2010/10/06

入歌仔

記唔記得有個年頭,鈴聲仲未可以用MP3的時候,我地係要對住啲歌書,搵番對應自己部手機的一頁,數字**###數數數數咁逐粒入呀?﹗

那個年頭應該係01-2咁上吓,我記得03年我出了部T610,已經係彩芒同埋可以用MP3直接做鈴聲。入歌仔的年代,我應該係用緊8520和GD92…我最懷念和熱愛的和PHONE呢﹗

話說今日MP3 loop到古眼神的舊歌《幸運鈴聲》,登時諗起…自從用了T610就無試過入歌仔,初初MP3鈴聲都係要上網搵的,一係就經手機網絡商下載,十幾蚊一首﹗ 好貴吓的說,而我呢啲懶unique的人梗係唔肯同人家一樣用新歌啦…所以見坊間有cut MP3的software的時候真係如獲至寶,我鐘意既歌通常都唔會有得喺網絡商度下載到架﹗

講番入歌仔,其實我咁鐘意GD92…但又會走去用吓8250…因為…有panasonic歌仔入的歌書實在太少啦﹗NOKIA係大牌子嘛,係歌書都一定有佢、無得撈啦和三叔,就係無柏記﹗激死人﹗(尤幸有偉大的網上世界…卒之都俾我入到幾首KINKI~)

今日心血來潮search 一search,8年前的入歌仔網頁居然仲存活…當年入歌仔就係入呢啲code啦:

容祖兒---啜泣 ringtone for samsung a 200 .288 ,a400
2#*** 4*** 5*** 6#**** 0*** 7*** 7*** 7*** 7*** 6#*** 5#*** 5#*** 6#*** 7*** 7*** 6#*** 5#*** 28#*** 6#*** 6#*** 6#*** 5#*** 4#*** 4#*** 5#*** 6#*** 6#**** 0*** 5#*** 5#*** 5#*** 5#*** 4#*** 4*** 5#*** 5#*** 5#*** 5#*** 6#*** 7*** 6#*** 6#*** 6#*** 6#*** 5#*** 5*** 5#**** 0*** 6#**** 0*** 7*** 7*** 7*** 7*** 6#*** 5#*** 5#*** 6#*** 7*** 7*** 6#*** 5#*** 28#*** 6#*** 6#*** 6#*** 5#*** 4#*** 4#*** 5#*** 6#*** 6#**** 0*** 5#*** 5#*** 5#*** 5#*** 6#*** 7*** 6# 0**** 4#**** 0*** 5#**** 0*** 6#**** 0*** 7*** 6#*** 4#*** 2#** 0*** 4*** 4#*** 4*** 2#**
samsung for a400
2^>> 7>> 5^>> 6^>> 7>> 5^>> 5^>> 6^>> 7>> 4<< 4^<< 4<< 2^<<<

大意的我總係入多粒*或入少個#…會變怪音的。全部code都入好了再play的時候真係好緊張,一首我喜歡的鈴聲就快出世啦~~~a288…如果我無記 錯…三叔好有部白色摺機有兩個mon,號稱雙面王…因為鄭伊麵代言過而本人係曾經買過嚟用既…不過我和三叔呢個牌子緣份比較淺…

又記得,當年啲手機容量很有限,入歌仔通常得3-5個位,心多如我鐘意成日轉鈴聲的話就唔好意思了,要儲起啲歌書仔…

講開又講,部8250而家仲喺度,放了喺公司以備不時之需。偶然開番嚟用,那個黑色字單色mon…忽然覺得好像遠古年代的出土文物…old school得很啊﹗都怪科技日新月異得太快了。

另,當年入落去的KINKI KIDS《LOVE U 4 GOOD》還是很動聽呢~

舊文:鈴聲代表我的心
十大車廂惡頂族人
鈴聲代表我的心
《天與地》不死…之鈴聲

另外的:
一堆舊物
我至愛的一條:電話繩(仲有劇入面見過好鐘意的一條:睇劇集的induced consumption)
和風摺機!
我和我的手機
1st Little Life - 手機

10 則留言:

  1. 舉手! 我會自己入歌的!
    果陣重與幾多幾多和弦, 我成日拎部GD92係咪入架! (我記得可以最多入2, 3首歌?)

    6th Oct 2010 15:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. gd92同nokia都應該係得3隻歌入,那水又未去到可以揀group選曲,3隻歌都夠用的了…

      7th Nov 2010 17:45 PM

      刪除
  2. 諗起有次在甲級商廈,一個看似五十歲的男人突然電話響起,是twins歌曲鈴聲…

    6th Oct 2010 22:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《明愛暗戀補習社》嗎?
      自從可以選mp3做鈴聲後…好多大叔都可以釋放佢地青春既心…囧

      17th Nov 2010 17:47 PM

      刪除
    2. 好似係女校男生…

      18th Nov 2010 00:15 AM

      刪除
    3. 嘩…cutie到爆…

      18th Nov 2010 12:27 PM

      刪除
  3. 我都有入過呀!要逐個音打好廢心力架!所以我入左1首之後就永遠冇入過,果首係周姐撚《軌跡》,我到而家仲記得,好好聽 :-)

    7th Oct 2010 00:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要視乎搵唔搵到…一來我用p記機好妙譜流存,二來我鐘意啲偏門side cut歌,直到可以cut mp3我先可以自由無阻地選我愛的鈴聲咋﹗

      17th Nov 2010 17:49 PM

      刪除
  4. 以前(大約九年前)睇YES!都有唔少呢d咁既code.
    我心諗: 邊個會咁好閒情逐個逐個字咁禁入去?

    7th Oct 2010 02:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得去到03年我先轉彩mon機,之前都仲係gd92…要入歌仔的…
      不好意思地說:我就係那些好好心機逐粒音禁的人囉…哈哈…

      17th Nov 2010 17:50 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD