2011/12/05

[港劇]星光updup耀《萬凰》

我成功用節目名嚟串起3篇《萬凰之王》的文了﹗(我也太無聊…)

um,其實我唔知原來呢套劇紅到要同觀眾一齊去睇結局,原來是全2011年8點半前播的劇集最高收視嘛?﹗oh﹗唔好提9點半喎記住﹗

但點都好,琴晚小的好神心地坐低睇完整個大結局,真係歡樂無限,弄得小的忍不住賦文一番留為紀念。

佢兩個係咪好似樣呀?哈哈哈哈

um,如果如某女歌手所說我無睇晒就唔可以評論套劇…um,咁我淨係講大結局啦咁…。首先我想問做乜無記咁鐘意王爺搶皇位?《洪武三十二》已經嚟一次﹗跟住《紫禁驚雷》又一次, 最爆的係,人物關係(皇后、表妹、妹夫)的設定和《紫》完全一樣,唔同只係跟王爺生仔的是皇后唔係表妹了,跟住《洪武》被搶皇位的陳山lone今次去搶番人地…um,我明,戲劇吓吓唔係要跟歷史嘛,但唔使吓吓都爭嘛?雍正要爭餐死先做到皇帝啫,攪乜康熙俾人搶…道光又俾人搶?巧京京啊﹗

奪位雖然老作,不過《紫》都叫作了一場宮廷真相大白戲俾馬小生呢個傳說中的四阿哥ko癡漢馬明(雖然康熙在呢一幕中完全係佈景…囧);《萬》呢…oh﹗呢頭瑞親王帶三旗旗主包圍紫禁城,阿皇上要被逼退位(仲頹到要自己讀退位書),跟住無啦啦就有成親王帶五旗旗主嚟反包圍,好爆﹗你大我三隊,我大你五隊﹗嘩﹗話嚟就嚟﹗都好,千軍萬馬photoshop會俾人踢爆…今次都費事copy & paste了…淨係對白交代就算…高潮位呢?吓?

um,仲諗住陳山lone用洋槍指住陳錦鴻會攪出啲咩花臣(和氏璧之後有皇袍加身,乜朝代既野都俾編劇大哥玩晒了﹗),典知係…無﹗opps,估唔到最爆既位係,陳山lone被逼自殺…開槍前仲日光白白,開槍後就天黑黑,跟住阿胡囧囧自殺埋一份,二人死前情話綿綿,眾人(包括道光皇帝喎)好似街坊睇熱鬧咁任得佢地講餐飽…opps,唔怪得劇中道光俾人昏君前昏君後的鬧了…

(佢最昏都係叫林則徐銷煙銷慶英吉利人攪出場鴉片戰爭要割地賠款,開始了清朝不平等條約和半殖民地俾洋人割據時代,但從清人眼光嚟睇,一向都自命天朝大國架嘛,人家嚟係朝拜我…我鬼使俾面洋人咩﹗而佢地又鬼知經歷工業革命,洋人船堅炮利,而清人經過康雍乾盛世後開始走入中衰,輸係自不然…只係佢地不自覺,簽南京條約割個小小魚港和開少少港口俾少少錢…無野丫…咁囉…只係唔知到就係走向滅亡的開始…而阿郭峰叔叔角色行刑前鬧陳錦鴻被女色所恰…似係鬧佢個仔咸豐多啲…)

((um,其實阿編劇有無做少少research呢?真係講開又講,咸豐奕詝應為四阿哥…唔係大阿哥囉…編劇大哥講到道光得一個仔咁…人家好歹仲有個六阿哥恭親王架嘛﹗))

(((認真就輸了.jpg)))

唔講劇情講番啲郁,阿全皇后登位後好似有著番囧囧相(左)中的衫?想話啲衫duplicate得好緊要, 《金枝》和《紫禁》的衫reuse又reuse,跟住宮女和靜貴人啲衫又好似衣不稱身(特別係個衫腳…會遮咗對鞋既﹗即刻唔令…

經常俾人講的猛鬼妝,囧囧演的皇后最後幾集被打入冷宮,都仲叫慎妃…但又唔使妃子look…但(右)個郁確係舒服好多…


大結局頭一個鐘慎妃和瑞親王都瓜咗…之後那個鐘可以做乜?就係睇全皇后點樣狂性大發殺人唔眨眼…囧。um,段戲應該係想帶出全皇后入主儲秀宮後想穩定自己和個仔的地位,但真係太恐怖了…好似道光話齋,殺完人可以若無其事的抄經…係人都驚咗佢啦…跟住佢仲走去求啲4種毒物+自己血磨成粉沖成的「伊蘭花茶」(難怪那一幕終於無烈艷紅唇了…原來用咗去沖茶…)…嘩﹗唔好話皇帝,係人見到自己老婆咁恐怖仲點會同佢修好呀?至攪笑係阿皇后仲問點解皇帝要咁對自己…囧

um,段戲好似隔空向《金枝》尾段如妃唔跟孔武走,自嘆自己只有留在宮中繼續鬥的份兒咁,但鬥…同狂性大發係兩回事喎…巧京京…

anyway,段戲寫得騎呢,宣萱姐個皇貴妃郁更騎呢…個紅唇想點?勁得人驚…遠遠見到佢人未到唇先到…對照番前期啲造型…真係順眼好多呢?係咪啲筆直拎晒去買化妝品所以唔係好夠造衫和外景呢?啲衫著嚟著去都係兩幾件…仲要俾靜貴人扯走咗一忽都無人發覺呢…囧﹗

啲行行企企食飯兩味的妃子們…次次見佢地都係著那件衫(阿成妃成世都係件紅色的…)至攪笑次次見佢都係出嚟講人是非…又硬係俾人聽到…囧

網上見到呢幅圖…淡色系…即刻無咁驚…哈…

last but not least,乜劇組好驚我唔知我自己睇緊乜野劇?不停重覆「萬凰之王」4個字…好煩啊﹗

(圖片刧自微博)琴晚見到的,好爆笑…成套劇主要角色可以死剩3個…(博友說…道光皇帝有文字交代佢駕崩…囧…)巧京京啊…

um,好啦,播完啦,無得笑了…等今晚睇胡囧拎視后啦﹗以上。

舊文:
[港劇]萬千星輝《萬凰之王》
[港劇]歡樂滿《萬凰》~

4 則留言:

  1. 唔講佢改過正史改得好緊要,反正如果改得好睇,無人會話,問題係佢D角色設定好有問題。
    D人都死晒啦,有咩理由伊蘭仲要狂性大發先?呢個安排真係令人O咀。
    另外原來瑞親王一死,天就要黑,真係好好笑囉。
    宛婉係太陽行出來果幕都好好笑。
    最尾伊蘭飛上天,真係貫徹呢套戲既唔MAKE SENSE燈光+特技,令人睇到眼都凸。

    回覆刪除
  2. 木鈴兒 :
    你說得對,改得好睇(如金庸)都算,改完9唔搭8之餘仲要唔合理先爆笑…
    伊蘭殺皇太后完全係要皇上有負對瑞親王的承諾,而且那個始終係養大自己的皇額娘,就算有千般不是軟禁佢咪算,殺咗佢要皇上背上不義之名…
    佢呢個狂性大發是相當瘋狂…完全無啦啦…
    個飛上天…係咪想呼應番第一集皇上同胡囧飛天睇彩虹?啲cg假到無朋友…寧願佢唔好攪啲咁既場口出嚟好過…

    回覆刪除
  3. 等我睇wiki仲以為會係靜貴人撐到最後添!
    其實點解杏兒唔係"怒火"提名, 係呢套提名呢?佢呢套真係yup yup地囉。
    雖然道光係一個昏君, 喪權辱國係事實, 但香港係英國人統治下繁榮昌盛左成個世紀亦都係事實...作為一個香港人, 我非常多謝佢。
    Eliza

    回覆刪除
  4. Eliza:
    我都以為靜貴人留得低,睇個勢伊蘭仲要留喺宮中繼續鬥嘛…那些成妃甚麼的行行企企食飯兩味,邊威脅都佢…要搵番個叫做戲份多啲既先有得鬥…典知轉個頭就燒死了…
    《萬》明顯係拍出嚟推胡囧上女主角獎啦,《怒火》擺喺年頭播,可能都預唔到反應會咁好…其實做皇后要攻心計囧囧真係幾吓,做律師演番一貫爽爽地既角色就好地地囉…
    哈哈,以前讀中史時我都係咁諗,當時清朝都唔志在一個半個島…典知就成就咗一個傳奇,都只能說當時英人有眼光…睇中香港既港口地理優勢囉…

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD