2008/07/18

94年12月1日第141期Yes﹗

見到個封面相信大家都知點解零零舍舍這一期書會被留起吧?﹗哈哈…

其實我諗還有其他期數收埋咗,不過搵唔到出來,睇住呢本先吧~


影埋個書脊。說實在不知何解會將鄭視帝的棒球小子形象套在古生身上,而古生當年的白面樣子的確很不陽光,擺出這樣少男式笑容出來…有點陰深感覺…

(呢期書應該係古生被爆舊事不久後出的…如果我無記錯的話…)

唔係講笑,呢個牌子當年對我們而言真係一等一潮牌呢架﹗

28/12/15後按:
今年不知何解很流行這種又深又淺的多層次染髮,而家睇番呢條褲…同很多少女個頭髮顏色係一樣架﹗好可怕﹗

此雜誌名物《城市驚喜》,不過很多時是驚多過喜,像這期的姐姐…umum

少少咁多多的娛聞。不過最好睇既都係95出位貼士,有位哥哥貼新四大天王,人選係張智霖、梁朝偉、鄭伊健和李克勤…陰公唯一一個全職唱歌的李克人整個90年代後半都在發霉…等到千禧年先大翻身…

極度學生oriented(謎之聲:這本不就是主打攻學生既雜誌嗎?)的欄位,楊采妮講星座(唔講唔知佢曉…)和偶像龍虎榜…這一期第一位係黎天王,第二位係周玉女啊…

王喜﹗佢當年應該未入tbb,仲做緊商台?﹗睇呢期書時我係唔知佢係乜水來的說…上得雜誌即係已經無做差人啦…原來咁早的…噢…

又一名物廿's咭 ,另外這個campus news…很無聊…很無聊…

雪晴漫畫都係此書名物之一,不過我不太喜歡看漫畫,這些欄位通常skip的。揭吓揭吓見到大大隻「華之里」…仲話自己係「香港飲食史上第一間明星主理的三星級現代化大排檔」…好驚的名…呢個店名取自93年處境劇《開心華之里》,最記得廖啟智經常大大聲講「話之你啦」…實在唔睇番呢個廣告都唔記得有呢套劇。呢期書出街時應該播緊另一套《餐餐有宋家》啦,重點是…有古天樂的﹗卡卡…

當年無網上,要咁樣放野的說。

又是一個名物《出賣朋友》,當年老師是緊張得堂上時間義正嚴辭的講這個欄位有何問題。雖然當年我們沒甚麼私隱觀念,但都暗暗怕有有心人將自家照片供給雜誌,自願就話je,唔知情下被登相片就陰公…你知,登得出呢一定被人評頭品足一番的說…

隔離個《畫公仔畫出腸》都係好好睇的,一來睇人家的畫公仔,二來睇人家的msg,真係要幾肉麻有幾肉麻架﹗

睇睇吓,發現呢期書無名物中的名物校花啊﹗可能要搵番啲近代啲既期數先得啦。睇住咁多先啦﹗

um,這是經典的毒瘤明事件:人言可畏

10 則留言:


  1. 期期都要搵件靚女出黎"驚喜", 鬼有咁多靚女咩...求其有個樣就算, 將就下啦

    18th Jul 2008 22:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係咁,demand有問題,唔代表我要降底要求架嘛﹗呵呵

      18th Jul 2008 22:44 PM

      刪除

  2. 我記得仲有個徵友(筆友...吧?)欄!! 當時好鍾意指住黎笑的...
    還有那個Miss sex, 將D 性器官全部卡通化咁走出黎吹下水, 當年年少無知睇果D 係會面紅的呢...
    york...我好似都有, 另外仲有條"lee"咁囉...而家大概只有在百貨公司可以見到佢地喇~

    19th Jul 2008 00:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 筆友呢個這期書都有,都好名物來的,我等都會指住來笑,有啲內文好難頂的說…
      miss sex我又無乜印象…唔通我當佢漫畫咁飛闣?﹗
      嘩…我們當年都好潮喎﹗lee我就無,我係高中時買咗兩條york,著到入u頂唔順太扮野就無著了…

      19th Jul 2008 17:08 PM

      刪除
  3. 李小球20/5/13 10:29

    佢地的城市驚喜係d姐姐個樣好驚(嚇)而我地就睇到好(歡)喜囉~

    19th Jul 2008 09:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以說這個是名物囉,帶給我地咁多歡樂﹗

      19th Jul 2008 17:09 PM

      刪除

  4. 呢d名物真係好可以列入博物館
    呢個年代 人人也很喜玩罰抄(抄歌詞) 死未!

    20th Jul 2008 01:07 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有本簿專用呢抄低自己喜歡的歌詞架﹗
      除了抄,那個年代想keep歌詞的話就係睇雜誌囉,喜歡的話就剪低…

      20th Jul 2008 01:21 AM

      刪除
  5. fighting phoneix4/6/13 09:01

    王喜個樣真係認唔出...

    20th Jul 2008 21:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完王先頭幾部劇再揭番呢本書我都諗咗好耐係咪真係同一個人…ORZ

      20th Jul 2008 21:46 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD