2012/01/15

今日。脫教。天氣晴2~脫教後感

脫教之念源於上年,不過一直都跟瘋瘋藕斷絲連,終於前陣子放咗機,正式轉向安卓陣營。有天同事無啦啦問我:「你用得慣唔慣?」…um,慣唔慣係時間問題啫,當然用咗蛇果ios兩年幾三年,安卓/索愛的系統幾方便易用好都要時間適應既,不過so far感覺是良好的。

um,補充一吓:小的又重歸番索愛的懷抱了…因為小的太想念和phone了,越看越不喜歡瘋瘋的size太大舊了…

聽聞安卓彈性高一點(其實也是因機而異的…),可以攪的東東都比較多,不過小的還沒有explore太多(也就是說不要問我technical既野囉~)…哈哈…

基於小的用了瘋瘋/ios幾年,於是設定新手機或下載app時都base on番之前的習慣,除了啲位唔同要習慣吓之外其實是沒甚麼適應不良的。(而在電腦browser上market dl app去部機度太方便了﹗雖然次數唔多,但試過幾次在itunes下了app再要syne番去部機度…有十萬個麻煩囉…又講,我覺得itunes係一個同我八字十分唔夾的物體…)

小的首先被安卓wow就係佢個桌面可以自選app嚟放,其他就照喺總目錄度浮遊,小的部機四個角仲有個位可以放各自4個app,於是乎自設的wallpaper不怕被app/folder遮蓋了,也不會密到眼都花。而瘋瘋就係一堆app堆滿個畫面,而個畫面就係好悶的只能set張wallpaper(雖然我也不會用動畫…)…,除非我夾硬將塞入folder的app塞去第二頁,否則一login就見到密密麻麻的一堆app…睇得好唔舒服…

另一個wow度我的就係頂頭那個通知欄,whatsapp呀飛士卜呀msg一有incoming msg就係show出嚟,細細個icon得你click入去咁,最好的是個響聲可以自己選的呀﹗你知唔知我有幾憎瘋瘋個whatsapp嚟嚟去去都係那個通知聲(雖然老闆應該唔會介意…因為佢都玩whatsapp的)…全世界都一樣真係好討厭﹗不得不提…終於都唔使用死人itunes轉啲得29秒的m4r鈴聲…

呀,讓我脫教的契機就係我最討厭的itunes,成日清洗我部機都唔在講,唔知點解自從某次我將rip碟setting由m4a轉成mp3之後就轉唔番m4a了,即是說我整唔到鈴聲囉﹗你唔係要我用部機入面default啲悶聲嘛?嘩卡卡卡卡…那個該死的itunes都仲未delete得住既…其實小的聽歌係用ipod的…(蛇果燒不盡…um)

講開又講,話說小的reset部機時入番啲setting啦,佢竟然要我用wifi嚟入野(唔係就要用itunes),但司內無wifi,電腦又無裝到itunes…我點整呀﹗如果喺街度又無wifi又無itunes部機就連電話都打唔到(唯一打到既係999囉…)…癡的﹗臨尾都要搵多樣野出嚟俾我憎…

咁睇吓啲app,小的用嚟用去其實都係打機影相查字典同睇片而已。打機嚟講瘋瘋app store確係多好多野玩,好多以前打開的去到安卓都無了,於是又開始番推銀的生活…哈,順手當戒毒啦。影相方面都不相上下既,啲edit/加effect的大致上瘋瘋有的安卓都有(其實我用嚟用去都係美圖秀秀而已…),唯一麻煩的是就算較震機時影相都仲有shutter聲(我是偷影王好了),但又俾我發現到有個靜音相機app,而且fb/美圖秀秀啲會連接相機的app又好醒目地每次影都會問我用default相機定靜音相機,解決了﹗至於查字典,之前令小的好不安的只能online查…um,我終於係再次俾(之前瘋瘋個大辭林買咗二百幾架﹗)了百幾蚊買大辭林,應該offline都查到的。

安卓力推的google一條龍大整合呢,就令小的驚喜得嚟又有啲擔心,佢除了整合gmail/gtalk等setting去contact list度,仲連fb都整合埋(月曆也整合了fb的行事曆)…弄得我好驚會唔會丟失甚麼人家的資料(雖然我沒有甚麼驚人照片的…)…呢個都唔知係方便定唔方便…

上面說過瘋瘋頁面只能推推推搵app(那個悶人至極的news stand怎麼不能放在folder裡?),個人十分喜歡索愛的設計呢,一login入部機就係桌面啦,向右推就係睇相和聽歌的player,向左推就係選wifi、browser和market的icon,好方便,又實會用得著嘛,好過以前想connect wifi時要按入設定篤篤篤先得,好貼心的說…

脫教感覺良好至極的是唔使同成街人一齊拎埋同一部電話(嘩哈哈…死啦,會唔會有人鬧我架?但坐巴士時一格4個位4個人都拎住部瘋瘋喺度篤感覺真係好恐怖…),也不怕有唔見咗就無咗四千幾五千蚊的電話既壓力(始終都係覺得太貴了…所以買安卓機是筆直是不過3000的…)

當然缺點也不是沒有的,我仲未搵到入password protect部機的地方呀﹗(成個設定每頁都被我click過了﹗諗諗吓以前啲索愛機又真係唔使入pw架喎…)…同埋好難搵保護貼,小的喺度睇偶像劇嘛…在車上睇真係好難為情的…想去買張防盜貼但家家店只有瘋瘋或三叔的機既size,佢地話塊貼唔剪得喎…唔係掛,我之前啲貼都係咁剪喎﹗而跟機的那個handfree個耳筒好易甩(我懷疑是我耳型的問題),想買番入耳式的但試過瘋瘋用到的philips唔得,插個普通headphone又得喎﹗總不成我煲煲吓劇拎走個耳筒嚟講咁好笑架…囧﹗唔通要去sony style度留下買路錢…

其實也就是說,要出史馬瘋都唔一定要出瘋瘋啫…

另外的脫教文:
今日。脫教。天氣晴
今日。脫教。天氣晴3~(又)上番釣
今日。脫教。天氣晴4~LX3與4S

20 則留言:

  1. 安卓!握手!
    索愛!雙手緊握手啊!
    期待純索的日子啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你係索記粉喎…um,我覺得索記同我最夾係手機~

      話時話我未用過純索的手提…um…同埋我始終鐘意摺機…可唔可以出番部唔好太大又摺又安卓既呢?

      刪除
  2. Android 唔係用Password, 係用Pattern Lock !!
    http://andronavi.com/2011/06/94849

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來部機將gps甚麼的跟security放在一頁,平時我唔打卡所以disable呢個分唇於是一路都唔睇呢頁…於是一路唔知security應該那兒set…搵到了…

      而部機係可以pattern 或 pw lock的…身痕痕試一吓pattern lock先…

      刪除
    2. 唔係話佢冇, 不過Pattern Lock 型d !! 同埋唔洗又同 i-xxxxx 一樣!!

      刪除
    3. pattern lock了一輪,轉番去入pw…可能慣咗手勢…哈…

      刪除
  3. ai ya~~~ sony xperia S is coming out la..... u bought a bit early.... http://www.eprice.com.tw/mobile/talk/4437/4727384/

    Daniel

    回覆刪除
    回覆
    1. 個樣好靚仔喎…

      我想要有keyboard的(在芒上打字好易篤錯,也是我不喜歡瘋瘋的理由),於是買了mini pro,琴日去sony style見到xperia pro大部啲…當然無s咁靚仔…不過都可以諗吓…如果第時想換機的話…

      刪除
  4. Xperia S, 冇得換電!! -.-

    不如等Pan記!
    http://chinese.engadget.com/2011/12/09/panasonic-outs-smartphone-with-4-3-inch-oled-display-global-amb/

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗我最熱愛的pansonic呀﹗想當年用佢啲vs1去到3,部摺機真係靚﹗

      都係話喺歐洲出咋喎,唔知有無機會喺亞洲出,喺祖國出香港都有機會買到丫…好似夏普咁出中國版益吓我可以用吓和phone咁…哈哈…

      刪除
    2. 日本本土一直都有!!
      e.g.:
      http://unwire.hk/2012/01/14/higher-pixels-panasonic-lumix-p02d/mobile-phone/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=higher-pixels-panasonic-lumix-p02d

      不過佢之前停o左唔係日本以外國家出, 因為Android而家終於都出番, 雖然話係歐洲先, 相信好快亞洲都有!! :P

      刪除
    3. 之前買和phone時都有諗脆脆地出部panasonic算,但一諗到好多武功來到香港會被廢,同埋當時手機打中文會麻煩(雖然係可以打日文漢字),大啦啦幾千蚊買部打出打入影相的手機太浪費所以就打消念頭了…

      如果係android的手機咁應該唔會有以前日系機來港會武功被廢的問題了吧…不過價錢係concern囉…再睇定一點先,最後係亞洲快啲有行貨,多啲選擇啦~

      刪除
  5. 當初揀機都諗左好耐,其實都係諗s2定瘋瘋,最後揀瘋瘋只係唔想用啲deperciate得甘快的電話,sofar宜家都ok,我最搞唔掂亦係個itune,我仲未識備份@@

    同個新轉smar phone的人講開,佢用s2都覺得以前啲普通電話好用啲,起碼search電話方便啲,仲話自己smart phone, stupid phone 就真XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 出瘋瘋之前都有諗過三叔s2,但一來佢size比瘋瘋更大,袋褲袋唔方便(出外勤時成日拎住個電話唔方便呢),二來我唔鐘意韓牌…哈哈哈…

      瘋瘋depreciate真係無咁快,去放都仲放到3千幾,用咗一年。呢個都係我考慮的原因,除非真係超級無敵鐘意個樣(好了…我是膚淺的),否則都唔會考慮太貴的了…)

      講起又係,太smart時…成日篤多咗掃多咗同埋望住個頁面會唔記得應該篤邊度搵舊野出嚟…

      刪除
  6. 其實我都係呢排先用智能手機(之前部機連網都上唔到!囧)
    我都係用安卓,買完之後身邊個D用i瘋既Fds問我做咩唔買i瘋
    於是我就俾左幾大理由佢地
    1.成街人都用,就好似以前中國成街人都著同一套衫咁(佢地就話人人都用証明i瘋係好野)
    2.唔鍾意佢個Closed System,自已有部ipod都覺得入歌好煩,何況要入更多野落部電話到(佢地就話itunes係有系統)
    3.年年都出新機,追得幾多部?(佢地話新機代表system進步,更好用)
    4.冇錢,你估一部i瘋好平呀!(佢地聽完後冇野講…)
    一句到尾當你同D用i瘋既人講點解唔鍾意i瘋,佢地總有十萬個反駁,因為佢地中毒太深

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉瘋都係我第一部智能手機嚟既,之前的手機係可以上網,不過個plan得100mb關係所以只係用嚟睇mobile版網頁同睇新聞咋…

      因為之前用緊ipod聽歌,所以順理成章買智能手機就會諗唉瘋,不過當ipod轉成手機時,優點都變缺點了,歌無咗入過就ok,但contact呀sms呀相呀無晒就好麻煩,而且我覺得靠itunes去manage我反而無信心,可能係我唔用心機去研究啦吓…

      而且好多基本而basic的功能都滿足唔到我:如…點解唔可以用mp3做鈴聲?我唔鐘意用default喎﹗同埋買機時已經決定咗我有幾多memory,喂,咁用用吓唔夠用就一係鏟野一係逼住換機。而可以換記憶卡對我嚟講都係一層安全感,易backup同埋換機的話transfer data都無咁痛苦丫…

      我可能係少數,用過部機無中毒之餘反而將之前的喜愛都清盡了…

      刪除
  7. 我係用arc架,我地應該用緊同公司啦~~睇下以下資訊幫唔幫到你

    咁密碼係... 位置及安全設定-->入面有得set, 你試下
    headphone方面, 我之前去過黃金問過, philips有出既, 不過佢無得比我試, 我就無買到啦。同埋你試下換左你headphone個粒耳塞, 跟機咪有唔同size比你既, 我換左最細個粒, 就冇咁易甩出黎~

    希望幫到你啦~~^^ 部機影相好鬼正架~影多d靚相啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝分享啊﹗因為我轉咗日文版面,「位置」個名好長遮了security粒字所以我唔aware就係呢頁,跟住另一個privacy又唔關事喎,唔怪得我搵唔到…

      耳筒方面,我上咗sony style度睇,佢有得試所以我就買了一個入耳式的,sony的但都好詭異要加個駁插(原來係直身插,駁了一個90度直角插)先可以control 聽歌同聽電話…

      之前iphone時試過買一個唔work,之後再買過個philips先用到,所以今次係試完一輪work先敢買,雖然二百幾唔多錢,不過前前後後三條就六百幾啦﹗

      部機易相又確係ok喎﹗同埋我想請教你…點樣可以print screen?上網search啲人話dl個app再root機…好似好煩喎…部機有無function好似iphone咁上下兩個掣一齊按就可以呢?

      刪除
    2. Hello,

      我部print screen是長按開關制, 咁佢就會有得揀截圖呀, 你睇下你個部係咪咁~

      我想問下你個headphone幾錢呀?? 我上過去睇佢介紹左個好似成六百幾蚊, 我覺得太貴喇, 所以冇買到呢~

      哈哈, 其實我以前都係用iphone, 而家轉了安卓, 反而想出部戈ipad==', 睇黎我脫唔到教

      刪除
    3. Alika:

      (點解無咗個回覆button?)

      多謝你指點啊﹗原來我部機都係長按開關掣來print screen﹗

      耳筒方面,我買的sony style網上沒有…link裡的是條類似的:http://www.sonystyle.com.hk/products/apps/product/simplePage.do?modelCode=_M032541&lang=zh

      都係二百五倒…太貴我唔考慮…二百幾都ok既,行開去可以上去試吓,佢擺晒啲耳筒出嚟你可以試埋個講電話功能得唔得先買﹗

      其實我都仲用緊ipod classic,不過有時用開個電話聽歌就順手拎埋嚟聽歌,反而連ipod都唔拎出街了

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD