2010/10/17

【小熊人擂台賽】11:十個我最想去旅行的地方


以我一個這樣不喜歡去旅行的人說旅行…好像有點怪怪的呢…

如果可以既話,不如俾我來個時空旅行丫?

1997年東京Dome

睇完安室奈美惠呢個live後我一直覺得人生應該點都要去東京巨蛋朝聖一吓,如果係安室再重踏呢個舞台就更加要啦﹗雖然我成日覺得個場咁鬼大去到咪又係去睇大電視…well。其實呢,呢個東京dome既live係我第一次買碟睇安室既演唱會,所以印象特別深…特別係呢首《Don't wanna cry》唱完頭一段後boom一聲跌咗塊布幕出嚟那一吓﹗好有型…呀,如果可以回到過去置身現場睇一定好正啦﹗

1990-3 台灣

話說呢…小的真係覺得喺郭生回歸香港樂壇前在台灣出既歌好好聽架﹗只可惜一路都無出番演唱會或live既影碟呀咁啦,最多都係買得番啲唱片和喺youtube睇吓有無相關片段咁…呀,都怪我口味太奇怪,越係難買到手既野我就越恨…

1980s 香港

即係呢,80年代時小的還小,到可以去追番當紅既人和事時原來已經和這個年代擦身而過了。現世代大家都很大怨氣咁,然後都在回味80年代香港既黃金歲月咁。可以既話我都好想去feel吓當年有幾遍地黃金,歌舞昇平咁…

1979 香港地鐵站

其實係咁既,一直都好記得《網中人》既一幕:任達華和駱應鈞去街既其中一個項目…係…搭地車…囧﹗睇既時候真係極大惑不解…有咁新奇刺激嗎?但諗番轉頭又係喎,一路我們都只有海上和地上交通工具之嘛,突然有一隻完全不一樣…和火車又係兩回事既鐵路,又真係好新奇架喎…弄得我好想去感受吓呢…

1930s 上海
睇過好多書都話上海喺戰前係最繁華既年代,生活態度華衣美服應有盡有,和戰後、文革完全兩碼子…或者我應該趁家陣祖國掘起,十里洋場仲未好似特區咁舊物都被屏風樓掩蓋前,快快去睇吓現存既舊事舊物囉…

1870s
可以去北京,可以去東京,也可以去德意志。無既,那水係革命/新既年代,歐洲出現了新國家,balance of power重新洗牌;我國和日本都玩變法自強,置身現場睇吓和書上所載有幾多唔同嘛…

萬曆十五年
都係睇書,說明朝這一年乜都無法生過…好奇怪。但同時外邊世界如歐洲正翻天覆地緊,好奇怪,我就係想睇吓有幾奇怪,因為呢本《萬曆十五年》我睇到有啲眼瞓…好奇怪,真係好奇怪…

16世紀 英國
純粹因為我睇《Elizabeth: The Golden Age》睇得太入神…

尋秦記
咪講笑,我真係睇呢套劇睇得好入神,仲邊睇邊諗如果我係項少龍會點…我係咪太入戲呢?﹗

********************************************************
不過喺行萬里路之前,我會希望先好好睇一吓自己身處既地方,有時睇電視介紹本地好去處先發現原來有很多地方我都未去過…囧﹗

其實…一個不熱衷去旅行既人寫旅行都係太奇怪了點…哈哈。

6 則留言:

  1. 時空之旅...要找叮噹幫手

    19th Oct 2010 10:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒無聊發吓夢都幾開心丫…

      29th Nov 2010 21:36 PM

      刪除
  2. 加了時空,寫10個就容易好多! 好醒目!

    19th Oct 2010 21:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,我嗰陣無reply?

      哈,咁地球上五大洲七大洋嚟嚟去去都係咁多國家,反正都係想像不如諗遠啲…

      刪除
  3. 芊芊雪13/4/12 18:01

    一個平凡的題目帶出另類觀點...時空旅行...好像只能從書從影像中回味...

    24th Oct 2010 16:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然說讀萬卷書不如行萬里路,不過資本有限就只能睇書睇片增廣見聞啦…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD