2011/04/01

[港劇]《女拳》如此多FUN~印刷的歷史

其實我無特別追呢套劇的…不過琴晚唔覺意睇到:

乜民初已經有咁靚既字體die-cut(爭在有無foam board托底呢…)用來做backdrop嗎?(sorry,職業病發ing)


當年啲印刷可比已家的printer喎﹗典解我印象中睇《胭脂扣》30年代啲油印報紙字粒無咁靚既印得?

我好認真地諗,係咪應該去翻查吓印刷的歷史呢?當年有咁先進既打印科技架啦…囧﹗我以為當年啲中文文件係手寫架咋﹗英文先有打字機嘛…XDDDDDDDDD

(愚人節了,大家都笑吓啦~)

8 則留言:

  1. XD 人地手字靚,個個字寫到成隻細明體咁唔得呀? 同理可證,佈景板上面D 字本來係人地用金漆手寫出黎,然後再手動加返黑邊咁呢~
    我反而想問下張野上邊的究竟係咩徽號...唔通香港區徽就係當年由廣州傳落黎o既?!

    1st Apr 2011 00:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得太有道理了,字體都是人創出來的,或者新細明體都係從手寫寫出來的…實在太INSPIRING啦你的留言﹗我矛塞頓開了﹗囧﹗
      或者當年區徽係廣東地區人們設計出來既來…我地都CHECK吓呢方面既歷史啦~

      5th Apr 2011 12:54 PM

      刪除
  2. 單睇第一張相我仲以為係現代唔知咩屋村活動,著晒老西,又有mic stand…

    1st Apr 2011 21:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和娘都話,係咪前一套戲拍過啲乜EVENT,《女拳》用得唔好SIDE繼續用…

      5th Apr 2011 12:56 PM

      刪除
  3. 上聯:《女拳》如此多FUN
    下聯:江山如此多嬌(橋)
    呵呵~ 好笑嗎?(雖然愚人節已經過了)

    3rd Apr 2011 12:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. GOOD!~
      過了愚人節都要開心笑住每一天嘛﹗

      5th Apr 2011 12:57 PM

      刪除
  4. 無記D野 係咁架喇...
    其實呢套野,真係鐵馬尋橋到爆,舊年拍完,又有馬國明林嘉華蔣志光,今次都有....你點唔諗返?
    我對大陸人無好感,有D網友都因為劉璇一出黎就做主角,又或者佢既身份,所以都無好感,不過講真,璇美人真係幾正,細細粒話打人又真係好可愛,真係好想蝦下佢,哈哈哈咁比佢車幾拳咪又當肌膚之親都好啦!好變態呀!
    其實又係講黃飛鴻,真係有D悔肉(打唔到果個字)佢咁,黃飛鴻又何止鐵線拳?不過佢都算盡量就住,起碼劇中黃飛鴻D仔名字都改晒,又用返真正黃飛鴻老婆黎拍,好過又係十三E...麥包一出場,我以為佢係豬肉榮,點知係賣魚燦。
    最搞笑呢套戲裡面,演過黃飛鴻既人都唔少,黃宗澤又演過少年黃飛鴻,林嘉華又演過。
    套野始終好師奶劇,對武功既描寫始終好幼稚,好唔滿意無果種熱血感。
    其實佢應該唔好又有鐵馬尋橋既人係裡面,當呢套做完之後,可以將鐵馬同女拳兩拳合埋一齊出個外傳咪仲好,反正時代背景都一樣。

    11th Apr 2011 18:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《鐵馬尋橋》我無睇呀,係台慶時見到小紅姐有提名先醒起有這樣一套劇…
      其實無記主要target group就係c9(無貶義),所以無論係乜職業、時代的劇都好,最後都要linkup番x角戀、爭家產呀咁,無呢啲咬牙切齒位邊人會談論呢…
      乜劇都好,「我同你係兩個世界既人」…「我想同你喺埋一齊」…「俾啲時間我」呀咁既對白都係會出現的,哈…
      《女拳》會唔會同《鐵馬》係同一個監製?好多啲都有自己班底嘛,如李添勝,《鐵血》、《碧血》、《義海》啲人重覆到呢,如果唔係剃頭或者轉了民初,真係唔知係唔同劇囉…

      18th Apr 2011 10:48 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD