2012/02/08

突然懷舊之《Fly me to the moon》

前陣子煲《美男》時張某人在劇中翻唱了一段《Fly me to the moon》,跟住跟博友們談論過大家聽開邊個版本…(很可怕…竟然有人不幸地第一次聽的是…黎老闆的version﹗)…呢一水又在搬文嘛…在舊文中小的問了句:「呢個世界究竟有幾多個人翻唱過《Fly me to the moon》呢?﹗」…突然間好好奇…試吓數…

還好呢個世界有樣野叫谷哥…一search…有人已嘗試整理過…個list好長也基於啲人我唔識…按下不表(見link在此)

據另一個都係好偉大的維基如是說:

最初這首歌是1954年由Kaye Ballard錄音,當時是以In Other Words之名推出。後來Portia Nelson也翻唱了這首歌,而「Fly Me to the Moon」這個名字則是Johnny Mathis在1956年推出專輯之時出現的。
現在最為人所知的版本是1964年由Quincy Jones編曲,由Frank Sinatra演唱並收錄於《It Might as Well Be Swing》這張專輯中的版本。此時美國正推行阿波羅10號的登月計畫,故這首歌推出之後大受歡迎,甚至成為此年代的代表曲。其受歡迎程度之甚,1969年阿波羅11號登陸月球時艙中也播放著本曲。

啊…連上了登月之旅(被8號仔廣告影響我會諗起《Imagine》…都係一首經典耶…),難怪此曲會大受歡迎了…
1964年Frank Sinatra的原始版本(維基如是說,話呢個version係best known version,呢位叔叔乃係King of Swing…真係要多聽開開眼界…(洋樂我都少聽啦…更莫說舊時的洋樂…umum)((咦…內文說呢首個編曲係由Quincy Jones攪﹗),維基說阿鍾生"changed the time signature from 3/4 waltz-time to 4/4 and gave it a looser, swing feel.",這令我好想研究吓再舊啲既版本係點喎﹗

再望維基,Nat King Cole、Westlife、ABBA、Rod Stewart都有翻唱過…咦… ABBA唔係《Dancing Queen》架咩?而Rod Stewart唔係走搖擺路線架咩?(唉…又中又英…啲標點弄得我好亂…

um…都係講番啲我聽過既version啦…

第一次聽的版本就係宇多田光…一開始幾句是清唱的…多了幾分現代感又少了幾分jazz風的浪漫…

而,睇維基先知,原來《fly me to the moon》用咗喺《新世紀福音戰士》度(我對呢套動漫的認知…是千fa《冬天的故事》隻碟的第一cut﹗哈哈哈) ,而原來光妹個version也是用在呢套動漫度的…呀,做人既野真係學到老活到老呢…(這令我諗起《大和號》片尾無啦啦也是首英文歌…)

真係估唔到HIRO後生細女會咁鐘意改啲老歌嚟唱,而且唱起上嚟很對味的說…兩隻COCO D'OR碟都好好聽的說…同佢平時唱開的JPOP/SPEED啲歌完全唔同的說…

 究竟點解我會知linda妹有唱過既呢?我真係唔知喎﹗(黎老闆version無片insert喎﹗我不依啊﹗)

Olivia Ong,把聲殺死人…

search片時見到Olivia跟林宥嘉有合唱版…

我無記錯的話屋企本jazz piano琴書好似有呢首歌的…等我返去練習吓先…(雖然宇多田光個version聽慣聽熟,但呢首歌我都係覺得襯番鋼琴有點bossa nova風是最對味囉~)((A.N.Jell個宿舍竟然有咁大座三角琴…但我唔明點解唔打開個琴蓋既呢?唔係話啲聲會令啲?定係劇組唔想俾佢遮住拍主角個樣呢?))(((不過呢個版本堅係好聽的…哈哈哈哈)))

***********************************************
以上。

8 則留言:

  1. 而家canon s100個廣告係用lisa ono個版本.勁好聽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有印象﹗雖然《天與地》之後我都無睇電視了…

      刪除
  2. 我第一次聽的是linda妹version....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可唔可以講一句不幸呢…(um…)…
      linda個腔口好西洋樂曲feel,但把聲好似follow唔到…

      刪除
  3. 我第一次是看EVA時聽到,覺得好好聽,但無留意原來係宇多田唱~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有睇eva的同事說eva入面唔係播宇多田個version,係其他arrangement來的…(呃﹗我亂了…)
      宇多田個版本係第一次聽cd已經覺得好好聽~

      刪除
  4. 黎明也有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽友人講過但我未聽過…XP

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD