2010/12/22

嬴在起跑線之馬路版

我常說不理解家長為何有「嬴在起跑線」之心,我決定來個親身體驗…喺馬路度…。即係呢,同家長不停feed小朋友學呢樣學那樣一樣,我同樣不能理解 啲人點解唔理條馬路多唔多車,總之一剎無車飛過就衝出去,當正自己劉翔欄王咁款。呢一水,我決定我每次過馬路都誓要等到綠燈先行…
 
當我企定定睇啲馬路欄王衝燈時,真係睇到好多人生百態呀,包括有啲阿叔啤我(咩啫,守規矩犯法咩?),有阿媽想拖個女衝燈但阿女話「紅燈喎…」話未 說完就俾個阿媽扯了出去…,又有人衝完回頭望我露出一個奸笑…,最爆係明明對面有兩個軍裝喺度,大家都照衡(皇室堡對住維公那條馬路,都好繁忙吓架喎 ﹗),當中包括兩位修女…啊…咦,衝紅燈算唔算犯罪呢?﹗呀…聖經個年代未有馬路呀呵?(啊…又諗起我RS拎E的傷心往事了…篤)

Well,企定等綠燈時我好像體會到未染上「嬴在起跑線症後群」 家長的心理,大家都衝但自己企定定,慢了起步喎﹗自己明明無錯但又做了小眾,心裡不禁有一吓疑惑我係咪應該跟大隊呢…羊群心理啊﹗但衝燈又危險又有被警察 罰款的危險…喂,我等一吓先過不是更心安理得嗎?都係爭那一兩分鐘,有幾蝕底先,你估我真係劉翔咁快咩跑得,一個唔該跑跑吓俾架殺出嚟既車boot一 boot嚇到魂飛魄散咪仲衰…。Well,應該不太多人會咁諗吧?跑遲一兩分鐘真係蝕底架,香港人嘛…

老實講,有時明知啲馬路十年都唔會有車經過,衝的意欲真係好大,其實…雖然唔啱…但唔過又真係對唔住自己。但我不能理解啲繁忙既馬路(如Sogo對 住那條咁丫),熙來攘往的,啲人都照過可也,好似一心等啲車停嚟就自己…嘩,遇著個司機小心留神就話啫,如果遇著粗心大意的司機…又遇著濕滑的公路…呀… (我可能諗多咗…哈哈哈)

見到啲人衝出去典知有架車飛埋嚟攪到要dup停企番埋行人路時…小的壞心腸係有個心涼喺度,暗叫「行番嚟啦,車死你呀﹗」…。又話說有次見到一單咁 既野,喺一條對住巴士總站既十字馬路口,有個阿叔就係咁衝燈失敗要行番埋行人路,小的心想「車死你呀」時…背後有個大叔竟然口講出我心底話﹗那一刻我真係 想俾個5佢…但同時,行番埋嚟既大叔(喺我前面)聽到我背後大叔的話竟然轉身問:「你話我呀…」…後面大叔又理直氣壯地答:「係呀…」…前面大叔竟然就一 個飛腳踢埋去…跟住兩個大叔就在街頭打起來…囧…而家啲人真係好燥底耶﹗明明係前面大叔唔啱在先架喎…

雖然企定等綠燈會受人白眼,但我又幾enjoy守法既心安理得,再望吓人衝燈失敗真係幾有樂趣,呢個實驗值得繼續堅定落去。雖然,我有疑問…我想問警察幾時先會票控啲亂過馬路既人?﹗睇住佢地車都唔望頭也不回咁衝燈,真係應該罰吓佢地囉…

另一篇:
Me世代

14 則留言:

  1. 我做左呢個實驗好耐了,有時冷眼旁觀下覺得香港人都幾有趣的(唔一定係香港人特性丫! 不過我的研究範圍集中在香港咁解o者)...

    就好似你咁講,好多時真係唔知佢地趕乜的。明明睇落退晒休只係去公園逛下打發時間都好似好趕咁要衝燈,又有時在地車/火車見到一眾已屆中年開始發福的人生前輩,唔知點解總係要同車門鬥快,好似走左一班車會為佢餘生帶來遺憾咁。照計佢地都係返屋企o者,真係咁愛家庭咁歸心似箭嗎?

    又,我諗起黃子華話過男人到中年就會以為自己有超能力,行過馬路時見到車黎以為舉手就可以整停架車咁...年中真係見唔少呢D 人呢...

    22nd Dec 2010 10:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你幫佢地諗埋餘生咁嚴重…我只係好現實地諗小心車鬼死你呀﹗(黑心…)…
      最恐怖係有啲人旺既馬路都照衝,仲要都唔望車,人家司機剎得切就話啫,有時揸大車的都唔係話停就停架…好似前陣子mk個阿姐咁…害慘個巴士司機囉…
      好憎啲人好似奉旨等司機就自己咁…呢個時候真係好想有個差人叔叔出嚟罰佢錢…

      18th Jan 2011 13:53 PM

      刪除
  2. 如果望到遠方都無車黎, 或者要趕巴士返工, 我都會衝燈ge...不過假日就少d, 總覺得放假都要趕頭趕命好辛苦, 有時慢都唔一定無著數ga ma...不過香港人呢, 總係有種"行得走好世界"ge心態...

    人一出世, 個個都唔一樣, 本來就無咩起跑線, 呢d都係失敗者的藉口...

    22nd Dec 2010 11:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我只會在明知十年都唔會有車同趕時間之下先會衝…我怕死呀…哈哈…
      起跑線甚麼的都要睇個比賽有幾長,短跑100米就話每一秒都重要,但跑馬拉松的話無理由一開始就爆架…同樣道理,啲阿媽吓吓都話要嬴在起跑線,但人生係一個長途賽嚟架嘛…細細個就勁谷會唔會谷到個細路了無生趣…對往後的人生沒動力架…囧﹗

      18th Jan 2011 14:04 PM

      刪除
  3. 我從小就看燈過馬路, 從不覺得自己是另類, 也不覺得有人在取笑. 身邊不是沒有壓力的, 例如父母啦, 他們就還是衝燈, 不, 現在只有父親衝, 母親都聼我話了. 最近有内地朋友訪港, 問: 等燈, 是否有點傻. 我說: 妳不想客死異鄉吧. 無論怎樣, 就算趕時間, 我也不會衝燈, 理念是: 車不衝燈, 我也不衝燈; 大家不衝燈, 就不會有相關意外了:)

    22nd Dec 2010 13:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時明知條馬路十年都唔會有車行…而我又趕時間就會衝…近年唔知係咪年紀大怕死咗,又唔想被罰錢,越來越堅守交通規則了(其實這是應份的啦…),總之一定等到轉綠燈先過,車燈轉紅人燈未轉都唔行…我成日諗…touchwood有乜事就係個司機錯…claim保險都易啲嘛…touchwood

      18th Jan 2011 13:56 PM

      刪除
  4. 以前讀書,紅燈過馬路係犯校規架。
    所以學校附近的馬路,我都會好乖好乖的,等呀等,等到綠燈先過。久而久之會讓成衝紅燈過馬路有罪惡感。不過到而家呢個心態漸漸沒左了~~:p

    當然,現在我那母校附近,見到師妹師弟,依然好乖咁傻傻的等綠燈~~而我嘛,看一眼,就快步過了。>

    23rd Dec 2010 14:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小學門前是一條頗繁忙的馬路,只有斑馬線沒有燈,試過有學生放學被車撞到…於是就有交通安全隊出嚟控制交通囉…

      18th Jan 2011 14:01 PM |

      刪除
  5. 我好憎我係守法個個, 但對面的人, 同後面的人, 因為要衝燈而夾硬擠開我羅.

    衝紅燈係犯法, 就算綠燈閃下閃下先開始過都係犯法.

    我又唔係做交通警0既. 夜蘭人靜人少少又冇車都會過架.

    29th Dec 2010 09:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當人家恥笑我「行得都唔過…死蠢」時…
      我又何嚐唔係暗道「因住車到你呀…慒丙」嚟回敬佢呢…哈…

      18th Jan 2011 13:57 PM

      刪除
  6. 路人喵12/4/12 17:02

    我同事試過在早上返工時衝燈被罰500蚊呢~
    所以真係唔好當交通警無到呢~
    29th Dec 2010 15:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪交通警會會捉?普通pc唔會捉的嗎?
      (不過為安全計,都係唔好以身試法好既…)

      18th Jan 2011 13:58 PM

      刪除
  7. 你放心!你唔係小眾,至有仲有我係同你一樣,點都要等綠公仔。的確係會有人嫌我阻住晒,咁我就唯有自己醒目啲,企埋一邊等囉。

    2nd Jan 2011 14:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然世界已經崩壞,但仲有大家一齊堅守交通規則,我感到很高興耶﹗
      我都唔明,貪過一時之快,就將自己生命弄得咁危險…值咩?

      18th Jan 2011 14:00 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD