2011/04/05

[港劇]洪…洪…《洪武三十二》…

明天放假嘛,就早點回家休息休息,又咁啱睇咗呢套劇喎…umum…我想講我講了幾次…《洪武》我都講了《洪興》…看來是大天二影響了我思緒…呀…佢而家係笑風啊…
  • um,點解大天二自從laughing哥後就成日做啲黑口黑面懶cool既角色呢?上次魚至hill已經如是,今次千戶大人又係好似成村人得罪佢咁,不過據劇情說因為千戶大人自小被訓練所以令性格變得兇殘和冷血,打後失憶就會回復善良本性喎…
  • 個角色叫「笑風」…又關laughing哥事的嗎?
  • 人物介紹話阿笑風會同允炆(陳山蔥)建立一段「小寶與康熙」式之君臣情誼…嘩…幾時變了一個代名詞?﹗同埋《小寶與康熙》呢套劇我覺得好垃圾…題外話…
  • 其實laughing哥黑口黑面都無乜問題的,我想話…um…阿永陽公主啲語氣是有點…難受的…um…《學警》時好似無咁難頂架?﹗可唔可以唔好吊高把聲嚟講野呢?
  • 《學警》人仲有陳鍵lone,本來只見佢係燕王(馬德bell﹗)身邊既人,睇番劇情介紹先知原來…係…鄭和﹗嘩﹗不過佢唔續約無記啦…唔係會拍套續集講佢七次下西洋嗎?(不過呢套劇收視應該不會太好吧?﹗)
  • 好奇的我走去睇吓鄭和的生平…喂,原來又作唔晒喎,都有啲史實根據喎…。如果我無記錯,阿燕王搶嬴個姪做皇帝後,派鄭和下西洋係為了搵番個姪既下落…well,明史我唔熟啦,同埋我覺得好悶,悶如《萬曆十五年》,當西方工業革命變天時,萬曆年間竟然…係…乜都無發生過…我睇完本書都唔知發生過乜事…囧﹗好悶呀﹗
  • 離題一點說,睇《倚天》時我會諗不如阿無忌自己做皇帝啦…。well,我都係鐘意睇清史多啲…(同埋清朝啲衫和造型都靚啲啦﹗)
  • sorry,超離題,不過套劇個故仔幾有趣,一路睇我一路諗起《玄武門之變》,simon lee狠殺兄弟爭皇位,今次係阿叔鬥阿姪,加埋阿三保(陳鍵lone)和笑風鬥智鬥力,牌面應該係ok既…不過唔知會唔會中間亂嚟…囧…
  • 再睇原來有除紙山,演個乜鬼表面上風情萬種實際上係錦衣衛的角色,同阿笑風有糾纏不清的關係…想像緊佢兩個chok晒樣咁談情…我諗我會笑…
  • 除紙山有拍《學警出更》喎﹗好多人有拍過《學警》呀﹗不如叫埋uncle3出嚟客串一番丫…
  • 我娘好厲害,竟然能喺朱元璋堆皇兒度掃到楊天經…勁﹗因為寶珠姐沒現身,變咗我完全留意唔到楊生…
  • 討論區啲人點解可以咁快就討請究竟梁嘉琪定江若琳難頂啲?喂…佢兩個都有拍《學警》呀…太可怕了…呢套其實係咪《學警》古裝版?笑風係咪臥底嚟架?

只係睇了一集就咁多野吹,我好叻~~~~~哈哈哈。睇吓之後有無閒情睇啦(個故仔我覺ok,不過某些演員應該會嚇怕我…囧)。其實我比較期待下一檔陳豪既《點解阿sir係阿sir(9月27日後按:事後檢討,唔預係笑片的《洪武》勁有娛樂性,但預咗好笑的《阿SIR》就硬好笑…估佢唔到﹗),應該有得笑吧?﹗卡卡…

洪武三十二@tvb.com

*******************************************
《洪武》發癲實錄:

[港劇]再講《洪武三十二》…

[港劇]《洪武三十二》…除…

[港劇]《洪武三十二》4~貼圖篇

[港劇]《洪武三十二》5~完場吐糟區

唔好意思我笑咗…

4 則留言:

  1. 我忍唔住開咗電視,但校咗去明珠睇疆屍少女!
    鬥難頂,無奶油江若琳會輸呀嗎?我睇好佢架!

    5th Apr 2011 02:23 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你竟然開電視﹗其實我都係你講完先挑起我去掃雷既決心﹗哈哈哈…
      所以我說應留番做完先一次過睇,公主一出場就可以FF…

      5th Apr 2011 13:11 PM

      刪除
  2. 無做功課,唔太知洪武三十二係咪啱啱朱元璋死果日
    其實呢套野跟本就係學警古裝版,一那埋好多個都係學警既人,睇左你既文先知馬三保係鄭和,咁點解奱左姓馬?咁佢應該已經係太監
    如無意外馬德鐘都係比佢地寫到,其實唔想做皇帝,係比陳山䓤逼住要反,不過史實跟本燕王都奸到出汁,比我會咁寫,不如話馬德鐘反到做左皇帝後,陳山䓤神功大成返黎又搶個皇帝做,打死左馬德鐘之後,自己易容變左馬德鐘咪仲正,哈哈

    11th Apr 2011 18:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番維基呢,話朱元璋死時係洪武三十一年,惠帝登位改完建文(應該大約4年倒),後來燕王推翻佢自己做皇帝再改元,佢唔承認建文4年統治,就將那幾年繼續數洪武成為三十二至三十五年囉…
      係呀,真係古裝版《學警》,不停查案,但又成日無了了之…阿傲千戶查晉王死因無下文,淑妃死因又無交代,唔知係咪留伏線啦,呢吓同《學警》唔同囉…篤…
      睇forum的人說,其實十七皇弟唔係咁奸,套劇就講到佢衰到出汁,跟住四皇叔都唔係咁正人君子…umum…

      18th Apr 2011 10:53 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD