2015/09/28

颱風台北行~下

雖然酒店有早餐,但見永和豆漿就喺附近,梗係幫襯吓…



由於人好多(然後好多都係拎住喼的說…)於是沒堂食就買回酒店吃…呃,人家的名物應該係上圖的幾個餐既東東,但全部唔係蔥就肉(沒胃口嘛…)…我竟然食了蘿蔔糕,仲要係港式的…XDDDD…這樣一兜野食加豆漿才六十幾蚊台幣…實在太強大了…

 一晨早開電視見到翁倩玉姨姨…

去到邊都係要拜神之去龍山寺~然後…一出捷運站就有兩位日本姐姐走來問路…呃…我堅唔識架喎…左右都行錯的說…

<--御守(?)很平的說…
 趁雨不是很大(但個天影陰)…就去埋剝皮寮兜個圈…

 然後我對這樣其實一無所知…哈哈哈

 睇完…突然好想搵番《艋舺》出嚟睇…

 然後我咁跟風,又走去看看吹歪了的郵筒…

<--捷運站超闊落的空間…
本來打算去故宮博物院睇吓,但行過中山(?)站時見到當代藝術館有關於香港的展覽,不去白不去又走來看看…

好似都是講樓吓建築吓咁,仲有紅白藍的起源…噢…咁兜個圈又無乜所謂既…

<--呢個好似好有趣﹗

 無聊的我去故宮博物院係為咗買野既…哈哈哈

之後去了Att@fun,先上四樓甜蜜王國搵野食,原來這個我之前有去過架﹗那時甜蜜王國應該未開…而我係一心去行東急hands的說…

 甜到漏的裝修…然後行過呢家甜品店本來都有興趣…但見…那條香蕉…黑到呢…

 餓餓地的時候…竟然有人在派risotto試食…又幾好食的說…

千選萬選選了這個橘子麵包布丁…係…這是午餐…當時的胃口差到一個點係食完後飲唔晒杯野…

<--廁所也是一個童話feel
<--行GU竟然空手而回…然後這個瞓覺用的東東好神…唔係咁貴真係想搬佢返屋企…









<--今次住的酒店真係無野衰…係衰在個冷氣好勁…我竟然要跑去U記買條大披披住嚟頂冷氣…

好處是…回程時上機一野就披定…暖足全程…

 蛋黃哥雖然可愛,但這個食物盒堅抽唔令…

行過又見到美觀園,補番一張食物相…真的很吸引耶…但這次打算去食番轉阿宗麵線,再加兜生果清吓腸胃

喺我勁無胃口的時候節目係講大胃王…囧﹗


美美面膜好可愛…雖然話唔舒服…但野都係要照買既﹗呵呵…
******************************************************

話說,恐怖的事是27號晚上11點幾check in都仲話準時飛,但原來轉個頭就取消咗…但我瞓到死豬咁…第二朝唔醒起要睇吓有無update,仲好有閒情地去食早餐,之後煲咗陣劇仲好慢條斯理地退房和想去行吓街…

去到捷運站時想起要睇吓航班有無update,恐怖的事是…西門町站口唔知做乜有人拆鐵線拆到一地都係…跟住一腳踩咗落去刺穿了鞋底…好在無篤到隻腳板咋﹗同時手提load到桃園機場網頁見到…班。機。取。消。了…大囧到不行…即刻飛番酒店拎行理再飛車去機場…

話說call車係call的士…所以勁快有車…原來個風係28號晚11點多最近,於是下午之後的班機都取消了…唯有狂飛去機場睇吓有無得轉早…又好彩…轉到,成功返到屋企…囧﹗

然後機上有一萬個細路,仲有走私一萬包新東陽然後拎野時一野撞埋嚟而唔講sorry的c9…唉…不過返到屋企就算啦

我未開始用個金榜題名文具組…哈哈哈,但就試了呢個名劍雪雪條…但因為佢係軟膠…於是扭出嚟時扭斷咗…大囧﹗

就係咁,因為早走所以第三之係乜地方都無去,喺機場又無心機買野…於是…成就了史上使錢最少的外遊紀錄…囧

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD