2012/01/17

[聽開又聽]當A.N.JELL變成TEAM H、CNBLUE、FTIsland

是咁的,一條龍mode都啟動咗煲得劇嚟唔爭在聽埋啲歌,發現原來《原來是美男》A.N.JELL三子除了張根碩外,另外鄭容和同李洪基都係男團的份子,但唔係歌手那個反而演主音喎(不過發文的現在碩哥都出碟了)…咁我咁好奇,梗係八掛吓佢地現實裡係唱啲乜野歌架啦…

咦,有驚喜喎﹗

我仲以為碩哥會趁《美男》大熱乘機出碟做歌手,睇維基又淨係寫日文碟《let me cry》和跟DJ Big Brother合組的Team H既韓文碟咋喎﹗好DJ好yo好電子喎﹗

(上年年頭出的了原來)小的唔鐘意聽啲唔知佢唱乜既野嘛,就click吓日文歌《let me cry》嚟聽,初初一響起幾粒係平靜的琴音,以為係舒情野的時候突然變咗rock野﹗wow(那個眼線郁…哈哈)很搶耳的說,再聽一吓single另外幾首歌就開始慢慢soft番了。

博友推介,一聽中毒。鄭容和來自的一隊CNBLUE(甚麼CODE NAME BLUE…跟住BLUE又各自代表一粒字,呢粒字代表其中一個隊員的特性…好偶像呀呢啲拆解…維基如是說…同埋啲隊員好後生﹗嘩﹗),聽個名睇埋4個男仔以為係勁歌熱舞團啦,點知又唔係喎,啲歌走英式搖滾路(我的詞匯好乏味…哈,總之pop pop地既soft rock啦,易入口),型喎。哈,在我印象當中kpop男團就係一堆人出嚟勁歌熱舞嘛…。

搵番日本debut single《In my head》出嚟聽,再順手聽埋大碟《first step》…好係我杯茶添…,又說碟內12首歌有9首成員有份參與創作,um,這個又加分了。(或者睇得太多勁歌熱舞group((我指J家那些)),轉轉口味都不賴呀~雖然唔知佢唱乜…好在都幾多英文歌詞…)

篤吓篤吓篤埋阿李洪基隊FTIsland嚟聽(點解解作Five Treasure Island時…island無s既?)原來又已經在日本出道了…嘩…真係好快手…不過這隊無乜點聽。另,《美男》首《依然》幾好聽的…

********************************************************

呢套劇真係好毒…哈哈。最毒係呢首《默默無語》,如果就咁聽可能只會覺得係首悲傷情歌,越來越激情後尾唱到好激昂咁囉,但link埋劇情,聽親都會諗起美男錄的時候諗起對泰京的感情卒之爆發晒喺首歌度仲攪到錄唔到落去添…嗚…就算唔知啲歌詞講乜都意會到首歌想講乜了…係咁loop…好危險…之但係A.N.JELL喺戲入面的其他歌…唔…印象無咁深了…

(聽完《美男》啲歌覺得《瑪麗外宿中》啲歌好流fei添…)

********************************************************

貼完歌,繼續聽,yeah﹗~

4 則留言:

  1. cnblue d歌好正架啊!我聽左幾次已經愛上了!
    容和係美男既感覺好靜,但其實佢係cnblue high到痺!睇佢演唱會,你會發現佢fing頭紮馬咩high野都做齊..hahaha
    佢地多數係90後,唉,而家d美男都好後生啊...

    張生唱歌都ok,不過唔知佢點解唔做歌手?可能想專注一樣野?
    我當年就比佢係let me cry既眼線同驚艷形象嚇了一嚇..
    佢係貝多芬既男人味真係絕無僅有la...

    ftisland我聽過love love love,都幾好聽,但唔知點解無咩感覺..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我第一吓聽《in my head》已經好鐘意(加之於唱日文…可以估到佢唱乜)

      之後再click其他歌嚟聽,好ok喎﹗不過我未有click佢地啲live嚟睇,無得睇佢點癲…哈…

      唉…演藝圈啲人世代交替keep住年輕…自己就青春小鳥不復回了…嗚呀…(um,唯有安慰自己係心境年青(XDDDD)

      可能睇得J家呀日系啲收野LOOK多,睇睇吓張生啲眼線SET頭LOOK都順眼(花癡了),睇番《貝多芬》個正常LOOK反而唔慣…可能因為我掉轉由最新的劇睇番去舊的,睇番當年無添加的樣反而唔慣…哈…

      FTISLAND唔CLICK,原因不明…

      刪除
  2. 下次你要跟我去睇live 嗎?

    我會寫一篇講cnblue 十大最喜歡的歌架!! cnblue 的歌係唔錯架!!!

    sorry. team h 的歌, 我睇咗一首唔想再聽, ftisland聽兩三首okay 架, 但我永遠頂唔住聽多過十首, 太嘈了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要呀,CNblue啲歌越聽越鐘意的說,只是我発現得太遲了.....嗚

      Team h yo得呢幾好呀,連埋let me cry隻single我係咁loop

      Ftisland唔click,無特別聽

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD