2013/10/08

鞋控

雖然屋企有對鮮紅色珠片的,有對深紅色皮的,有對深紅色高筒的,但頭一對是低筒的,第二對是硬的著得不舒服,第三對是某次食魚蛋滴了汁在鞋面洗不掉…總之,它們都不是我想要的鮮紅色高筒…﹗

娘問:買咁多做乜?女話:唔同架,對對都唔同架…呢啲對白係咪好熟口面呢?(CON鞋控又出場了…)

其實我心底想買的,是最BASIC的布鞋高筒款,甚麼花款也不用的(呀﹗小的第一對買既就係深藍色高筒,雖然說高,但都只係過腳眼,後來係出到高到上膝頭咁濟的,那是後話),著到真的蝕底了(舊文中那對白色的底都未算蝕得最勁,我試過有對蝕到見到自己腳板…哈哈哈),穿過千千萬萬五花百門的款式(其實都係高高低低,鞋身的花紋用料啫…),我想回歸最基本一對淨色高筒,但市面有的都是特別版(也其實是高高低低,花臣在鞋身的PATTERN和用料而已),平極都無以前百幾蚊咁過癮了…

呀,怎麼我好似十年無買鞋,行入鞋店會O了咀?

上年買過一對高筒有拉鍊的,因為太方便(只要試過去要除鞋的日式料理店就知穿高筒縛鞋帶有多麼煩…我又唔鐘意鬆到一穿就得…),於是日著夜著,著到蝕底了(一如以往,是落雨天滲水入腳才知道,呀﹗是時光飛逝的見證呀﹗哈)。一年過去,又是買定對(提早)新年鞋的藉口…哈哈哈﹗

就說,上年那對高筒,有拉鍊,有花紋,都叫有花臣賣四百幾都算啦,我心儀的紅色無PLAIN款,只有一對有兩條拉鍊的…呀,我喜歡拉鍊…有奇怪的魔力引了我去俾錢…忘記了…四百幾…其實好貴…我…我…N…年前…買的高筒…二百有找架﹗

(睇番舊文,另一對爛到甩邊逼住掉的鞋我著了七年,望一望鞋櫃,最耐那對CONVERSE係2002年買的,係2002年呀﹗還記得第一次著佢一日過後腳踭上那個痛死我的水泡((唏,我是很好記憶力記得每對CONVERSE跟我的故事架﹗)),一對咁既爛鬼布鞋著到咁多年都算勁吧﹗當然,是因為佢係PATTERN款,上一份工老細唔理我俾我著CONVERSE返工,但都唔好意思著啲花俏款,於是這對是久不久才著一次半次的…)

((於是,舊文蝕底的那對白色,跟一對布和一對皮的黑色都同告蝕底收場被掉了…也是年月的見證。UM,而家無得喺返工時間著波鞋了,只能於返工和放工時著俾隻腳舒服吓,真想問究竟係邊個發明高跟鞋(((但其實我著的一點都不高跟…XD)))架?痛死人咩?))
*******************************************************
哈,我的INDUCED CONSUMPTION通常都係睇劇時無啦啦發現的…劇情是蔡琳同意幫奧斯卡,但我留意的枱底不停UN和FING的那隻腳,和腳上的紅色CON…哈﹗哈﹗哈…

著住佢練琴踩PEDAL都準啲呀﹗我話既…閃了…

2 則留言:

  1. 宜家最basic淨色低筒都要3百了!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:火女

      哈哈,我著鞋唔知價了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD