2016/01/15

[日劇] 新春SP看到飽.續


點解啲SP睇極都睇唔完既?而新一季劇又開啦喎﹗

刑事バレリーノ (芭蕾舞刑警)先啦,佢做咗嘛…

睇預告已經笑到收唔到聲,成日幻想自己前世係天鵝既芭蕾舞者因為中學時見過刑警以跳躍式救人於是覺得對方都係天鵝,從此立志去做差人…then佢行路、思考都不時會跳芭蕾舞…我想話同東山叔套《跳舞醫生》根本是朋友呀﹗

一開始因為成日見呢套野同龜梨套《山貓》一齊宣傳所以我成日以為係正規劇,點知係SP咋喎…會有機會拍正規嗎?

至於個case…兇手真係轉世嘛?貢仲告唔告佢地呀?﹗所以我只能笑吓就算…個案件推理過程ok既…只係結論令我覺得好神化…

至於SKE(好似是畢業了的)松井玲奈…你估我識唔識丫…梗係唔識啦﹗哈哈哈哈﹗永作姨姨又嚟一套SP了…之前先見佢《女性作家ミステリーズ》度出現…

江戸川乱歩短編集 1925年の明智小五郎
「D坂の殺人事件」、「心理試験」、「屋根裏の散歩者」

粉與灰》中島和菅田dd都來SP了…dd要等23號的《心理試驗》先出現啊﹗睇相啲郁陰陽怪氣(諗起《死神君》的惡魔)即刻好期待添…

第一集《D坂の殺人事件》說是明智小五郎初登場…其實我無睇開架嘛…所以…我唔知…哈哈。係覺得佢地推理的時候會出現迷你街景模型和公仔,故仔係以我(松永天馬)((?))角度出發,明明睇緊片但好似睇緊書咁…然後滿島光演男人…好麻甩…短短地半個鐘幾爽的。似睇書多過睇劇囉~

14/3/16後按:三集都好睇﹗哈哈…DD那集做邪派更好睇﹗總之好好睇﹗

(最惡之女/悲劇姊妹?)

大奧》呢我好耐無追啦,上次好似有套二宮和也定柴姐做女將軍的戲?(然後我喺樓下vcd店見到《大奧淫之亂》的碟…囧﹗)…無睇…感覺拍到無野好拍的說…

呢套SP…AKB渡邊麻友(但我唔識佢)跟英姐的疑似感情線被拎了出嚟宣傳一番…噢…禁斷之戀好似都玩過啦喎﹗呃。

又說呢,《First Class》又話英姐惡鬥一班惡女…卒之我睇親的集數佢都係被人恰…可唔可以真係惡起上來呢…

14/3/16後按:個人覺得第一集做惡女好睇啲,第二集個悲劇就係阿妹佛蓮美沙子搶戲啲,雖然個結局係幾悲情。又說,英龍華姐兩套都係生女…生極都生唔出個仔…好慘…

然後在《山貓》演被恰的成宮今次演海狗軍(…因為佢生咗好多仔女…)…啫係呢,佢真係演邪派角色有趣啲呢…
***********************************************
題外話:
話說前陣子又拎番《唯愛》出嚟睇…咁再之前睇《世界奇妙物語》25周年特別篇時見到大個咗既福田麻由子(個樣完全係田中麗奈﹗)…then我又好奇想睇吓而家阿弘人細佬齋藤隆成仲有無戲啦…

嘩…完全唔認得…(福田麻由子都仲有細個個樣既感覺喺度…)…我click咗好耐先敢確定係同一個人…囧(公式網頁)

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD