2008/05/11

離島遊之2~包山呀﹗長洲呀…

本來還以為佛誕前夕長洲會很多人,但到埗時見又不是好多咋喎~

藍天白雲,微涼天氣(如果熱到三十幾度你估我仲會唔會去丫啦﹗),到離島行一行真是賞心樂事啊…

(這個藍X啤酒的平安包特別版很攪笑的說…)

(行完大澳行長洲,我係咪好健康呢~)


本來有預備地圖的,不過出門口後才發現沒帶…呃…。算,就隨便行隨便走…。到處都是清醮的東東,看來都為明天的大典準備好了…WE ARE READY!~

北帝古廟那頭,好多包山,好多包山…
繼續很多包山,右上那家郭錦記門口很多人堆住買平安包,不過就是太多人,我逼唔到埋去買埋一份的說﹗就在外圍看看算了…

好多包…好多包…


還是好多包好多包…

各式各樣的平安包精品,看得人心花怒放,除了老尖碼頭都有得賣的平安包鎖匙扣,還有會閃會震的包(拎入紅館當螢光棒嗎?),又有十分之與時並進的NDS touch pen,不過touch pen我已有就不買了,只買了個鎖匙扣,應一應節吧…~

左下的鎖匙扣,最平的一家我見過是10蚊,我買了12蚊,見過一家賣到15蚊,所以呢,不用急,行多幾家睇多幾家才出手也未遲,反正全島都有得賣…
來長洲最重要的事情來了:食﹗全島周圍都有的茶果和齋,食到你唔食﹗

超好吃的砵仔糕和紅豆糕~

中間是紅豆餅和手卷,日式風味,肚開始有點飽所以沒吃。但此家店最有特色的不是食物,是它的廣告板﹗請看右下角的「買壽司.請排隊」…幾有日本風味﹗叮噹(有gen gap都係咁話,我比較喜歡咁叫…)、櫻木花道、咸蛋超人、月野兔…真係唔得你死﹗

下面兩幅圖的長洲大魚蛋真係好大粒,一粒抵得上兩粒坊間普通魚蛋,吃下去後極度飽肚。肉質沒坊間的硬,鬆弛(應該這樣說嗎?)肉地很有嚼頭的啦…
最好玩的小吃算得上是這個「巨薯塔」了,一大串的薯片,炸好後閣下自行加想要的粉調味,話實除非閣下狂倒,要不味是不太突出的,吃下去還是原來的薯 仔味﹗那些粉的味配搭很奇怪,有鹹的鹽、咖哩、長洲風味(?﹗)、七味粉等,這些比較正路,奇異地又會有朱古力味…eee…但個朱古力又ok喎,少少甜 的…

這串野單一串15蚊,加飲品一個餐22蚊,個人覺得呢個好玩又好食。店的另一個甚麼冰果胡蘆就沒試了…

店家:洲啤工房,長洲東灣道16號…(對住飲食男女我就有資料提供囉…)

 
 弄潮兒和單車人,對唔住,游水和踩單野我都是唔得的…

長洲警署個形象咁cutie既?﹗

整個旅程只行了兩個鐘,係咪太快呢?﹗哈哈…


其他離島/遠門小遊:
馬灣公園.挪亞方舟小遊
初遊濕地公園

長洲包山賀百萬
熱到嘔遊離島~長洲

6 則留言:

  1. 唔知點解....睇睇下我突然冒出一個問題: 除左返工, 你去其他地方有幾可目的唔係食呢請問?
    那串薯片....我最近好像常看到呢...

    11th May 2008 22:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲:其實呢個長洲之旅都有少少係為公事…umum
      的確…除了食…確係無乜其他目的,我同你講欣賞離風風情你都唔知我啦﹗
      個薯片好似係hit野,我睇幾本介紹太平清醮的書都有講…

      12th May 2008 23:47 PM

      刪除
  2. 我一路睇,一路諗起麥兜、麥太同黎根……

    12th May 2008 23:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一講起搶包山我都係諗起麥兜…

      12th May 2008 23:47 PM

      刪除

  3. 我今日入咗去
    好多人呀不過都好開心

    13th May 2008 00:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 人多有人多既樂趣既,話晒一年得一次,逼就逼啦﹗

      13th May 2008 23:53 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD