2014/04/02

あの日の~京都の旅~(11)~第三天

一日之計在於晨,食早餐是很重要的﹗

スマート珈琲店-->本能寺/信長公廟-->京都御所-->かもがわカフェ-->鴨川-->下鴨神社/河合神社-->一乗寺中谷-->惠文社-->祇園いづ重

其實平時喺屋企我係好懶整早餐,甚至有時遲起身連早餐都唔食,但去旅行又會好期待每天一早食乜好…哈哈。這個スマート珈琲店隱身在商店街之中,原來是名物啊。同時我的奇怪嗜好是每次點凍咖啡都睇吓店家點serve糖水和奶,啲小兜仔好精緻的說…

行過隔離就係本能寺…睇信長睇到上咗癮,梗係要去見學一番…雖然有說真正的本能寺其實唔係而家我地見到的那個。umum…

之前參觀過東京的新宿御苑,對京都的京都御所也滿有期待,話說個參觀要一早book定,明明我已print了確認信出來去到的時候唔見咗喎﹗好在拎住電話俾叔叔睇佢都ok啫…同時…有幾個洋人叔叔想walk-in被拒了…噢…um…那天天氣好得太過份…長路漫漫好似行唔完咁…石路令我的鞋快要穿底…囧…但紅葉真係巧令令…

天氣好得要哭啊﹗天那是涼涼地的秋天…我著到成身冷衫咁曬太陽…那是多麼的能體會古人著住幾廿層衣服走來走去的感覺…囧。跟住天氣太好,影相影到反晒光…完全欣賞唔到導賞員姐姐說的牆上的畫多麼細緻美麗…囧…

一點都不清涼的清涼殿。一路睇一路諗起《源氏物語》啲人…行來行去都成身汗喎個造型,仲要好似導賞員姐姐的優雅地踢波…我囧了…

繼續美得令人想哭的天氣…姐姐說好多部份都因為戰火(?)和天災重修過咁…但其實我睇唔清楚…也覺得太熱…好想坐低飲杯水…囧﹗

行完去食飯,路經とらや買點食物…呃…其實係咪諗住鴨川野餐時食的呢?any肥,個紅豆茶不是紅豆沙類,係似烚完紅豆的水…有點詭秘…另外的糕點…我已經沒有印象啦﹗哈哈哈

午餐在這個かもがわカフェ,其實睇餐牌唔係好知係乜野打乜野…又抱著估估吓的心情睇吓點出來的東東是甚麼。呀…店裡空間很廣闊,坐椅和桌子都以木為主,成件事好大自然…好relax啊~~~
<--定食說的四樣野就係呢pat加碗白飯加杯茶咁,男仔應該會唔夠飽的吧?樣樣少少地又好鬼好味,食到本人少有的美人照鏡…哈…

食完就去鴨川玩跳石和到下鴨神社走走看了。

究竟點解行完出嚟會咁好閒情去買飯糰食?唔記得咗﹗不過店家說自慢的米又真係好好好好好好好好食…(唉…回家後都唔知食乜好了…)

叡山電車,繼荒川線後好想去坐吓的鐵路線出發去傳說中的一乘去惠文社…

 但原來惠文社離車站好鬼遠吓…喺京都都係搭巴士方便點喎好似…


去惠文社之前先到一乗寺中谷吃個fusion甜點,最奇異的是我可以拎隻杯回家…雖然拎了都唔知做乜好…囧。更爆的是行經的租碟店裡竟然買到斗真同學的兩部戲既dvd…好奇妙成件事…


前文說成條街都係S團和A團…喺路上我見到有家人姓堂本…哈哈哈…唔知會唔會係KK團二人的親戚?﹗

去到惠文社…反而無乜戰利品…很奇怪…

回祇園路上又走走看…跟住我見到龍馬和光一…囧

祇園いづ重無論乜野時候都勁多人…喺極力爭取下使出特別的等位技巧終於入到去吃鯖寿司…店家叔叔很攪笑地估完我地係台灣人又估泡菜國人…囧…

 貼一吓這張睇極唔明的狂草…囧…

以上。

2 則留言:

  1. 京都實在太多野行, 我地既行程係一DD都無重複! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:火女

      哈哈﹗我地加埋唔知COVER到幾多景點?﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD