2008/07/06

本周飲食1~德菜和意粉

唔開Euro事,我又無「現在」,意粉隊又一早出咗局…嗚。都係志在食事je﹗無計,辛苦工作後有乜好過開懷大吃一餐呢~(疑似生日飯第_餐?)

第一站是德國菜Schnurrbart。

謝某仁兄提供照片呢~

其實本人的酒量很不行的(紅白酒我係OK架…同自己護航吓先…),不過好奇試了一下德國啤是甚麼感覺,喝下去沒有本地啤的苦澀,幾易入口的,只是飲了幾口開始攪攪地肚,於是剩下一大杯被飯腳稱為「金魚缸」…我錯了就是啦…嗚…
 
由於本人熱愛工作纏身,遲到了。到現場時食物已被解體,一件件切好的可以隨時放入口…哈哈,某飯腳的服務很細意周到啊﹗就係咁,我無留意到邊隻腸打邊隻腸,係記得有種口感似我們的臘腸,有啲實啲有啲又鬆啲…

豬手外皮香脆,和底下的薯蓉一樣都很令人回味,說實在我對德國菜是零認識,哈哈,總之吃下去都新奇刺激就是啦。睇番飯腳第一次挑戰時的食記,才醒起上次那個令本人很難忘的魚卷沒了…酸到呢…真係好難忘…

維也納炸肉片,第一眼發現塊肉大過我塊面啊﹗(死啦,我忘了是豬是雞還是魚?只吃了一小口…)<--是豬,飯腳provide info了…
沙律,熟知本博架步的大大們都知本人不吃生菜,SKIP…

蘋果批…本來對德國的TIRAMISU很期待,不過店家賣完也無計。唯有ENCORE這一個吧。個人十分鐘情蘋果熱食的甜品,這個就對味了…批底襯的奶油汁(?)拌著很濃玉桂味的蘋果肉和提子乾,很不錯呢…

某不吃蘋果而SKIP的飯腳只試點點批的外皮,自行被邊緣化…Orz…

上述幾道菜,加平均每人兩杯飲品(可以是啤酒、汽水或水,而那個水據說是水中皇后…),坐足四個幾五個鐘都係160蚊,很不錯吧﹗唯一是冷氣比較大…

子大:德國菜 Schnurrbart (連其他飯腳連結和開飯,我懶了…哈哈…)


***************************************************

讓我曬命一下,這是本人成為某博的萬言戶第一萬位留言人的禮品~~哈哈…
***************************************************
外勤之前諗住去食餐好,貪得意試一試北角小店「意蠔站」。
(身為意大利粉隊的粉絲,我係唔會忘記偉大的意粉隊架﹗所以食完德菜就去食意粉囉…哈哈)

呢杯唔係普通既凍檸水,而係無糖水的凍檸水,我係照常的篤幾篤檸檬而已,酸到想喊﹗

右邊那個亦唔係普通既忌廉湯,而係狂多忌廉的疑似周打海鮮湯(店家是這樣說的…),個湯杰到雪一雪就可以變布甸,很得人驚…

話說本來我想叫的是燒汁牛脷意粉,店家哥哥話係牛仔骨,我望一望牌明明寫咗牛脷架喎﹗既然店家哥哥咁咬牙切齒話係牛仔骨,想吃得清淡一點的本人就轉左圖這個「珍寶蠔天使麵」。

呢家店叫得「意」和「蠔」,這兩個應該是店中出色之物吧。咁蠔確係好肥美,其實本人唔鐘意食生蠔那種滑雪雪的口感(看倌不要回帶說這樣食自助餐不回本,那末我就要回money term和customer use value來解釋點解食自助餐唔會回本的了…),咁呢碟的兩隻蠔係灼過,熟的﹗其實我點菜時見到有人一碟係釀完又焗的…我以為那碟就是我碟的那 個…orz…

咁呢兩隻蠔真係唔錯,肥美又有海水味,新鮮掛?但係呢成碟野得兩大隻生蠔而已,整碟都係天使麵,我諗係用白酒煮過,香是香,不過很/超鹹,加上那杯無糖水的凍檸水,係咪嗌救命先?

當然用一碟野定一家店生死係太武斷既,可能會搵飯腳一齊試再行定斷。不過呢碟野真係好雷,成78蚊架﹗我一路食一路諗點解唔去精點…嗚…

借用影大用語:地雷指數5分滿分的話這碟天使麵有6分﹗

意蠔站 O & S@開飯
*****************************************************
很喜歡這個啊﹗有得食之餘個packing又夠懷舊,放在枱頭做裝飾都好丫﹗

10 則留言:

  1. 嗚......差少少果份萬言謝禮就係我架喇!! (咬牙)
    那個意蠔站我在門口逛過(因為那天想找精點但忘記地方了....最後我係去左強記食燒味飯的),好像頗高級的想不到是地雷店呢!!

    7th Jul 2008 00:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地努力留言等子大快啲到二萬,那時我唔爭囉…(唔好咬啦…卡卡…)
      我見其他人的意粉無我那碟咁雷架…嗚嗚…我一路食個心一路在淌血呀陰公…

      7th Jul 2008 09:50 AM

      刪除
    2. 明明我第一個俾提示你. 你都輸了. 與人無尤啦~
      好彩我唔食蠔, 所以都冇諗過去試.

      7th Jul 2008 12:43 PM

      刪除
    3. 行情係要日日追架﹗(話實那天都係咁啱去留,留時仲係9997…留完就10000了…)
      再去(如果仲會的話)就唔會食呢個了…兩隻蠔無問題,係個天使麵唔啱我胃口囉…

      8th Jul 2008 14:04 PM

      刪除

  2. 森永糖
    最愛芝麻和牛奶味~

    7th Jul 2008 00:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實幾隻味我都鐘意…
      主打係覺得焦糖味呢個盒靚je…嘻嘻…

      7th Jul 2008 09:52 AM

      刪除
  3. 哈,我去到果陣連大家食左咩都唔知了
    不喜歡蠔滑side side x 2, 去到自助餐都唔會食...

    7th Jul 2008 09:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係準時到…卡卡…我係記得好多隻腸仔,同埋都好好味囉…
      所以呢,我係鐘意食熟蠔,蚵仔煎呀焗呀乜都好,就係唔好生的…

      7th Jul 2008 09:54 AM

      刪除
  4. 李小球15/5/13 10:01


    蠔我反而幾鍾意食,不過要去buffet同人搶就咪搞我了......
    精點是最好的,你知道嗎?(普通話)

    7th Jul 2008 09:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 蠔我鐘意食熟的,生既時候滑山山的…我會諗起嘔x物…(個人觀感問題啦﹗哈哈…)
      我知道…精點是最好的~~是你…是你…是你﹗應該是你﹗(國語﹗)

      7th Jul 2008 09:56 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD