2015/09/23

《海月姬》

我覺得我真係好癲,翻睇《民王》之餘仲可以搵咁多野睇…

話說睇《民王》時好多彈幕都說蘇打女子力乜乜乜盛盛盛,初初我以為係角色本身柔弱所以先咁講,原來係佢小哥之前喺《海月姬》有大量女裝造型…咁梗係要睇吓啦…

作為一套宅女的成長純真得來又有啲熱血既故仔,係睇得好開心既…

然後容我講多次…菅田DD…你對腳真係好幼囉﹗(吼﹗)
一路睇我係一路諗起N年前光王的松田聖子造型…XD

本來我諗住得男女主角菅田將暉和能年玲奈係識既,再睇,原來演天水館尼姑團入面叔叔控吉吉(篠原友惠)和火車控邦巴(池脇千鶴…但佢全程都係爆炸頭遮住…囧)都係識架喎﹗然後真不能不配服選角和造型的用心…同動/漫畫入面似到一個點呢…

熟口熟面的人仲未完,跟《民王》貝原小秘書有得揮的童貞精英大哥長谷川博己,意外地…竟然鐘意咗海月…then海月(能年玲奈)回復本來打扮時竟然唔認得佢…囧﹗笨身佢係應該幫鯉淵議員阿爸攪天水區重建,但之後又被細佬藏之介(菅田將輝)和海月的認真感染喎,佢kick跌阿爸啲馬仔時忍唔住笑咗…

最好笑都係佢同海月講「以結婚前提同我交往吧」…佢個樣認真到呢…呢吓海月又無變化石喎﹗

呢套戲應該除了片瀨那奈和議員阿爸之外都無乜反派吧﹗所有人都是純純真真咁,then鯉淵一家司機的竟然係速水直道﹗(官兵衛家臣﹗)…佢應該係車控吧﹗最攪笑都係結尾fashion show時發現無人做mc佢自動請纓仲話自己做咗幾多次婚宴活動mc…仲有瑪雅雅失重心要跌低時佢抱住佢華麗轉身…笑到反肚…

雖然我覺得個fashion show可以攪到咁大型咁pro的台和燈光真係好神奇(議員仔有錢就是任性了﹗)…

片瀨姐姐都好耐無見啦…佢啲誇張既面口…um,都好笑既…

<--我覺得菅田dd啲女裝郁呢款戴冷帽的最可愛…

原來佢第一次入咗天水館喺海月間房度瞓著除剩條unun係漫畫橋段…不過漫畫的金毛好似長啲架喎…小平頭裝…似…癌病病人…囧﹗

另,呢套戲佢係議員個仔…《民王》就升呢做首相仔呢…
<--呃…我覺得變番男裝郁好失色…XDDDD

而阿藏子造型女仔到不行但講野仲係極男仔…係好好笑囉…

我諗呢套戲應該會令好多人對偽娘反感減少吧?.

同埋,我一路以為童貞男阿哥會好仇視藏之介呢個反叛既細佬時,原來佢好了解佢仲處處幫佢添…巧簡棟耶﹗

能年本色演技到不行(其實《海女》都係啦),睇番原來菅田DD都有演晨早劇…我係咪要睇呀﹗﹗﹗﹗﹗

《海女》我未睇完,《無法放任不管的魔女》(可愛到炸的三宅小健)又開咗個頭,再整多套《多謝款待》…真係唔知睇到何年何月…

Any肥,殺呀﹗﹗﹗﹗﹗

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD