2011/09/01

今日。脫教。天氣晴

行動代號:棄果投卓。

==============蛇果教徒可能會打我的分界線==============

愛的反面就是恨囉…

  • 開初中毒是玩愛朴開始的,果然我說得沒錯…是玩具。愛朴只是聽歌打機查字典,衰係衰在只能connect wifi,當初就是覺得不過癮所以就出瘋瘋了…之前愛朴儲著的歌在電腦有備份,死機的話大不了再入過啫,但電話的話無晒contact是何麻煩呀﹗
  • 用愛朴都唔多覺,一用瘋瘋就覺…做乜乜都要經itunes updates呀?﹗連upgrade ios都要經itunes?而那itunes又不是好東西,司徒拔到無朋友…仲試過upgrade ios變手機內容大清洗﹗
  • 想備份手機內容每次都要心靈交戰…生拍按錯掣又變大清洗…喂,點解我買部機嚟唔係方便我,係要我就佢…當佢神咁拜驚死佢凍親架﹗
  • 初初出時聽到成日有搶機新聞好驚有人自己會被人打刧搶機(好了,白色出了唔使驚…)…跟住跌落地又驚佢神咗(之前朴朴試過跌兩次後個touchscreen就死了…不過事實證明瘋是很耐跌的…)…唉呀,好煩呀…都係用番啲cheap啲既唔使驚呢樣驚那樣…
  • 又怎麼我不能在手機裡直接delete唔想聽的歌?相你又俾我delete喎﹗(也不說那個蠢到爆的song list排序,卒之我係發皮四地全部歌加歌手名+年份嚟排…)
  • 這是個人一點的:唔可以用mp3做鈴聲,要在itunes(又係該死的itunes﹗)轉轉轉一輪仲要得30秒…唔過癮喎﹗
  • 開個卡槽拎番張於出嚟係鬼咁難…條pin又圓周細過個洞口,檸又唔係橇又唔係…
  • 最討厭是無得換電又無得加memory卡…
  • 吓吓篤篤篤的寫/打字好鬼煩,特別係搭緊車的時候根本寫唔到。這時候會特別懷念以前電話有keypad囉…
  • 走在街上個個人都在篤篤篤的時候,突然覺得件事好agent smith…(其實我唔覺拎住佢會型咗囉…)
  • 小的心底還是愛和風一點的造型喎﹗嘻嘻…
  • (其實我又唔係好在意無flash…)

安卓機可以用番舊機的memory卡,加番鈴聲和相片落張卡就用得了~唯一是以前俾咗錢買落的字典用唔番,也無得打(都好,之前成日玩到半夜三更唔肯瞓…有啲game不是兩邊都有…也就無得再玩了…)…

==============美好新一天的分界線==============
需要啲時間習慣吓新一堆的app而已啫…噢耶﹗

續篇:
今日。脫教。天氣晴2~脫教後感
今日。脫教。天氣晴3~(又)上番釣
今日。脫教。天氣晴4~LX3與4S沒有無限的日子…

12 則留言:

  1. 恭喜用新機!

    31st Aug 2011 16:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺煥然一新﹗

      8th Sep 2011 14:15 PM

      刪除
  2. 1. 我好少需要係部機 delete 唔想聽的歌.
    2. song list 排序, 好似係真係你唔識用的問題......
    3. 我好少轉聆聲 (因為個電話其實冇咩處於響聲的狀態)
    3. 我冇咩時候要開個卡槽拎番張出嚟
    4. 如果每晚都記得叉電, 夠用一日架喎, 而且公司有放叉電器.
    5. 我冇試過唔夠memory
    6. 我坐緊車, 甚至行緊路個陣都可以用倉頡輸入法同人whatsapp 架喎.....

    不過極度同意itunes upgrade 好差差差差差差!!! 我買0左唔夠半年, upgrade 0左四次, 係冇一次可以順利進行. 第一次清洗晒我的calendar entries!!! 第二次幾乎咩都冇晒setting !要重新再set 過. 又唔覺得佢upgrade 完有咩好處. 唔想upgrade 佢就周之無日彈個dialog window 出黎叫人upgrade!

    最後, 你好似換機換得好密. 我好似咁耐換0左兩部, 你已經換0左四部??速逃~~~~

    31st Aug 2011 17:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 最初我係用瘋瘋聽歌的,有時啲碟同一隻碟有齊廣東國語,就好想del咗其中一隻…點知唔可以就咁喺部機度del喎﹗浪費啲記憶體呀﹗
      2. 我聽歌的要求是順人名再順年份嘛,個list無得咁智能唯有我手動啦…
      3. 嘩﹗我長響架喎﹗同埋久不久轉吓的鐘意…
      4. 打機就唔夠架啦﹗例如hotel dash…
      5. 我部機16gb…我啲mp3 13gb…囧﹗
      6. 嗚…我自alevel後就唔打倉頡打速成…自此唔識打番倉頡…不過其實用筆畫打字都ok的…
      itunes簡直係低能到無朋友…backup的方法又差,成日攪到我擔驚受怕的說…
      (遠目:已經比以前幾個月轉一次好架啦…嗚)

      8th Sep 2011 14:19 PM

      刪除
  3. 果然好憤怒咁,不過恭喜你終於脫苦海! XD

    31st Aug 2011 17:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實…為了本比錢買既大辭林app…我又用番瘋瘋了…嗚…

      8th Sep 2011 14:19 PM |

      刪除
  4. 嘻嘻,恭喜!我都响8月頭棄果投卓呀!give me five!
    iTunes搞到電話冇哂contact嘅問題,身邊都有朋友試過。好彩我冇事。
    我轉機最大理由竟然你冇提到喎!反而你講嘅我都接受到。逼使我轉投安卓嘅係愛瘋嘅home button好死呀!成日㩒極都冇反應!

    31st Aug 2011 19:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. oh﹗ yeah﹗ give me five~
      itunes你竟然無事﹗我好多朋友都試過以為backup緊時變咗種族大清洗呀﹗
      home掣都慢慢地,不過仲ok既,我見好多人貼個圓型貼喺個掣度咁囉…

      8th Sep 2011 14:21 PM

      刪除
  5. 8掛一問, 你轉了邊部機??
    我都諗緊轉機..但...到都未諗到邊部...
    2nd Sep 2011 09:46 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我轉咗索尼愛納信xperia mini pro,貪佢有個qwerty keyboard,打字勁爽手…不過個芒就細過iphone,同埋無得好似iphone咁分folder放app,要習慣一吓…

      8th Sep 2011 14:22 PM

      刪除
  6. "小的心底還是愛和風一點的造型喎﹗嘻嘻…"

    Android 有和風摺機啦!
    http://chinese.engadget.com/2012/11/23/samsung-sch-w2013/
    盛惠人仔18000 - 20000 !!!

    你冇睇錯, 我亦都冇打錯!!! 真!!! XDDDD
    Samsung 定價係非常進取的!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE: SH

      嘩﹗好明顯唔係TARGET我啦…咁留番啲多金的祖國同胞買啦…咁貴我買唔起…個款又…哈哈哈﹗最緊要…我好憎呢個代言人喎﹗太可怕了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD