2008/11/17

本周食記 x3

煲仔飯啊﹗秋風起要食蟹、食蛇打邊爐,還有煲仔飯﹗

去百老匯電影中心看戲(星期三會員買一送一真係超得﹗值得支持啊),最開心就是之前的食事,廟街多野食嘛﹗食來食去,還是廟街的蠔餅最得,啲蠔係炸完都仲相當肥美~(比之上回吃的粉餅…um…)

店家(我唔記得個店名了,門口有張枱放了些sample海鮮咁架囉)有個膏蟹煲仔飯,很吸引(張相),但見實物…唉呀,有點營養不良,果然係photos are for reference only…

雖然啲阿姐好惡…但平平地,食吓風味過吓口癮還是很不錯既…
******************************************************
我常讚這家店的外賣一流,堂食反倒是第一次,之前聽過同事說唔多得…咁我個人咁鐘意中雷…梗係要自己試吓先啦…

又係睇戲(係呀,又睇﹗)附帶的食事,價錢不比外賣貴很多,之但係食落呢…umum…個拉麵的湯很港式,不過這也不要緊,最緊要的是…個吉烈豬扒很不吉烈啊﹗似就咁炸埋一舊就算,先不計佢皮肉分離…囧…

飯腳那個地獄雞骨卷拉麵…好像ok吧?﹗我都唔知啊…

隨您鍾意@開飯
*************************************************
飯腳收到此店家lunch buffet特價promotion,就拉大隊去試囉。

話實,此店環境夠晒artsitic,食物presentation也很artistic,但都唔夠個價錢artistic(兼之唔飽…even係細食的女仔…)…很多時提起飯腳都敬而遠之的說。

今回見佢海鮮buffet得來價錢只係$248(雖然說二百幾食lunch都唔算平…不過對這家店來說是平的了…)又去試吓。出乎意料之外冷、熱盤款式都頗多,魚蝦蟹蠔蜆青口都有齊,味道ok又夠新鮮,如果閣下有見識過之前此店的大碟小食物的話,今回真係有驚喜。

當然,山長水遠入嚟食個lunch buffet,值唔值就見人見智啦…

紫雲軒@開飯(20/1/12後按:此店已執了…)
數碼港搵食記…
酒店那邊的自助餐:平民美食之旅

6 則留言:

  1. 那個脆骨餃子唔係太ok,個皮好腍,個餡就普普﹔個湯底反而比我想像中辣喎

    17th Nov 2008 14:45 PM

    回覆刪除
    回覆

    1. 飯腳 :
      那個脆骨餃子唔係太ok,個皮好腍,個餡就普普﹔個湯底反而比我想像中辣喎
      將價就貨…係咁上下…
      還是外賣那邊多驚喜啲…
      17th Nov 2008 23:27 PM

      刪除
  2. 上星期才去了這間"隨你鐘意"吃午飯,感覺是非常的一般。

    17th Nov 2008 23:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 行過覺得個樣ok…但吃下去…umum
      我又重覆…都係外賣有驚喜啲…
      18th Nov 2008 00:01 AM

      刪除

  3. "隨你鐘意"... 上次我有無同你講呢?其實個三文魚海膽飯(堂食!)好雷囉.

    18th Nov 2008 00:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 堂食真係幾雷(綜合小的和大家的意見…)
      回帶:都係食外賣好了…
      18th Nov 2008 13:51 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD