2014/03/28

あの日の~京都の旅~(9)~京都到着

一大輪雜亂無章的貼文,讓旅程回到第一天吧﹗

在工作忙到得閒死唔得閒病的時候,拖著疲憊不堪的波地踏足千年古都了…


就說很疲憊嘛,勁驚會遲起身出機場,半睡半醒時收到delay消息,我竟然因為可以睡多一小陣而高興極了…囧。因為delay了,得到coupon乙張換了個不怎麼好食的鬆餅(盛惠四十個大洋架﹗)…上到機…我到得圖中這個名叫delicious pork rice的東西,問空姐即係乜…我得到的答案是…就是一豬肉飯…車…一開…吓?漁香茄子的朋友嗎?我唔食架喎﹗

十一月中仍是秋天吧?到機場時天暗暗,坐haruka號到京都時直頭天都黑埋…囧…而這個haruka買的是自由席飛,企到腳軟…

我做乜影車長叔叔呢?我都唔記得了…在京都第一個迎接我的明星竟然是半澤直樹…一個囧…

check-in hostel之後就係將先前預約在hostel收的b-mobile sim卡快快插入手提內再連接上網啦,竟然…攪了一大輪都唔work…好沮喪…病態網民係唔可以無網上架嘛…好在,房入面係有wifi的,都叫可以頂一頂…
就說十一月中而已,京都車站已經滿滿的聖誕氣氛,高到不能的聖誕樹加上樓梯上的燈令到不能,但都不敵肚餓的攻擊,因為自飛機上吃的delicious pork rice之後就無野落肚了﹗

京都車站連著勁多百貨、商店咁,隨便走走,度度都多人…走到來這家…

炸.豬.排﹗日本三大洋食

肚餓就乜都好食架啦,而那些甚麼甚麼醬我忘了是甚麼了…哈哈哈…

想買刷牙的東東,走進藥妝店就忘記本來要買乜的癲咗咁喪睇,發現這個399 yen可玩smart phone的手套,下面有雪柄的都係五百幾yen架咋,一心諗住遲啲實會行過既﹗或者會在其他店度再見到…遲啲先買,點知咁多日都見唔番啦﹗嗚…

左邊那個…是回hostel路上見到的甜品(我記得我地仲特登買了支強大的水…哈哈哈…佢係我刷牙時代替漱口盅…哈哈哈﹗而這個甚麼極的古古力布甸…是極度普通的說…

<--最後這張送給某嵐粉朋友…

我見阿啦池仲多過見到kinki呀﹗明明關西係佢地二人出生地嚟架嘛﹗我不依呀﹗

第一天太疲憊,沒有走走看看太多就睡了。囧

2 則留言:

  1. 回覆
    1. RE:火女

      你太客氣了﹗沿路影了勁多呀﹗嗚嗚…無kinki的說…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD