2014/04/02

近期常聽的歌~(12)~MK-Pop~(偽)泡菜組合

是咁的,今日看到這篇介紹的中港台MK-Pop組合,忍不住click來看吓啦…嘩﹗真的很爆炸,忍不住來寫兩咀(我可是放棄了煲劇和練琴的時間喎﹗幾俾面)﹗﹗﹗﹗我都要研究一吓讓我跟番住個大潮流先﹗豁﹗豁出去﹗

不過…首先想先寫吓這個JJCC
JJCC(더블제이씨) - 첨엔 다 그래(At First)~是咁的,某天在fb看到說成虫大哥推了一隊男團出市場,雖然係喺泡菜國出道但我linkup唔到是泡菜人(咁SM都好多祖國+泡菜的mixing架嘛),今日click一吓佢地呢首《At first》…死啦…我覺得幾好聽添﹗XDDDDD…雖說是成虫大哥,但啲造型、曲風、舞蹈,甚至個MV…個MV呀﹗那些廢棄鐵皮屋,永遠的黑白衫,大頭和群舞交錯的鏡頭…件事都好係泡菜風…呀,成員都係唱泡菜文的…哈哈哈哈﹗但因為那是成虫大哥(係…係因為成虫大哥)…所以我不太喜歡這組…雖然首歌我覺得幾好聽…

另外個組名…我以為讀JJCC(就係JJ和CC啦)…但原來係讀double JC…車…

天堂鳥《登陸太陽》~噢…看文說是祖國公司製作的香港組合…出親的event都與組國有關係…um…先不說這個,呢隊三個哥哥仔的濃妝、指甲、髮型、衣服造型…都好泡風吓。剛睇完上面個鐵皮屋mv…呢個就十足廢棄小學禮台,啲鏡頭運用都十足十…好爆﹗據說呢三個哥哥係Sunny Wong打造的…咁啲舞…um…ok啦。爆笑位除了佢地個郁就梗係啲歌詞…甚麼「佔領太陽才算最轟烈」…比起祖國…我諗起正恩bb呀﹗同埋佢地唱歌唔多啱音…噢…

聽多幾聽…「豁…豁出去」入晒腦…死囉…

Faith《Stop Peeping》~嘩﹗我想話而家突然見到成街都係男仔黑tee黑短褲再加對黑legging,然後剪個遮住額頭的髮型,跟mv中Faith三子的造型可謂一模一樣﹗看來這是最強的潮郁了﹗連清明拜山的人潮都有呢個郁﹗好正﹗any肥,呢三個didi個樣都算四四正正既,不過舞姿和歌聲就…跟樣貌一樣充滿年輕氣息,最爆都係…佢地要做迷到萬千女生的風頭dun…呃…

佢地youtube度咁樣介紹自己:「FAITH 會繼續向著『平民天團』的目標邁進!謹此送上這首帶有Jazz 味道的華語跳舞作品 Stop Peeping」」…呃…有jazz嗎?

拾音社《Kiss Kiss Kiss 》~呢隊來自廣州的二人「電音」組合,個哥哥仔疑似G-Dragon+Tommy Dragon的造型已經十分搶耳,跟住mv入面不停喺張床和浴缸度典來典去都相當令人想入非非…呃…跟住…徐徐地close咗個片佢…XD

S. K. Y.《To The Sky》~原來有女仔代表…而佢地係來自澳門的。呢首大作仲未有機會欣賞,不過高登蛇果報就話有人發現其中一個成員有挪威的森林…呃…咁都發現到?而舞步唔齊…呃…等我睇吓驗證吓先…

ICE MAN《要在一起》~台灣代表,由白冰冰姐姐打造的新世代男子組合…平均年齡三十多歲,確實係…很爆,人做我唔做,殺出新血路。或者佢地可以挑戰或者泡菜國的少婦組合少女時節crossover一吓呀。另,其實台灣都成日出有型的組合呀,點解今次會走戰隊路線呢?巧京京喎﹗
********************************************
噢,實在太爆了﹗豁﹗豁出去﹗

2 則留言:

  1. 突然好懷念小虎隊…

    回覆刪除
    回覆
    1. re:brownie

      係囉,原來佢地絕對係樣樣正常的說…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD