棋全部色一齊落場玩,中間大塞車是十分壯觀。不過玩玩吓就唔記得自己去到邊個色…通常會半途而廢。

乒乓波很簡單,關上房門就係一boom十分好撞擊力的木牆,如是者就可以玩「滴滴仔」或單打,不過要跪喺度玩,唔過癮,好快就起身去睇電視…
*******************************
以上的變態嗜好除著光陰飛逝(主打係我讀完書,無以前咁閒),好多都無玩啦而家。嗚…而家最自閉既行為,咪上網囉…

16 則留言:

  1. 有借無還....
    算數! 反正我都o係度借過唔少諗法呢! 但你呢D 真係幾極品下,一般人好難學到呢! (芭比衫嘛....我地疑似識一個會整熊仔衫的人...)
    打字呢個....其實我偶然都會做。只不過係見到有篇文覺得好而又唔可以用其他方法保存落黎先會開個file 記低佢o者...

    5th Nov 2008 17:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 是嗎?我能引起博士的靈犀實在太榮幸了…
      芭比衫唔係好偏啫嘩?﹗咁芭記啲出品咁樣衰,自己整無咁嬲喎真係…(某疑似整熊仔衫的人真係好似整過喎…)
      我係邊打邊睇,而家無咗個file我都無興趣再睇上述那本講拿破崙之後既歐洲史本書了…
      6th Nov 2008 22:35 PM

      刪除
  2. Mr RiceBall15/9/13 20:23


    抄孫子兵法!你是瘋的!令我想起中世紀抄聖經的傳教士
    一個人的乒乓我也玩過啊!

    5th Nov 2008 22:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?抄聖經…抄成世都怕未抄完喎。聽人講話光係要睇完一次整本聖經已經要幾十年時間啦…
      一個人乒乓波不瘋了吧﹗哈哈…
      6th Nov 2008 22:36 PM

      刪除

  3. 你既嗜好真係好特別同好...悶...

    5th Nov 2008 22:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 話明一個人嘛…
      沖涼時放聲高歌得唔得?唔悶了吧…
      6th Nov 2008 22:37 PM

      刪除
  4. 抄書?仲要係唔係咁好看的"圓月彎刀"?
    是悶上加悶了。

    5th Nov 2008 23:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 看《圓月彎刀》和抄佢係因為…當年本人的頭號偶像將會拍改編這部書的劇…
      身為忠粉當然要睇定先架啦…
      6th Nov 2008 22:38 PM

      刪除

  5. 有沒有為芭比留下倩影? 好想睇下佢個假髪~哈哈
    我小時候也有試過對住牆打兵兵球,會將飯台推埋牆,咁咪唔洗跪囉~嘻嘻~

    6th Nov 2008 00:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有﹗哈哈,不過芭比的關節位唔郁得,所以只能企定定影,唔好睇…嗚…
      以前屋企有張「機」仔,可以坐喺度打…不過係玻璃面…好難打的說…
      6th Nov 2008 22:39 PM

      刪除
  6. 好強勁的興趣!
    呢d 都係我點都唔會做的!orz

    6th Nov 2008 09:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲都係過去既事啦…
      而家我鐘意行街食飯唱k…哈哈…
      6th Nov 2008 22:40 PM

      刪除

  7. 抄圓月彎刀? 那你又不抄神鵰?

    6th Nov 2008 14:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 抄過…兩頁…投降了…
      金老的書幾厚幾多字先得呀
      6th Nov 2008 22:40 PM

      刪除
  8. 整芭比衫好厲害...

    7th Nov 2008 11:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整b女衫的人為數不少的…只是芭姐應該少點吧?﹗
      9th Nov 2008 17:37 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD