2008/07/16

不是專業食評:意味

正確點來說,應該是貼相…哈哈。

首先是大角咀的意味。

從雜誌看到這家店的報導,好明顯我就是看完後動心走去試,幾難得去到大角咀唔食墨魚餅

到店時是下午餐時間,店家都在收午餐buffet的檔,唔使諗就點上圖這堆三層下午茶。由上至下的食越食越有「驚喜」…

頂:鬆餅類朋友,奇怪小碟裡的果醬稀得可以,吃下去才發現是芒果汁…有點奇怪…是預備甜品時弄多了嗎?﹗ 然而配搭也滿不錯,可以回家試弄芒果多士~

中:鹹點類朋友,我吃了一舊蝦在頂的toast,由於我要走生菜,所以整件食物被解體了,舊包…唔好浪費俾我用埋呢點芒果汁…。另外一件夾餅狀物體一件藏鴨胸一件藏巴馬火腿。火腿捲作一pat的,外型不正常但味道正常,ok咁囉。

底: 甜品類朋友,這層很正點,首先是朱古力面的蜜桃,話實呢舊野邊個門派的武林高手一叉篤落去古古力都會散,卒之是蜜桃還蜜桃古力還古力…怪。跟著是疑似法式燉蛋物體,看其雪白的顏色是…燉蛋白吧…質地十分之硬…有點雪過頭的感覺…怪怪。最後是疑似芝士蛋糕物體,這個真係壓軸「驚喜」,吃下去面層的芝士蛋糕和底的餅底會一起在口中融成一團,最後和閣下的口水一起消失於無形,極粉而極不creamy,這樣新奇的口感實在是難以形容,很奇特,很創新…怪怪怪﹗

算算算,這樣的二人餐98蚊而已,奉花茶兩杯加一每人五十幾,這樣的價錢,不能將其他店食到的水準強加在這店之上吧?

意味@開飯
不是推介之:飲食雜碎: Spuntini、Jingle's、Full/half、Windows Restaurant
high tea推介一: 偷閒嘆茶@蟹樹茶室
high tea推介二: High tea @ 露台餐廳

8 則留言:


  1. 我總覺得...如果計蛋糕的話, 就算唔去酒店都要去d cafe 或者專賣蛋糕的鋪頭, 一般小型西餐廳的甜品通常都是弱項...(還記得別緻那次嗎?)
    不過如果計三十蚊一杯花茶的話呢個價真係唔可以點了(一人五十....去*$ 都未必食到), 去hea 下應該算可以的呢!

    16th Jul 2008 10:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. (別緻個cake凍到我牙齒發痺…點會唔記得…)
      或者呢家店既cheese cake只溶喺口唔溶喺手係特色,可能係我唔識欣賞…卡卡…
      啦啦啦,去*$一件cake廿幾,一杯咖啡廿幾三十,夾埋五十幾蚊…係就係唔夠上面個tea飽,不過啲cake正常好多喎…

      16th Jul 2008 14:10 PM

      刪除

  2. 哇! 好抵食woo!!
    希望繼續keep on

    16th Jul 2008 12:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢家店係做正佢個價錢應有既水準,咁坐吓傾吓計食吓野,一人五十幾蚊係抵既…
      但唔好求啲野勁好食囉…

      16th Jul 2008 14:11 PM

      刪除
  3. 呢個價錢食飽飽都算係咁咯...
    佢前身既relaxing tea house d 甜品我覺得ok的...

    16th Jul 2008 14:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔會話佢難食既,只係稱不上好食囉…
      (呢個餐的芝士蛋糕係絕對唔ok架﹗)

      17th Jul 2008 13:49 PM

      刪除

  4. 我諗,呢個價錢我會冇要求。:)

    16th Jul 2008 22:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,之但係個芝士蛋糕就一定唔合格囉,以我的史單特而言…

      17th Jul 2008 13:50 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD