2008/10/16

韓rain哥的《極速賽車手》

搭車回家路經影碟舖是看到這樣一張海報,rain哥宣傳的是…遊戲嗎?但喺影碟舖喎?﹗諗諗吓,記起有這樣一套戲了…「rain哥闖荷里活處女作」呀﹗

但…點解影到rain哥咁唔型?(咁似…醬爆既?)



(會有人打我嗎?﹗但這張poster真係影得rian哥好唔靚仔喎…)

回家後谷哥一吓,嗱,這張就似樣啦,起碼俾我感受到這是套講賽車的電影…

我咁八掛,咁係唔爭在睇埋套戲的預告片啦。阿rain哥的首部荷里活大片,我卻全無印象…5月有套咁既戲上過咩?看來是我失憶了…



究竟這部是打算target小朋友定大人的賽車片呢?﹗看片段又唔係實景拍攝,似足未來世界咁,啲車又唔見佢好型喎,有點小朋友「砵砵車」feel…orz…打著《Matrix》班底牌頭…我卻覺得…似…卡通…

想說的是,rain哥張poster拍得有點…奇怪。似十足機舖門口啲新game宣傳海報,令(本)人看不下去之餘,也沒興趣看這部片囉…
****************************************************
都說我不喜韓星(唔幫襯又諸多事實…)…哈哈…(22/1/12:噢…沉淪了…)

不過有幾個我係幾留意的。rain哥係其中一個但(絕對絕對絕對)唔係因為佢靚仔,而係因為佢和小的係同月同日生的(625聯盟仲有松蒲亞彌,但佢好摺啊而家)。咪話,喺阮兆祥扮佢唱呢首《It's Raining》之前,我覺得rain哥在台上係幾charm(我認,我好鐘意睇跳得又唱得既歌手﹗XDDD),跳舞有力唱歌又好勁吓的…(而家咪次次都諗起舅父波點扮佢…之後笑囉…)

阿rain哥攻日又攻美,究竟佢係咪真係咁紅紅到要全球化呀?起碼喺日本,我覺得最紅那個係勇樣先囉…

16 則留言:

  1. 天天看這裡的人5/9/13 21:20

    係有上過架之前!
    但真的完全唔想看lor
    個故仔又爛!
    有點浪費左rain 。

    16th Oct 2008 00:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 爛唔爛呢…我始終無睇過唔敢講…
      不過預告片和poster就一點也不吸引囉…
      16th Oct 2008 18:03 PM

      刪除
  2. dengelina5/9/13 21:20

    Tell u the truth, Rain reminds me of Michael Jackson, without the freaky surgeries.
    Speed Racer is very cartoonish. Shot like a comic book. Quite interesting. Some racing scenes made me feel dizzy though. The story is very dai b, I like.

    16th Oct 2008 09:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講起我又覺喎。又講開又講,阿mj越整越high真係幾可惜,而家講起佢,一嚟就係鐘意同小朋友玩,唔係就講佢整容,反而佢既歌和舞好似被忽略了…
      賽車片我其實麻麻地…個人口味問題~哈…
      16th Oct 2008 18:06 PM

      刪除

  3. 我無睇,雖然我係超級雨迷!要我買飛睇不如買多隻it's raining cd.
    覺唔覺得第2張poster好有"反斗車王"feel?

    16th Oct 2008 14:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 買多隻咁堅?不如我俾我那隻你,你俾錢我啦﹗卡卡…(我買咗這張碟…奇奇奇…)
      所以咪話這套片感覺很小朋友囉…砵砵車的朋友啊﹗
      16th Oct 2008 18:08 PM

      刪除
  4. 套卡通好似係好耐之前的(已經變成classic了).所以目標觀眾係d長大o左嘅小朋友.
    落雨哥哥... 我頂唔順...

    16th Oct 2008 16:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦…我果然係小眾份子…classic但我唔識啊…
      雨哥哥啲日文歌我覺得ok架喎…韓文就一首首,我唔鐘意聽啲唔知佢唱乜的歌…XDDDDD
      16th Oct 2008 18:09 PM

      刪除
  5. 唔止,
    我買左F488手機
    入面內置嗰d 阿rain相都好...)*^*%(^&%@!
    orz...

    16th Oct 2008 20:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不可以…換掉的嗎?Orzzzzzzzzzzzzz
      手機入面有佢啲相,日對夜對真高興耶…
      17th Oct 2008 13:47 PM

      刪除

  6. RAIN係唔錯的韓星,有天份有實力,我個人覺得佢進軍荷里活係好應該,唔通老先進軍咩,而且佢唔整容係好理智,亦係好啱,因為好多韓星,勁靚仔既,真係好第一時間覺得,佢係整容。
    呢套片可以話係其差,不過人地搵得rain拍,有得拍荷里活片唔通唔拍咩?初時真係睇呢張poster真係認唔到係rain,又無寫咩人做,都係好之後先知係佢做。
    拍完呢套野,知道廿二世紀殺人網絡既導演氣數已盡(有個變左性,可能係咁,拍d野都古怪),一套七十年代既卡通,點吸引現在的小朋友?實體化後,反而不倫不類,吸引不了大人,浪費了!

    16th Oct 2008 21:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國高度重視整容,無整的反倒是稀有動物了…XDDDD
      其實歌舞我覺得佢OK架,只係去外國,人家真的會BUY嘛…COCO LEE最後咪又要唱番《臥虎藏龍》主題曲…平時佢唱的R & B,反響真係唔大…
      七十年代的卡通?﹗OHHHH…謝指教了。我真係唔知…哈哈…
      實在就咁以戲論戲,真係無乜興趣…
      17th Oct 2008 13:49 PM

      刪除
  7. rain 跳舞幾好睇架. 同埋佢唱日文歌都有紋有路架. 不過拍劇 (我睇過浪漫滿屋咋)就好似麻麻地羅.

    18th Oct 2008 19:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓劇我不click…除了有特別原因而追既囉…
      rain哥仔唱歌正常好多…唔知點解我接受唔到佢行出嚟一副我很靚仔的樣…
      20th Oct 2008 02:54 AM

      刪除

  8. rain唱歌,我淨係覺得有個傻老係度...

    22nd Oct 2008 18:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係被舅父波影響咗?
      (但佢扮得很全神…尤其是開頭扮雨哥唱韓文…笑死我…)
      24th Oct 2008 13:42 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD