2014/07/06

《SP》~野望篇及革命篇

雖說我想重溫番本篇和SP(呢套《SP》的SP令我很混淆…就咁叫SP又唔知refer緊本篇定特別篇…卒之每次都要講《SP》的SP…囧),但很經HXV時竟然見到有dvd…而每集都係60蚊…實在係太吸引…唔好煩…煲﹗

(07年時…嘩﹗好耐呀﹗)看本篇時一路都想解開尾形和井上之間舖了好耐的謎,但到謎團解開時又有點失落…


  • 變成bear的井上好可愛呀…
  • 我想問,點解井上係讀inoue既?個no音喺邊度彈出嚟?
  • 原來一開始已經打算拍電影版,本篇07年播,特別篇《革命前夕》08年播,跟住兩部電影版09年和10年上映的說
  • 而其實小的很怕睇特別篇,因為特別篇通常都係很特別地將本篇的本剪剪埋埋,到最後十分八分鐘左右先有新野…就是吊大家癮去睇電影版的舖陳…跟住電影版又會剪番特別篇啲野,講番十幾廿分鐘先係新劇情架喎…咁…就skip咗個特別篇佢啦…
  • 熟悉的管弦樂配樂呀﹗睇完都仲會記住喺腦…而兩部電影版都係用《Way of life》做主題曲…呢首真係堅好聽的說…
  • 《野望篇》主打係舖尾形、伊達國雄個plot,睇到有點眼瞓,《革命篇》就直入發功,一嚟佔領議會,呃,議會咁多重要人物,保安和差人都唔拎武器得SP可以…會唔會太恐怖呢?唔怪得戲中人都話大概經過今呢單野後會改例啦…
  • 尾形和伊達同麻田總理有仇,攪咁多野就係為了保仇(伊達當然更係為了自己上位啦)…於是一個做了政治家,一個做了SP,而做SP就因為上述議會只有SP可以帶武器…會唔會太深謀遠慮呢?如果中途政府改了例咁尾形咪要再轉行?
  • 而尾形係用假身份入警隊的,於是當時有份請佢的人突然間都被消失了。呃,佢係咪就係朝中有人所以喺本篇成日被派去做豬頭骨
  • 而井上的父母,就係當年尾形阿爸被殺後佢想隊麻田而被央及的池魚,噢,我仲以為井上又會係佢報復行動的其中一環…當年有份被麻田所害添…
  • 跟住原來其他的SP係革命的一部份,但尾形又將井上一team調走,做成革命中途有一隊無involve,緊住就係井上一班人去拆解呢個恐怖活動…呃…尾形即係點呢?佢預咗伊達會漁人得利嗎?
  • 啲打打打呢篇幅無限加長,《野望篇》一開始貨車捉人打了十分鐘以上,結尾保護議員到總理官邸連環攻擊逐個SP成員倒下,打了廿幾三十分鐘…呃…雖然拳拳到肉…但都有啲悶囉…
  • 跟住《革命篇》就文戲多…囧…
  • 唔知呢,雖然呢兩個電影版係解謎,但我又有啲掛住井上一眾人保護重要人物,跟住俾人鬧的時候尾形會保護隊員的本篇模式…SP唔係保護要員而係打恐怖份子有啲奇怪…(雖然佢地咁做係救議員…somehow都係執行緊任務既…)
  • 尾形說「佢地係我train出嚟的」時不禁有股暖意…所以佢先特登喺革命時調走呢team人等有人解救番佢?
  • 井上到到最後都係無帶手扣…好好笑…

下一步就係一條龍《木更津》的電影版…哈哈﹗
**************************************
<--睇湯禎兆《亂世張瞳》唔覺意揭到呢張相,好奇之下search一search…原來准一哥和黑木姨姨不止《父親大人》和《軍師官兵衛》合作過,仲有套《東京鐵塔》﹗(但又不是小田切讓的那套喎)係講婚外情…最爆係《父親大人》二人是母子…《東京鐵塔》就係青年大學生搭上媽媽好友相差廿年的有夫之婦,實在太爆了…就咁睇這張相有夠唯美的…(而且一開始就激情無限…)…

原來仲有另一條line係松本潤和寺島忍…也是激情無限的…但我個人鐘意松潤條line多啲…准一和黑木姨姨條line有點…um,懶文藝的,松潤條line夠真實夠血淋淋的說…

雖然套戲畫面令演員演出亦夠細膩,不過我都係接受唔到媽媽和阿仔…umum…

熱煲系列6b~岡田准兵衛~電影篇

2 則留言:

  1. 套戲我覺得個open ending 有啲令我失望, 可能我覺得留番尾形條尾唔知點咁.
    最驚喜是在"野望篇"開始一段見到綾野剛. 真係望少眼都睇唔到.
    咁多首V6的歌, 最喜歡就係"way of life", 調子有點無奈, 好好聽. 可惜"Oh my goodness"那次tour無唱到.

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Saman Man

      open end應該都係尾形會被審,井上繼續做番sp掛?而…應該唔會再拍的吧?不過我覺得劇組成日講前段和過程就鬼咁detail,但結尾就快手收場…
      綾野剛我成日都認唔到佢個樣…哈哈…
      《way of life》啲無奈感覺好襯sp班人成日搏命保護人但又唔得認可…哈…
      我喺youtube睇了一輪ready(2010?)tour的片…好﹗好﹗睇﹗看來我煲完准一的電影要擴展去演唱會…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD