2015/04/16

讀書報告2015#2~『オリーブ』の罠

雖然我從懂得迷日星開始就有買吓雜誌,初初追安室時買CanCam、Non-no、JJ一類,之後有duet、winkup等J系的,但真係無買過olive(オリーブ)喎﹗但原來,呢本雜誌係2003先停刊的…那時我已經會買日雜啦…

any肥,睇順子姐呢本書後我好似好熟呢本其實我一期都沒有看過的雜誌,整個青春年代有一本伴住自己成長的雜誌都幾幸福呀﹗雖然最後停咗,但一個年代總有終結既…

然後我在想…咁我既話…係邊本呢…yes一本便利…定東touch呀﹗囧﹗可能係香港電視、金電視…哈哈哈﹗



(我借故貼某准的封面…XD)…唔講唔知,原來olive的姐妹(其實係家姐)雜誌係anan,然後anan的原身原來係ELLE﹗初初雜誌社同法國一方合作時出的anan係有"ELLE Japon"連住的,70年代出的時候target未結婚(但就結)的少女,遊走喺婚前婚後fashion、生活之間的,到80年代出olive(原身係popeye((男人雜誌))的女性附刊)時,因為大部份工作人員來自anan,咁就一脈相承咗獨立少女路線,從最初的美國路線變成法國路線,target也從女大學生變成女高中生…

而順子姐姐初初睇的時候就係高一生啦,打到正的target group呀﹗中晒﹗

 書入面不時有貼番雜誌封面或內頁,不過都係80年代,而當年的又多數係洋妞做封面…寫文的時候search一search,90年代中後或尾路線可能改咗啦…好多偶像喎﹗有好young的長瀨大叔,仲係瀧仔年代的瀧仔,young到不行的hiro…噢﹗又說,咁多偶像做封面點解我無買過既呢…

ok,其實olive不是偶像雜誌,反而係風潮製造者,幾乎期期封面都在「オリーブ少女OOOO」,好似你唔做就唔係呢個group的,然後又推了個「リセエンヌ」既term,意即法國高中生,不停的おしゃれおしゃれおしゃれおしゃれおしゃれ咁,睇多幾期真係會中毒。最毒的一招係創出街頭snapshot風潮,日本高中有啲唔使著校服,著私風關係就可以玩好多fashion,而訪問的多數都係有名的附屬高中(成城學園?),呀﹗好毒呀﹗我記得當年睇yes時見到書入面啲人又Levi's、polo袋、Dr. Martins(呢篇應該有講一點啦)覺得好型,但那時年紀小無得扮埋一份…嗚…當然有啲牌子而家已經fade out,有啲…我是默默地買了回家潮拜的…哈哈﹗

而家睇番80年代啲造型真係幾驚,長度遮住隻腳咁濟的裙,夏天流流都幾層的上衣,gel到雀巢咁既髮型,順子姐姐書中說當年與著dc服(Designers' brand),高中生省了錢就去原宿等地買衫,那時興去打工賺零用未呢?所以呢,雜誌就成日quote附屬學院的女高中生啦,佢地因為係讀大學附屬學園所以基本上係直升大學,唔使煩讀書有閒情置裝,而讀得那些學校的多數屋企都有錢既…咁…就有零用去打扮啦…所以好多都好おしゃれ…

oh,當年係泡沫經濟既80年代嘛,大家都係消費主義…

原來olive另一前瞻性行為就係喺仲bubble緊既80年代尾大推自然風,洋模身上的服裝突然變成簡約風潮,而那時無印良品那些都未興的,真係走得好前喎﹗不過大家都仲過度打扮的時候一時間應該未接受到啦,然而而家睇番,90年代中後又真係興番簡約打扮…

好啦,如果係我寫一本陪我長大的雜誌…我諗真係無一本係咁完整cover晒成個成長年代…我睇住佢誕生既…一本便利囉﹗我記得佢原本係一仔的book b,本來係指南嚟架咋嘛,當中仲會有電視表、漫畫和歌詞添﹗不過後來走情色路線我就轉咗睇東touch,但佢2000年代中後變咗買物誌我就無睇了。電視書香港電視2000年上下獨立咗啲劇集介紹又無咁好睇…金電視算係我仲會期期買既,但2000年中都摺咗了…咁…我要湊合幾本先可以喎﹗

well,順子姐仲有本《ユーミンの罪》,雖然我都係無乜聽過松任谷由實既歌,但無睇過olive我都可以讀得津津有味,歌呢家野我應該都ok既﹗睇完呢兩本80年代文化的書應該有助我睇《海女》添喎﹗哈哈哈﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD