2014/09/21

福岡快閃~3~太宰府繼續快閃

話說,人人都話太宰府是福岡必去的嗎,咁我又咁鐘意拜神,梗係去拜一拜學問之神囉。

又說因為是星期日人超多,又因為去太宰府的巴士和去機場是同路(於是就解開了到達時的機場巴士無地車之謎),架巴士又得單層…企到腳軟(其實又不是好長既車程,係人多又有啲焗…)終於到達了。

哈哈,我想說落車後第一個亮點是《官兵衛》poster…XDDDD

一大早起床就跑去搭車嘛,於是就食番個名物梅枝餅,邊行邊食(個牌叫的嘛﹗哈哈)的說,穿過商店街見到呢家係人都會停低影吓相的史打北…梗係啦…因為係"隈研吾氏により「自然素材による伝統と現代の融合」"既傑作(呢度話既)。影完又繼續行…


沿路有夠風和日麗的,前兩天天陰陰而來的涼風陣陣都沒了…於是好熱…囧。行到入天滿宮時冒經身水身汗…但這裡話晒都係菅原道真既天滿宮的總店,點都要來拜一拜以示我的熱誠囉~

我諗我係想去埋八幡宮…但行吓行吓唔知行咗去邊…條山路長度呢…有一吓我覺得暈咗喺度會無人知…囧…

有一刻我想喺山腰啲茶座度飲杯茶食個餅…但卒之行番落去食了個雪糕…

之前好似喺京都見過呢個地球一周既poster…我都想去呀…。行完一圈後本來想去埋附近的九州國立博物館(台灣的翠玉白菜展出中嘛…)…但又唔覺意俾我見到出番市區的巴士…就上車閃了…

這次去其實係漫無目的得可以,無乜排過行程完全見車就上見地方可行就去。這個就是跳車後去的護國神社…見旅遊書說值得一去就去啦,於是又回到琴日去過的大濠公園附近。但因為星期日有跳蚤市場,一路上見到好多人賣野就不見有神可拜…囧…

路經福岡NHK放送中心,本來想搵飯食的(都已經中午啦﹗)於是路過而不入…原來有好多官兵衛DM呀﹗免費架…唉呀﹗做乜唔入去睇呀﹗嗚呀…

連福岡市美術館都俾我行埋,死未﹗係見有黑田家美術展覽嘛…咪入去睇吓…

正式的展覽不能拍照所以…就係無拍照囉…(而其實我對美術史又無乜所知…都係博物館講番歷史我會比較能搭咀)…倒是門口有個關電視劇事的相片展令小的精神一振…但入到去得相片幾張…囧咗…

Any肥,肚餓了想閃…行出去見到(應該是由小學生寫的吧﹗)很多「生きろ」的衫陣…呀﹗官兵衛名句呀﹗很震撼的說…但轉念一諗…一落雨咪…變咗…曬衫陣…呀…美術跟生活的完美結合耶﹗
完全唔記得這家店名…只記得係天神某個商場高層的食街既其中一間…哈…
睇親旅遊書都話天神係shopping好去處,跟住仲有另一個推介係大名…但搭親巴士都唔覺有站可以落車,行吓行吓兜吓兜吓兜了入一個靜中帶旺的小區…原來就係大名…有點似東京自由之丘,好多小店、咖啡廳咁。行到腳軟就找了家店食啲野…注文時哥仔很緊張的道件蛋糕出來會跟相片不一樣…跟住見到件實物…嘩…又真係差幾遠…

<--唔知呢家成吉思汗係食乜既呢?
繼續行繼續濕平…(小的J家研究又添一本新書了…)

行藥妝店都是樂趣…然後繼續發現岡田准兵衛的身影…嘩卡卡…

是夜最緊要的節目是看官兵衛…隨便在超市買個便當回酒店邊看邊吃…我想話…就算係凍既都超好吃…怎麼辦…

以上~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD