2008/11/04

由悶到唔悶~洪卓立《Next Attraction》

係咪洪小弟和styling的同事知道我為小弟改了個cutie的花名…所以今次攪個咁既郁出嚟?我真係望咗一陣先肯定係洪小弟啊…

碟名我最初以為係《Next Attention》…哈哈,完全錯晒…

即係呢,這碟首一次聽覺得歌曲不太搶耳…甚至有點悶。但覺一次定生死也太武斷,聽多次(其實我係洪小弟歌迷…),又聽出味道來…可以說這碟是慢熱的一類嗎?

01. 愛在通脹蔓延時
望望班底…填詞的是周博賢,再見歌詞中那些窮都可以拍拖拍得sweet sweet,首歌很張太。電子編曲型格又帶點迷離,不自覺諗起《神奇女俠的退休生活》…整首歌出來幾型的(又或…有點像《迷失表參道》),上一隻碟還覺得小弟唱得太落力有點用聲over,今次進步不少啊~可喜。

一開首的汽車響on聲令我想起陳醫生十幾年前的《taipei city》(會有人知這首歌嗎?)或kinki kids的《message》(也有人知這首歌嗎?),忽爾一首新歌樹這個sound effect感覺很有趣的說…

02. 吃得到的葡萄也是酸的
輕法的調子,很有出道(少男味滿瀉)作《愛.無膽》的感覺,若然《愛》係日本feel的話這首《吃》就係法式風情加點百老匯feel,幾有趣。不過我嫌啲歌詞不停「不到」、「料到」好多個到字…有點煩…

03. 男孩看見野玫瑰
歌詞很感人(少男feel﹗),就是男孩愛上美艷如野玫瑰的女人,知其不可而為之;很喜歡「艷美的花一般多刺 願這男孩信念未移」和「但我知他永遠願意 歷過三番四次被刺得到一枝」,真係要俾個堅定眼神主人翁,唔支持佢都唔得啦~本人可是聽得出奇的投入…;論曲式,這首反而是最大路的一首,難怪會打這首上台先啦。

04. 陳友
絕對唔關陳友事,係食字啫。看歌詞登時諗起上張碟的《難以取替》和《那些年,我們一起追的女孩》,小弟的大碟總要整番首懷念兒時光境的歌嗎?這首是周博賢一手包辦,沒特別要扯上甚麼民生課題,純粹講番小時家人朋友愛情事,簡單又爽快…其實…文不一定要載道吧?﹗(個feel有點像古巨基的《當年情》…係古巨基,唔係張國榮喎﹗)

05. 憑甚麼愛你
是第三cut的升華版,編曲更澎湃(嘈),唱得更激昂,歌詞更淒慘,「無盡折磨 最尾換來甚麼」和「無盡折磨 愛你是懲罰麼」兩句最為高點,建議一定要出MV等一班失戀人士,或金融災民發洩一番啊﹗

06. 很想和你在一起
《活著多好》?電影主題曲喎,男/女主角會死嗎?很《常在我心》啊﹗也是一首周博賢一手包辦的曲子。

07. 阿曼的球場
嘩,這首完全係青少年足球訓練營活動主題曲啊﹗(曲中的阿曼病緊但仍期望可以落場很正面耶…)有被選上嗎?要不留番出年用嚟PROMOTE康體活動啦…唔該。

08. 一個人等咖啡
看歌名不禁想起上張大碟《香片咖啡》(個人很喜歡這首,抵死得很~)。這首調子再放慢一點,一開始仲整啲shubidoba…呃…,聽下去是個傻佬(XDDDD)自白自己點天天都對住隻咖啡杯等愛人回來…但個地點係…茶餐廳…好唔浪漫囉…呃…咖啡廳都好丫…

09. 早熟
張太老公張生出手喎,反倒不是張太個最佳拍檔周生填詞…umum。這首唔係話未婚大肚,係話細細個已選定對方係終身伴侶啫。

10. 男孩看野野玫瑰 (國)
據說洪小弟(不是據說…是真的…新聞也出了…XDDDD)會到台灣拍劇(劇名叫《王子看見二公主》…很果然很台劇…這名字…),這首香港的主打歌出現了首國語版, 也許是會選上做劇的歌曲吧?﹗個人較喜歡廣東版,國語版只有最後一句「請給我一朵野玫瑰」關個歌名事,反倒不及廣東詞那個純情男孩愛上野艷女子仲堅持死等爛等來得感人…
****************************************************
感覺這一回又成長了,再搣掉更多小白臉味道,雖然有點慢熱,不過夠耐聽,推﹗師兄吳生出閘退腳,也許英記的醫生第二將由洪小弟頂上吧…

FORM小百合: 洪卓立《Next Attraction》的吸引力
舊文: GOGO洪卓立
****************************************************
身為掃雷特工的本人除了有正常的推介,當然還有「較具個別人士覺得對味」的特別推介,這回是巴士高的《全角度愛你》:
如果練吓氣會更好囉…

12 則留言:

  1. 第一次留言..
    我唔係洪卓立fans,
    留呢一次言係覺得..點解佢d 歌名甘九把刀?? ==
    '那些年,我們一起追的女孩'同'一個人等咖啡' orz
    (九把刀ver.: '等一個人咖啡' &同上)

    4th Nov 2008 22:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,因為這水太忙,遲了回覆~
      九把刀既意思即係…長?﹗(哎呀…這是GEN GAP嗎?)XDDDD
      洪小弟啲歌名真係幾長幾CHUM,長得來難記先死…易記都叫做GIMMICK丫
      6th Nov 2008 22:28 PM

      刪除
    2. NONO 九把刀係台灣一個作者呢 ^^
      d小說幾好得閒可以睇下
      我的意思係佢d 歌同九把刀d小說同名呢!!

      10th Nov 2008 22:06 PM

      刪除
    3. 我果然係out…卡卡…
      都可能係同人家的小說名拉吓關係食吓字…
      以前千fa都好多歌名係電影來的…
      好文藝的感覺…
      10th Nov 2008 22:16 PM

      刪除

  2. 哈哈 ~ xp 估唔到博大對呢個迪底有興趣呀.............不過佢又真係好白滑, 好想咬佢一淡

    5th Nov 2008 00:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,我真係幾鐘意聽洪小弟的歌…
      despite佢既外型又真係太甜美可愛…
      所意我覺得現在的洪小弟真係好有當年陳妖lone既影子,唱歌不錯但外型太脂粉,叫人不好意思認係佢歌迷…呃…
      6th Nov 2008 22:30 PM

      刪除

  3. 我女友鍾意佢.. 靚仔大晒!

    5th Nov 2008 09:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唱歌都ok架…個樣…哈哈,細佬樣囉…
      6th Nov 2008 22:31 PM

      刪除

  4. d 歌名好長吓 bor﹗

    5th Nov 2008 10:44 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲好難記添﹗
      6th Nov 2008 22:31 PM

      刪除
  5. 田中小百合14/9/13 19:27

    出於污泥而不染,洪卓立今次好波。
    對於我,這碟暫時足可列入今年香港男歌手最優秀專輯五強之列(其餘是黃耀明、林海峰、李嘉強、林一峰)。

    6th Nov 2008 22:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 污泥…哈哈,不過佢同阿sherman都頗不錯,有得做的說…
      這一水我好喜歡煲rubberband和洪小弟這張,小弟的碟初初聽少少悶,聽吓聽吓聽入腦了,出奇的喜歡…
      你說的另外四強…我都沒聽過…
      6th Nov 2008 22:33 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD