2013/04/23

[港劇]《金枝慾孽(貳)》快談

快談者,就在剛看了第一集後啦啦聲寫低吓先,這部是期待了很久的嘛,雖然,看後感覺是有點奇異…


  • 嘩﹗伍姑娘唱晒主題曲和片尾曲﹗即刻諗起佢既名曲「啦吐飛啡…啦吐飛啡…~~~」…其實佢唱歌係唔錯的。(講開又講,阿雪雪雪蕭公子唱歌也不差,不過一人包辦兩線劇主題曲又太誇吧?)
  • 琴日借回家看劇懶一吓無去上堂,沖完涼出嚟睇,我係幾認真對待呢部劇呢﹗
  • 同同說星期日有個特輯(我沒有看啊﹗),內裡重覆了一萬次這輯和第一輯大有不同,不要拿作比較…
  • 但第一集又係咁將小宮女被逼跟老公公對食的事拎嚟講喎﹗咦,安茜都算係小宮女?佢差啲夠歲數可以出宮架啦喎…
  • 唔知係咪特登想同前一輯劃清界線,於是在講故事手法上大有不同,第一輯單刀直入講秀女上京遇險的事,同時講如妃害陳妃,突出佢既霸氣;這一輯就搵講故佬喺宮外講如妃逼小宮女對食的事,不過…有啲長氣…令到我和娘都忍不住candy crush起來…
  • 啲角色係咁重覆宮裡生活點無耐…點無常…點點點…呃…或者係想build up個氣氛?﹗但我可以說一句…好悶嗎?
  • 我明,唔想重覆上輯的宮鬥嘛,也無理由第一集就嚟啲《萬凰之王》式鬧交戲,咁人家都要舖吓劇情既,第一集也不能太快下定論…但我就係不能集中看電視(明明上一輯和《天與地》第一集已經arouse到我追下去的決心架啦喎﹗)
  • 好啦,劇情也許我早咗下定論既…講吓第二啲…我可以說…我覺得啲衫無咁令嗎?
  • 其實呢,人腳上,上輯除了貴人組:蛇視后、黎視后、張大姐跟如妃爭嚟爭去,仲有皇后陳秀珠係超級大亮點;今輯除了如妃,就有伍姑娘、蔡少芬…呃,煒哥囉仲有…硬覺得…係失色咗囉啲人腳…
  • 男角無咗林保怡,有陳豪之外…咦,關禮傑哥哥被列入主角之列了?佢番嚟無記之後,好似除了跟喜爺的《追魂交易》之後多數都係supporting的啦…
  • 葉碎碎一開始咁大段solo戲既﹗不過佢好似進步咗,起碼在講野語氣上有落功夫…
  • 苟姑娘呢,我唔理佢係咪小三啦(而其實我都不太喜歡阿lynn姐),即係樣佢係令的,但啲廣東話真係聽到耳都則…佢仲要係如妃近身…即係成日都有得出鏡呀﹗
好啦,說好看和不好看都好似言之過早,試吓睇埋呢幾日再作定論啦…um

《金枝慾孽(貳)》@維基

8 則留言:

  1. 睇左15分鐘,我覺得我可以棄劇轉心追今季日劇(呵欠)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:鈴

      一睇時我感覺都覺得麻麻,都唔係晚晚睇,我想了解所少少個創作意圖先一次過追,我都知要拋開第一輯的印象架啦…我要調整吓先得…

      刪除
  2. 碎碎姐係第一集個嘴歪的。阿苟姑娘講野一舊舊,唔係咁岩古裝劇law,,,,,,
    但上輯講如妃有生過仔係俾人毒死的,咁依集都係有個仔,講得通....

    回覆刪除
    回覆
    1. re:喂丁

      碎碎姐我無視佢了…苟姑娘用真聲演出勇氣可嘉(佢唔記得係《紫禁驚雷》定《萬凰之王》係配音的嘛…)但真係要練練先囉…我聽得好辛苦…
      而家個劇的走向應該係上輯的故事變成流傳的故事,第二輯的故事有自己走向…呢個setting幾有趣,既不否定也不肯定…又即管睇吓會點玩落去…

      刪除
  3. 有點悶,劇情平淡,但我仍有興趣看下去,因為我想知道如妃是真的善良還是佛口蛇心。

    配角不如上集,梁嘉琪,龔嘉欣總覺得唸古裝對白唸得不好,她們不適合古裝。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:五月

      雖然而家我唔係集集睇,不過就好似你咁講我有興趣知道如妃是真是假,而家佢玩到個氣氛疑幻似真咁…但我會想一次過追,逐集睇好煩又無時間…
      梁嘉琪,龔嘉欣外型上ok但唸對白係差少少…不過都ok既,啲小花無剩幾個,又無咗萬能周嘉怡了…得番簡慕華,好落寞…

      刪除
  4. 無記終于都有報應
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:匿名

      哈哈哈﹗都係﹗啲劇咁頹呀啦﹗
      不過中伏的那部是《金枝》就有啲神傷…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD