2014/09/23

福岡快閃~5~最後一天

回去前再周圍走走…

記得好似想唔知去邊度睇但搭巴士行過運河城就走入去看看…但太早乜店都未開門…囧…




睇旅遊書都說運河城多野行嘛…成日搭巴士都經過但過門而不入就諗住去兜個圈。的確是很大…但太早未開門就搵個早餐食吓先。食完有啲手信店開咗…

再搵一吓有乜地方好去…就搵到這個被稱為博多總鎮守的櫛田神社

我有無去求番個簽…我都唔記得咗了…(笑)…反正今次都抽到幾多吉簽…哈…隔離的商店街都幾多野睇的…
巴士裡的官兵衛Tour廣告…有人帶住我去又幾好…可惜去到先發現啦…另,周街都有的斗真同學梅酒廣告…

唔覺意去到博多座入去兜個圈時見到光一的《Endless Shock》…話實有機會都想睇一吓…另門口繼續發現官兵衛…

周圍兜去到地下商店街吃了個蛋包飯…這個碟太有忍者特色了吧?
回家了。第一次搭香港快運,之前聽聽埋埋又delay又盛的心裡都有點怕會中招,不過turn out又ok,出發和返來兩程機都準時,機位又不算太窄,無電視睇就專心瞓覺咁。

 買mask狂人住喺博多站附近,幾乎晚晚都去行東急hands就喪買囉…

話實呢,唔係因為《軍師官兵衛》既話都未必會對九州有興趣起來…。去完呢,感覺是十分良好的,話實福岡市係個交通方便到不能(巴士太四通八達了﹗)的地方,求其搭架車都會去到想去的地點,不過下次再去的話應該不會只市內觀光,應該會去埋隔離的熊本、佐賀呀咁,全在福岡裡齋買和齋睇過四日幾五日又有點太多了,話實買都無咁多野買啦…

呀…回家之後好掛住博多啲明太子…哈。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD