2010/10/31

【小熊人擂台賽】13:信用咭

我自首,我係個個星期要寫《小熊人》先去某夫人個網度睇題目…所以這個信用卡題目…前陣子我寫咗呀…某夫人不要打我…


關於信用卡,一直很難忘預科last day老師一番語重心長的說話,其中一樣就是說不要碌爆卡…

如舊文所言,聽既時候真係覺得老師都傻既,咁易碌爆咩…。但原來,卡是很易拎既,credit limit是很易升既,簽卡和auto pay是很容易攪掂既,還min paid感覺很化算既,over draft也不是甚麼難是來既…原來,碌爆卡真是很容易既。

前陣子開咗張新卡,credit limit居然係我月薪好幾倍,嚇到我腳都軟了…快快手去上card centre 降limit…呢個世界真係崩壞啦…囧﹗

而家買基金投資前咪要做個評估既,個人覺得開信用卡都要囉…。因為簽卡消費太容易,錢儲埋一次先找,袋中既cash突然好似多了(是好似…),無形中promote緊卡主再使多啲,危險﹗好危險﹗

呢個世界有啲人很有定力既(e.g.家母),每月會限主一個簽卡既limit,簽夠就收手;簽完會儲著存根,收到statement時就核對一番,從來係收 單就寄cheque,從來不會為迎新禮品而簽幾多千蚊,遇見不明來歷既收費一定打上去card centre據理力爭一番…;呢啲客銀行一定很討厭,卡係有簽卻從來不會簽得多又準時找卡數,想賺多兩個錢利息都唔得。呀,家母從來不會同一時間分期兩樣 野既,佢始終都係鐘意一筆過買,費時要分十幾廿期煩喎。

上一輩小富又儉真係有道理,要學要學(很多我既想法舊文都寫過了,此處不重覆了)。娘說不明白為何有些人可以min paid度日爭到十幾廿萬叫父母攪掂佢就算,呃…太陽之下無新事,一樣米養百樣人嘛…只能說他們是面鏡子,警醒自己理財要小心囉…

其實我越來越討厭信用卡,銀行/包有幾多使幾多,無債一身輕,幾好。

另外的一篇:信用卡

2 則留言:

  1. 我幾時變0左某大人?

    >>遇見不明來歷既收費一定打上去card centre據理力爭一番
    咩情形? 咁耐都未試過喎. 自己簽0左唔記係咩黎就試過.


    1st Nov 2010 09:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…唔知呢…
      話說我娘和同學都試過有時啲上網買野呀咁會有啲EXTRA既SERVICE CHARGE,如果你唔問就照收的了,但打上去問原來可以WAVIED的…

      3rd Dec 2010 15:03 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD