2006/07/19

軟副本還是硬副本?

Soft Copy or Hard Copy?

我愛網上世界的方便,成千上萬個檔案轉眼存到電腦中,省卻了無限空間。但我又恨它不穩定,這一秒部腦還乖乖的load出我要的檔案,下一秒zip一聲畫面變成漆黑一片,一時間甚麼檔案也沒有,完了,再會了。

要儲存,軟還是硬好?

本人真人親身經歷,和我並肩作戰五年的大電視電腦突然於某日zip一聲死去,任我扭盡六壬都返魂乏術。重要的file我已備份,至於那些好像不太重要的 msn/icq message紀錄、我的最愛、小遊戲沒備份的關係一時間沒了,感覺好像人生中的五年光景突然給刪掉,某些回憶好像被抹走似的。

缺乏安全感的本人最怕就是這情況,所以本人總是不理麻煩軟軟硬硬雙管齊下儲存檔案。將硬化為軟,再軟化為硬,總之確保一方失掉了還有另一方;存到電腦後再存到互聯網上,雖然網上世界不穩定性比我那頹頹的電腦好像還更頹,不過多個途徑存東西總是安心點。所以就算我轉用DC影相幾年,我還是不定期跑去晒相店將相片晒出來,再一張一張按年月日放進相簿中,耐不耐拿出來欣賞,這樣感覺才夠實在,恕我老土,我還是接受不來電子相簿,虛幻了一點。

軟化為硬同時我又怕硬版本後某天會失掉,無所不用其極的硬化為軟。發黃的相片、萬幾年前錄下來的電視節目、跳線中的CD、無機可聽的卡式帶都是我極想硬化軟的頭號對像(好像侵犯了版權?﹗)一天世上沒了CD機、卡式錄音帶機(我現在就沒有﹗)、錄影機(世界盃後它已死了一半),存了做其他格式我還可以聽可以睇,不至於要丟掉麻。

雖然Sina Blog都幾可靠,不過婆仔的本人還是以防萬一print了個hard copy出來留個底,話晒呢個blog都係我咁大個人第一次如此的起心肝寫吓野,突然間無咗我驚我會發癲﹗

(24/2/13後按:卒之,在佢唔太穩定的時候我就轉了回blogger了…)

23/12/15後後按:這個file去了邊呢?話時話…雖然說sina唔穩定,其實佢又好地地咁存在緊…

10 則留言:

  1. 厲害呀﹗emoticon

    19th Jul 2006 14:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. emoticon...嘻嘻...


      [引用] | 作者 domotoiceko | 20th Jul 2006 10:28 AM

      刪除
  2. 你真係好有心機

    19th Jul 2006 14:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當咗係日記簿咁儲~

      20th Jul 2006 10:29 AM

      刪除
  3. 真係苦心兼有耐性,佩服!

    19th Jul 2006 19:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為已經唔係第一次無啦啦死機咩都無晒,而家係杯弓蛇影~狂backup

      20th Jul 2006 10:30 AM

      刪除
  4. 嘩~~好有耐心
    我耐唔耐backup一次就算,生死攸命

    19th Jul 2006 23:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕死症發作,一得閒就backup~~哈哈

      20th Jul 2006 10:30 AM

      刪除
  5. 我做既行業就係其中一種"硬"儲存~~DVDR製造.
    信我, backup重要嘢記得一定唔好用任何DVDR或圓形碟狀物體... (尤其make in hko個d emoticon)

    20th Jul 2006 00:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. emoticon 唔好用碟呀…我好多野都燒咗碟喎(不過燒碟的都唔係重要既…哈哈)

      20th Jul 2006 10:32 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD