2013/10/24

讀書報告#20~男神@《100毛》

這是今日的一個對話,講完後我跟同同笑到收唔到聲…

話說…

同同:今期《100毛》有你個男神…
冰:吓?某DIDI上封面了?(期期都係LOCAL藝人架喎﹗貢石破天驚﹗)
同同:唔係,另一個呀…
冰:吓?17哥才上了封面咋喎前兩期﹗


(最近我影「書」的嗜好好岩重…哈哈哈﹗有一吓我閃過幾三個人…左邊的我OK LIKE但無列入過男神組架喎,不過這個封面影得好正…於是我又忍唔住影了一個貼貼貼…哈…馬明BB好耐之前架啦個封面…)

(另,右邊是我很愛的進擊的巨星,可惜這個COLUMN很短命一陣就無了…呀,我想話古黑子一期呢,《神鵰》((即係右上角那幅古裝圖))同隔離那張一樣都係95年架﹗睇我個博麻…或者需要既咪搵我提供資料囉…哈哈)

(跟我我靈光一閃想起這個我覺得好正的封面﹗其實…《星夢傳奇》我無睇過(一集都﹗傳奇呢﹗)…但某次喺FB見到有人些鄭先生唱我好鐘意既《今日》(陳醫生的)…一聽不得了﹗勁好聽呀﹗抬頭吧相信愛你便能飛…~~~~)
同同:唔係…上一水架…你用過佢做WALLPAPER既呢…(繼續努力中…)
冰:呃?我用過好多人做WALLPAPER喎﹗邊個呀?
同同:姓張架…
冰:呃?張某碩?《100毛》真係用泡星做封面了?

同同:唔係…本地架…(還是很努力地…)
冰:(如夢初醒MODE)…呀﹗張某軒
(呀﹗我差點忘記了我用佢張相做WALLPAPER(電腦的)好多年﹗呃…而家一講WALLPAPER我只會想起手提的嘛…)

哈﹗朱主席﹗哈哈哈
唏,我唔係剩識迷令仔架(雖然我而家放低晒所有劇掛住睇某DIDI的舊作…),其實我係欣賞啲有內涵既人架,除了美術部華哥,仲有日曦BB架…呵

完。
(對不起,這篇很無聊…)

4 則留言:

  1. 死喇.我發覺我同你ge口味好似!!!
    我都有留意bosco, captian cool做初哥哥都成為左我男神.而古先生睇尋秦記又幾buy佢
    而我都有聽fred唱eason呢首歌.都覺得佢唱得好好聽.搞到我又時都係到唱.
    而張先生.我都好中意聽佢d歌(雖然新歌冇咁中意),我曾經為左聽佢唱歌.唔溫書走左去排兩個鐘頭隊等佢表演...

    但係我未中意呀泡菜國的張生 xdxd
    而你依家一條龍didi~都覺得唔錯..
    不過又唔算迷佢.不過覺得佢唔錯...都唔知係唔係因為佢太怕.我唔太buy

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:星晴

      哈哈哈哈﹗我N年前睇《射鵰》和《天地男兒》時覺得初哥哥好得的,不過那水我熱愛緊古生所以佢無緣成為我男神之最,但我KEEP住睇佢啲劇和聽佢啲歌咁囉…

      FRED其實我一集《星夢》都無睇過(成功KEEP到最後都無睇),我只係CLICK YOUTUBE片睇咋,佢而家上位上到可以拍TBB的月曆,唔知之後有無得出碟呢…

      張先生(香港的),即管睇吓佢轉了新公司之後會出啲乜野新歌啦,之前我為了睇佢既演唱會連澳門都不放過照睇架…UM…

      泡菜國的張生我已經無咁鐘意啦﹗但睇佢套新劇個LOOK又幾令仔…好似幾值得期待咁…即管睇吓佢挑唔挑戰到DIDI的新寵地位﹗哈哈哈哈哈﹗

      刪除
    2. 我估FRED DIDI(佢好似都30=.="不過個樣都好後生)應該會有得出碟.聽說佢簽10年(汗)

      我依家等緊香港的張先生開演唱會呀!!好想佢快D開.依家好鬼多人成日開演唱會!

      韓國張先生D頭髮太長.佢剪下會好D.佢個新劇LOOK都好似仲有長髮?!佢快D改下啦~

      你個DIDI.12月1日會去馬安山亮燈呀~你可以去見佢呀!
      佢套電影都會係12月12日上呀~~

      刪除
    3. RE:星晴

      佢近三的吧?都做了10年啦嘛?同埋今日聽無記廣告話佢簽了無記唱片部…
      張生聽聞佢出年喺香港開SHOW呀,唔知開之前會唔會出番一首半首新歌呢?好期待的說…
      韓國的張生剛剛剪了頭髮啦…原來個長毛郁係新劇角色高中年代的造型…佢剪毛我即刻開心番晒…哈
      12月1日我未必去了…但會密謀套戲一上就去睇﹗哈哈哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD