2008/07/03

返鄉下耕田

Picture這是中學年代一位老師常掛在口唇邊的「激勵」語句:「唔勤力讀書…聽返鄉下執牛C呀﹗」umumum,其實她是開玩笑既。今日突然想起這句,開始雲遊如果真係告老歸田的話生活會係點…咪住…其實我唔知我鄉下在祖國的何處何地?﹗真會有甚麼鄉親父老嗎?﹗而我的鄉下究竟係咪我先輩的住家呢?﹗

話實本人從小就好奇我的家鄉會是一個怎樣的地方,蓋因家父是100% made in HK的,而爺爺女麻女麻又沒怎提過鄉下係點樣,於是我只知有這樣一個地方名,用途是寫在手冊上。同時我亦很想知,學校要我們寫藉貫為啥呢?小的讀宗教學校就話有宗教oriented課外活動,但就唔覺有同鄉會組織喎…

講起同鄉會,街上(多數是舊樓)有各鄉各縣的同鄉會,但見來見去都是大路的(地方名可以用大路來形容嗎其實…XDDDD)如潮汕、上海、廣東咁,就係唔覺有細妹的鄉下,我又再懷疑呢個地方係咪真係存在,又或佢會唔會只係一個鄉,一個鎮又或一條村…Orz。本人曾經認真的查地理科的地圖,係搵唔到架﹗

好在而家有偉大的谷哥,谷一谷才知真係有呢個地方既,係一個區仲同香港好近添。但究竟爺爺女麻女麻或太爺太女麻又或太太爺和太太女麻當年住喺邊既呢?天曉得。唔通我都要《向鄉下出發》,發動一個尋根之旅?﹗orz…完全無hints喎大佬…

再維一維基,小的家鄉原來種植很多不同種類的生果出口,咦…咁我真係有potential返鄉下耕田喎﹗同時又有各大商家設廠又有發展旅遊業,原來都好發達架喎…(看,我真的對自己鄉下零認識的…)

在尋根之旅攪得成之前,本人倒是去過很多次家母的家鄉,因為她家族還有很多人留守老家,而且回鄉不特別山長水遠(個多鐘車程而已﹗拍得住香港去新界…),回鄉飲食是我等常設項目,飲食完後就到處shop(本人注目點是書﹗),老家所在地路闊車少(而家唔知係唔係了…),真係行步路都舒服啲,空氣又清新,真係好唔錯的呢﹗但這都是很多年前的事了。尤記得多年前曾經在那兒的大快x吃早餐,當香港的大快x中式早餐最多都係得炒麵白粥的時候,祖國的大快x竟然有點心,仲係拎點心紙出去counter拎點心,食完晒先埋單…快餐得來咁茶樓既?﹗

最恐怖的還是某次到酒家吃飯,長輩點了他的飛佛:「酥炸蠶蛹」OOOOOOOOOOOOOOrz…我滿腦是95年無記台慶一堆對人食虫時何等苦口苦面…咀長O不合…還好阿長輩無說「你唔食就係唔俾面啦﹗」 此等豪言…要不…我個口應該有排都合唔番…

若是到祖國遊覽,本人最響往鄉村小鎮,香港無得感受呢種悠閒氣息嘛。

8 則留言:


  1. 吾母也是made in HK 啊... 家父所有人已落黎香港... 上面無人... 中學遇過一個同姓同鄉的朋友,羨慕他有鄉下返...
    流放時住在農村 (德國農村無咁多牛S囉..),總算滿足一下那種心理..那裏有雞(唔係用黎食,用黎養蛋)有羊...同埋包租婆成日話... D動物要同佢講下野至開心...
    當堂茅塞頓開.

    3rd Jul 2008 23:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你那位同姓同鄉的同學會唔會五百年前和你是一家呢?好有緣的說﹗我就未遇過同區的同鄉囉…
      話時話,其實藉貫應該寫縣、市定區呢?都差好遠架喎個地方大細…
      有機會我都想親親大自然,好似《燕零燕》那種趕吓羊放吓牛就一既生活,香港生活太緊張啦,放假都好似停唔低…唉呀…
      我諗我要儲定錢了…

      6th Jul 2008 22:36 PM

      刪除
  2. 我細個時成日返阿媽果邊的鄉下,那是一個星期供三日電、燒煤、打水和沒有現代廁所的年代...
    上年就返過阿爸果邊(因為有D 阿叔從加國回鄉,順便帶我返一返),仲執左本族譜(影印本)返黎...(計輩份的話我係由下數上黎第三輩,鄉下係有好多年紀大過我的算係我的晚輩呢!)
    又話說...年幼時的鄉下真係好似娛樂金魚眼咁,D 雞雞鴨鴨,甚至係牛都係周圍走的(牛就有人帶o既...)

    4th Jul 2008 01:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過返媽媽鄉下時…長輩可能驚我地捱唔住熱…特此開冷氣俾我地嘆…但開到半夜燒fuse…orz…
      族譜無女仔架啦,我埋我個家輩(阿爸那邊)咁重男輕女,唔關我事囉都…
      講開,小時試過新年返媽媽鄉下拜年,入到村屋一地雞,咁我地好開心走圍追住來玩(當年唔驚h5n1真好…),點知…對新鞋…踩了落一大pat雞雞的米田共到…orzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      6th Jul 2008 22:39 PM

      刪除
  3. 李小球15/5/13 09:49


    我咁大個人都好似冇返過鄉下?

    4th Jul 2008 13:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 來,一齊組織尋根旅行團吧﹗

      6th Jul 2008 22:40 PM

      刪除

  4. 外婆都已經半輩子不在鄉下……我只能說自己無根囉……不過另一邊又真係好多叔父姨媽仲響佢地鄉下……

    5th Jul 2008 18:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我阿爸都無印象返過鄉下,我懷疑祖父母大半世都在香港…
      所以我很懷疑究竟我鄉下係咪真係手冊寫那個囉…

      6th Jul 2008 22:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD