2008/11/06

今晚打老虎

原文是這句:Comment allez-vous?

登時諗起好耐以前睇《香港老花鏡》,說樂富之所以叫樂富,和這句「今晚打老虎」傳說有關係。話說當年有人在樂富一帶見到有老虎,人人之為驚慌,但當時樂富係無名的,咁叫人行過小心都要有地方名架,改個俾佢啦﹗就叫「老虎岩」啦。另一個傳說都係話有老虎,幾個local村民行行吓見到幾個紅鬍綠眼洋人唔驚之餘仲邊行邊談笑風生,洋人開口埋口「今晚打老虎」,不久之後老虎真係死掉被打低了,為紀念這單野,個地方名就叫做「老虎岩」…

咁到港府要起屋村,梗係要改個好聽既名啦,於是就將「老虎」改為「樂富」,和「吊頸嶺」改做調景嶺有異曲同工之妙。

即係呢,聽到老師講"Comment allez-vous?",雲遊太虛的本人無啦啦諗起上述這個「今晚打老虎」傳說…囧…

「今晚打老虎」,你好嗎也。

原來除了"Bonjour"和"merci"之外,我仲識這句法粉的說﹗又原來,"merci"唔係如馬小生唱的廣告主題曲讀"mur c",係讀"map c"的。

回家看到鄰居新文講到外文正音不正音,我諗喺超市買上述馬小生代過言的古古力,讀mur c會多人知過map c吧?﹗基本上,在可以得過且過的時間(如朋友聚會),讀錯了但大家也明的話,錯也不要緊吧,反正我們又不是錯字特攻或正音大使。只是到正式場口(如公事),還是正音好。這,也是本人無啦啦去讀法粉的原因。

上面喺度講樂富名字的由來,之後就講法粉筆記,我在呃文﹗哈哈。

cheap cheap的我,一如以往,也是在工聯會開始的。

聽過很多朋友說在工聯會遇到騎呢老師令佢地學習的熱情破滅了,我…可能算是好彩吧,從打年前的日文(那位阿sir在別家日文學校有教,仲要認得我﹗很強﹗)、之前的西粉,和現在的法粉,遇過的老師都不錯,短短個半鐘但勁informative,最起碼令我有繼續上的衝動。(諗起卡在樽頸的西粉…)

是因為大家也是拉丁系語文嗎?法粉好些生字和西粉很相像的,睇到就開心,唔使背得咁辛苦。再努力學下去,就可以研究究竟張敬hins首《Déjà Vu》發音準唔準啦﹗卡卡。

只是,若然工聯的朋友,或民x聯的人兄人姐不要在選舉季節打一萬九千幾個電話「催票」的話,我會更開心的說。

(20/1/12後按:只上過幾堂之後就沒上了…其實我都唔係好鐘意法粉…哈哈)

14 則留言:

  1. Cheap 如我...當然只係諗起上海灘賭聖...
    你要為工聯會賣廣告嗎?! 話實我都參加左唔少course 算係既得利益者, 但佢一次都無打過電話黎"鼓勵"我去投票呢..... (我...我再一次被無視了嗎?!)

    6th Nov 2008 00:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~ 哈哈 我都諗起周星星同學........

      6th Nov 2008 17:45 PM

      刪除
    2. Re: yan

      《上海灘賭聖》﹗丁力﹗川島芳子﹗黃韻詩﹗
      工聯會啲course真係ok架,所以我雖然唔鐘意那個xx聯,不過還是心甘命抵入會…雖然那些投票電話真係好煩,煩到我想投訴佢…
      (你個工會無咁積極咋嘩?)
      | 6th Nov 2008 22:42 PM

      刪除
    3. Re: Mud

      我無諗起…我不忠實了…
      我要罰自己睇一百次《上海灘賭聖》嗎?
      6th Nov 2008 22:48 PM

      刪除
  2. 咁...你放棄西粉了嗎?
    西法意都近的...
    點解唔係意粉先?

    6th Nov 2008 09:13 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整個歐文計劃最原先係想上意粉,不過可上意粉的地方不多,就挑西粉,但而學學吓又卡住卡住…
      法粉工作上會用得著…心大心細中…呃
      6th Nov 2008 22:44 PM

      刪除

  3. 咦我D非洲鄰居通常講 ca va? (答: ca va bien) 架喎... 不過非洲法文據聞同巴葡一樣,又係異類..

    6th Nov 2008 10:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗番喺以前有同事成日扮法國人講沙花的說…而家我終於明佢講乜啦…
      ca va bien琴日有教呀,bien同西粉一樣的說…
      南美/非洲慢慢演變咗套自己既歐文出嚟,學西粉時聽南美版和西班牙班聽到一頭霧水的說…
      6th Nov 2008 22:45 PM

      刪除

  4. 沙far, 沙far......."merci" 好似係mur c噃, 我之前上ood 法文, 個法國人都係讀mur c 呢~ ^^~ 唉~ 我都有個法文名.....pierre.....peter仔.....哈哈
    btw , 西班牙文同法文都幾似 .....good

    6th Nov 2008 17:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿miss係咁講多謝係讀map c唔係mur c我先醒起馬生以前代言那個古古力咋…我平時好少食的…
      pierre 卡丹…這個名我識﹗
      西粉和法粉啲字好多都幾似,唔知文法似唔似呢…我移情別戀了…哈
      6th Nov 2008 22:47 PM

      刪除

  5. 呢個我都有興趣喎! (雖說韓文都搞唔掂!) 做咩唔叫我一齊??
    我n 年前都學過一期法文. 但未學今晚打老虎呢~

    9th Nov 2008 16:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我啲西粉都未攪掂架…
      走去學法粉係想認識吓啲讀音點讀,我公事上成日遇到啲法文名…唔識讀好樣衰…
      讀唔讀落去而家都未諗好,觀察吓先啦…
      你好嗎這打打招呼野唔係應該開始時教架咩?
      9th Nov 2008 17:39 PM

      刪除

  6. 聽講麻甩都是由法文malade而來。

    11th Nov 2008 09:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個講法我也聽過…
      這樣而言叫人麻甩好似優雅咗…
      13th Nov 2008 11:54 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD