2013/07/03

東京HEA遊(2)~第一天

世上沒有東西比無得瞓覺更可怕﹗繼凌晨飛泡菜國之後,今次係貪平玩搭轉機,累到想死…

本著橫掂都未去過上海的心情,半夢半醒的出發了…

最近工作都忙到發癲,我是臨出發時先再覆一次預約的東西,才發現原來到達係TERMINAL 2…我大囧了﹗哈哈哈哈

上機的閘口簡直如世界的盡頭一樣遠,又要搭列車又要行到死死吓…因為太眼瞓…我坐錯了位和填錯晒啲申報表…


朋友聽到小的走去搭這家航線都說了句「祝我好運」,也許我是真的幾好運…來回四轉都準時喎,無DELAY也無唔見行理,去程早機去,回程晚機返,一程平均兩個鐘鬆啲,四程都有飛機餐,仲要相當好食吓﹗最LIKE係去時香港飛上海個早餐,舊蘿蔔糕真係有蘿蔔的說﹗不過舊疑似JELLY就得人驚啲,食落都唔知係乜…

看網上報告說東航有自家轉機櫃,去到時有人帶旅客去的…但人呢?不過指示都很清楚的,行吓行吓就到,最初都驚得兩個鐘間場時間排得耐既話典算,又或者掉轉DELAY的話我咪好悶…呀,又OK喎,排了半個鐘唔使就攪掂,跟住過一過海關就可以去登機口等上機…

呀,這個水機很攪笑地唔俾人用紙杯裝熱水…咁用乜裝好呢?不來白不來,周圍走了一轉…

登機口旁的小商店,很攪笑有大堆各式口味的百力滋,有一吓我認真地諗過不如入番一兩盒…但…我無袋人仔喎﹗囧﹗左邊的大白兔糖都很爆…

雖然說兩程都準時,但朝早7:55第一程起飛,落地去搭SKYLINER時已經下午5點幾啦,成日都在搭車搭飛機,好可怕,貪得意既野…貪過就好了…

就說我驚會唔見行李嘛,於是喼都很輕巧…當我望到地車站個出口又要上又要落樓梯時暗叫了聲好…囧﹗

上次住的酒店話就話近車站,都要行成個幾兩個字,今次專登選一家一出就係咁濟的,但詭異地佢係無個人用品包的,要自己買…好啦,我買啦…發現右上角這個399 YEN的洗面野+落妝套裝…抵喎﹗而…我竟然無聊地買小朋友的草莓牙膏…

這都不是重點,重點是…浴缸呀﹗風呂呀﹗雖然水係好重要,但我成年只有住酒店的幾天可以玩浸浴咋﹗

去到的時候剛好星期五,全世界的SALARYMAN都在搵地方飲野食野,去到邊都鬼咁多人,又因為去到酒店CHECK-IN時六點幾成七點,餓到傻,諗住近近地去淺草搵野食…但田原町行過去都OK想死的說…囧﹗

卒之求其喺神谷バー攪掂就算。回味上次食過的漢堡扒吧,貪心要多條炸蝦…但很詭異地有堆奇怪意粉,和一大PAT我唔食的菜…我囧了﹗

好啦…都係快啲返酒店瞓覺算了…囧

6 則留言:

  1. 上海超市有好多味大白兔糖,係手信恩物黎架。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:brownie

      我第一吓諗要使人仔而我身上無…無得買…之後又諗機場應該可以即時唱人仔嚟買野…但轉頭又諗人仔對港紙高咁多…算啦…就乜都無買了…

      刪除
  2. 你去到日本都係六點幾七點,甘應該好早就係香港飛啦喎!我次次坐轉機去到都成十點幾!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:鈴

      係呀,早到喊,無得網上CHECK IN(正確來說是香港一程可以,上海去東京無),於是驚有乜事太遲所以早兩個鐘到機場,之後預時間出去…就成晚無瞓了﹗

      刪除
  3. 國內航空公司也不差呀,頗為準時,之前搭過國航轉機到首爾,除了回程由北京返香港因天氣原因延遲外,其餘三程都準時,但飛機餐就很難食,香港那程稍好外,其餘的三餐都只吃了一兩啖就算。轉機平是平,但要犧牲整天時間在交通上,真的恐怖。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:五月

      我第一次坐國內航空同埋搭轉機的航班,原因就正正是貪平~去東京或首爾呢啲直飛都係幾個鐘意地方其實有點費事失時的,如果長途好似飛歐洲咁平平地其實都諗得過,聽聞飛倫敦有航班要喺上海留一日,仲有機場內酒店安排添…好像很不錯…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD