2008/07/08

我是/不是好人?

覺得而家好人難做,街上太多不知真真假假的慘人蹲在街邊,想幫之餘又會想起雜誌說甚麼騙錢集團甚麼的,究竟俾了錢係咪真係幫到人呢又?有行走在街上被人截住,問路還好,借電話、唱散紙時又驚係咪詐騙集團?﹗最老土都係常被搭膊頭問:「小姐你著幾多號size衫?﹗」

唔通我個樣真係咁友善(好呃)?﹗還是做陰質事多所以有需要日行一善呢?orz…emotion

有人問路而本人又唔係趕時間的話都會答既,唔識的話就指佢去睇地圖(好些旺區成街都係地圖真係不錯的說﹗我係路盲呢架嘛…),咁若然對方係遊客的話等佢感受吓香港人係幾好客吧﹗我懷疑這是職業病,有疑難就要答…orz…。又唔知係咪本人職業病已浮在面上,不論中外同胞問路case都接過,簡直係兩文三語完全生活應用…

不過好人只限指示路向,不包括帶路…蓋因看過某個不知是真是假的fw email,說某個少女好心帶個小朋友返屋企,按門鈴的時候她觸電,之後…哼哼…呢啲都係交俾警察叔叔好了。

除了問路,本人唔知點解(﹗﹗﹗點解成日都係我?)成日有公公婆婆行埋說佢地無帶電話,一是叫我借手提讓他們打返屋企,二是幫他們打電話俾仔女…。 well,呢啲case多數都係長者request,不是說不要敬老,但本人睇得多《警訊》其實都幾驚係偷電話黨,始終係走在街上三唔識七的陌生人嘛,樓下識既就話無所謂啫…。有次在某政府部門排隊時遇到個伯伯問本人借電話,還好後面有個超好中氣的婆婆大聲說:「後面咪有電話囉﹗」(公眾那種),這樣就免卻本人硬起心腸拒絕人了,呵。emotion

另外一次唔好亂做好人case,某次搭車返學時天橋上有個dee dee(十來歲的)拎住個十蚊銀問我唱錢,我的散紙數完只得七個幾,那沒我就放在掌心「展示」我僅有的散紙,那個dee dee居然趁我展示的時候一手拎走閃咗去…嘩…嘩…嘩…搶野呀﹗﹗﹗之後我醒啦,就算係夠散紙,都要和對方一手交錢一手交貨,七個幾唔係多錢,不過傷透一 個好人既心囉。 emotion

本人自覺平時候好事唔多,星期三和六都樂意買吓旗做善事。之不過就很怕商場或街上一大堆中學生和婆婆在賣獎劵或餅乾甚麼的,實在我覺得善事既野發自內心,多多益善少少無拘je,逼人的街上要走出那一道又一道的獎劵人牆時很累人的,更灰是過完一關行去隔離街又有一關…天呀,點解有咁多獎劵賣架?﹗又係中學回憶,當年我校定時定候要我們每人拎五張某機構的獎劵回家賣,不過通常都係家母一次過俾晒。實在,回帶:多多益善少少無拘,想捐幾多應該由捐款人自發,點解吓吓限住每次起碼幾多十蚊呢?

好人難做呀﹗唉呀…
****************************************
今天的開心大發現:


竟然俾我同一時間上42和49位…好勁啊…

32 則留言:

  1. 哈,我都成日做人肉路牌兩文三語都俾人問過...
    我也對那種獎劵/捐錢人牆有點反感,因為實在太「大包圍」的感覺,閃過一個閃不過第二個(賣旗還好,買了就可以識別...)。尤其是我office 樓下經常有這種檔口,從office 來來回回學校也經常遇到呢!

    8th Jul 2008 14:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們要分享做人肉路牌的經驗嗎?﹗基本上呢啲我又唔介意做,咁遊客人在異鄉唔識路好徬徨架嘛,好客香港精神je…
      獎劵呢,我係從中學就唔多鐘意,點解一定要fix死我捐幾多呢?同埋學校規定一人要賣5張,我勁唔明點解做善事都要有min order…
      我會prefer捐cash囉…

      8th Jul 2008 16:22 PM

      刪除
  2. 我一早就問自己是不是一個好人了 XDDD
    很少有人問我路。有時看到一些老外看著地圖一臉茫然,但主動去幫他又好像有點唐突…
    最怕是賣公仔那些,有點攔途截劫的感覺 (當然我不是視他們為劫匪)

    8th Jul 2008 15:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有次行過見個外國女子和本地叔叔雞同鴨講咪幫兩句,做吓好事希望會有好報啦…哈哈…
      賣公仔那些我一定唔會幫襯,一來唔知係乜會,買咗啲錢做乜,二來…個公仔…唔多…靚…

      8th Jul 2008 16:43 PM

      刪除
  3. 李小球15/5/13 10:07


    問路我覺得都ok呀,當街當巷都唔驚o既
    我試過去到上海都有人叫我借錢俾佢地食飯 orz

    8th Jul 2008 15:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 問路我都唔驚,我指佢je唔會帶佢,應該無事既,好客香港之道嘛…
      上海都有人問你借錢?你個樣太helpful了…

      8th Jul 2008 16:44 PM

      刪除
  4. 治療師15/5/13 10:08

    做好人唔好咩﹖難道樣兇兇,人見人怕就好嗎﹖
    至於俾人問衫著咩碼...呢條橋已經「揚」晒喇,還有人會這樣問你...那你要檢討一下你穿衣服品味了。

    8th Jul 2008 16:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我係面口和善,心地唔善良囉…
      我著衫有問題嗎?﹗umum…普通咁囉…唔潮又唔in…嗚…

      8th Jul 2008 16:54 PM

      刪除
  5. 田中小百合15/5/13 10:09

    借電話會借,若有下一步要求立刻閃開。

    8th Jul 2008 21:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有次個婆婆叫我幫佢打俾個仔,通咗之後拎個手提俾佢講,我係一手抽住條電話繩…
      戒心太重…哈哈…

      8th Jul 2008 21:24 PM

      刪除
  6. 七個幾都搶?有無搞錯,這些人拉去坐監就o岩!
    其實我好怕見到長者在街上義賣,咁辛苦,有時覺得那些福利機構刻意這樣安排以提高善款數字,雖然那些長者也是出於善心,自願幫忙,唉!可惜我不是愛心滿載到用願意花幾十蚊,好似買旗咁多少隨意就無所謂。

    8th Jul 2008 21:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗我當場係o咗咀…來不及反應時個細路已經走咗…跟住諗起警訊都有講唱散紙黨,一人七個幾,一日呃番十幾廿個就百幾蚊,食到兩餐架啦﹗
      啲長者當街義賣係辛苦,只是成日都見到不同機構你賣我又賣,說實在有時都唔知啲長者係幫緊乜機構賣野,同埋義賣捐錢的話有lower limit,我又很不喜歡這個的,還是覺得賣旗可以多少由人比較好…

      11th Jul 2008 09:39 AM

      刪除
  7. 好人?唔須被人讚出口嘛...
    因為這是你照自己平常心行事嘛~~
    我都唔鍾意那種街頭義賣.
    若我想捐錢俾你個機構,根本就唔係為了你的義買品而捐錢嘛...

    8th Jul 2008 22:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使,不過有時怕被呃而唔理好些人,心裡會有點不好受而已
      我覺得做善事最直接係捐錢俾個機構,而且義賣的物品(特別是公仔﹗)我都用唔著的…

      11th Jul 2008 09:49 AM

      刪除
  8. 基仔又有新碟...今次有d以前feel

    8th Jul 2008 22:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未有時間聽呀,不過張poster個造型…好多毛孔﹗
      同埋情歌王這三個字少許令我不安…

      11th Jul 2008 09:52 AM

      刪除
  9. 我想你的樣子應該是很善良的了。
    為什麼會問你著幾多號size衫?﹗

    8th Jul 2008 23:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我個樣都幾呃得吓人的﹗(在友善方面…)
      應該係呃人去做model的掛?﹗多數都係c9拍人膊頭的,又係警訊講既…

      11th Jul 2008 09:53 AM

      刪除
  10. 在街上, 盡量不跟陌生人接觸, 風險太高了. 幸好我長相挺兇的, 閒來都沒太多人敢走近:P

    9th Jul 2008 08:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 問路我都唔介意答既,不過都係指路,唔會帶路,我怕生架﹗哈哈…
      umum…我諗我個樣真係人善被人欺那種了…

      11th Jul 2008 09:55 AM

      刪除
  11. 我個樣都似易呃...呢d情況都係啤返佢轉頭穩陣,如果要人幫應該唔會隨便問人掛...

    10th Jul 2008 09:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只會答問路囉…
      其他的騎呢request通常我扮聽緊歌,借咗聾耳陳隻耳,聽唔到行咗去就算…

      11th Jul 2008 09:56 AM

      刪除
  12. poonwinghang15/5/13 10:11

    宜家d 小朋友咁勁?
    到底佢係自己學定係有人教?
    咁如果你夠十蚊唱俾佢, 佢又會點呢?

    10th Jul 2008 23:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係有人教掛,睇警訊有講咗呢款唱錢黨,有一款直頭話無錢搭車返屋企,問你拎散紙的說…
      我最衰係展示了…等佢有機會一手拎走囉…嗚…

      11th Jul 2008 09:58 AM

      刪除

  13. 睇情況,我都有試過九成覺得佢係呃,但最終我都俾咗佢。有個人試過在彩虹問我拎20蚊去香港仔,我話,你出去舊難民營搭107,10.6去到啦。
    結果,我俾咗佢12蚊。:p

    12th Jul 2008 13:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 彩虹我又無試過,我多數係紅磚大學行出去搭過海巴個位中招(上文說的搶錢弟弟…)
      我已無情地將那個位當做呃錢高危點,從此有邊個喺那兒叫我借/唱錢我都唔理佢地囉…
      你的case真係唔知真定假啦,不過你起碼cut咗8蚊loss啦﹗XDDDD

      12th Jul 2008 13:26 PM

      刪除

  14. 我一直都只會直接捐錢去某些信得過的慈善機構,或者偶然買下旗,其他什麼獎劵、公仔,好似一次都未買過,做善事是不問回報的!!哈哈,幾清高?!!
    果d公仔黨,多數係聾啞人士,佢地會扮到好似送個公仔比你,你拿左就麻煩,會問你要錢,例如廿蚊。有朋友試過比左廿蚊,佢地就嫌唔夠,唔肯走,結果要再比多D先甩到身,所以我好討厭公仔黨。

    12th Jul 2008 23:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係寧願直接捐或買旗,一來那些買乜買的獎券、公仔或其他義賣item我通常用唔著,二來我唔鐘意被人限住要一次捐幾多錢,那些公仔黨我直頭有攔途截刧的感覺啊…
      有次有同學唔識反抗拎了個公仔…卒之無耐俾錢買了…之後…佢拎咗返學校xmas party當禮物抽…而抽中的人是我…orz

      13th Jul 2008 06:59 AM

      刪除
  15. 「小姐你著幾多號size衫?﹗」
    呢句我出親尖咀都比0的師奶問!好x煩!妳呢篇野2008年7月寫既,我上個禮拜都仲比人問緊呀!問左幾年呀!我第1次比人問係2007年呀!果時我仲寫左篇blog架!乜而家仲有人真係會上當做咩model架咩!警訊都做左幾次啦!

    12th Jul 2011 10:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來做緊野唔回留言住的…不過睇完你呢個又忍唔住回咗先…
      有﹗我識一個人中過招﹗囧﹗

      12th Jul 2011 10:21 AM

      刪除

  16. 不過指路同帶路我都好熱心,只係成日指錯。試過有次係老銅有個少女問我點去sogo,我帶佢行左去time square!跟住我仲要問返其他路人點行返去sogo!最後我同佢行左半個銅鑼灣終於帶左佢去sogo門口!佢仲好感激我同佢行左咁多路!(明明係我連累佢)囧

    12th Jul 2011 10:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 問路我都好驚我點錯人…最衰我又係路癡…哈哈(我係認building個樣唔記街名…)…通常我係好肯定先會指人點點點行,唔係都會兜番底話其實我都唔太清楚…
      互相幫忙人間有情好呀,在街上迷失路時有人幫真係好開心的…哈…
      作為一個路癡,自從有了可上網的手電簡直得救…可以不求人自己搵路了~

      14th Jul 2011 17:21 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD