2011/10/28

759阿信屋小吃記

本來都唔知呢家店跟汽水供應商因為售價問題,攪到供應商唔俾貨佢賣,跟住仲有網民撐添﹗我係行過見到呢包野…忍不住入去兜了個圈,就掃了一堆野出嚟了﹗囧﹗
好攪笑的halloween桃哈多呀﹗雖然我唔多鐘意食桃哈多的,不過我鐘意caramel嘛…又試吓囉…

跟住有本人極度熱愛的樂天熊仔餅,仲要冬天限定(咩而家冬天啦咩?)caramel milk,仲要攪鬼到可以擺落微波爐叮嚟食添﹗成件事好係《伙頭仔昆布》呀﹗(有人知呢套係乜卡通片嘛?)…食落感覺…白古古力既feel囉,好甜好甜好甜,好似仲租過平時古古力味喎﹗
不過熊仔上面既公仔…點解係sakura saku既?冬天喎﹗有排都未春天開花啦﹗

14/03/16後按:然後這幾年我好似中咒咁一見有新味就食…哈哈哈

首先我係俾一個乾咗既豆腐吸引既,跟住就係隔離既碗麵…16蚊既呢兜,不日會試…如果好味的話都ok呀,好過食合味道丫…。同場仲有個20蚊的即食pasta…不好…我啲即食癮又嚟了…
另…見到有午後的紅茶貪得意買支嚟飲,好甜﹗好甜﹗好甜﹗

last but not least,見到右邊的軟oreo,有lemon或綠茶味,貪得意試一吓綠茶的這一個…綠茶本身苦苦的,而個softcookie本身又甜中帶少少澀味,兩者拼埋係苦和澀…好唔掂啊﹗包野25蚊得8舊架咋﹗囧﹗我諗個檸檬味會好食好多…

此時諗起友人之前送的手信:蜜瓜味kitkat,一開封就蜜瓜味撲鼻而來(雖然個香味可能係人工既…)…食落(個味也可能是人工的…)…古古力和蜜瓜味搭配得多了﹗嘩﹗好好味呀﹗(用了浮誇的味王mode﹗哈哈)…即係呢,好味過個綠茶味oreo多了…

um,呢家店的小吃好有趣,其實我仲買了台式麻糬的…(買滿100蚊即時有折和入會嘛…我是入會控…),原來呢家店仲幾有骨氣添喎﹗我十卜﹗噢耶﹗~
************************************************
(謎之聲:本來諗住應該無心情去寫博…典知呢兩日都心血來潮上來寫…人生真係never say never呢…oh﹗)

12 則留言:

  1. 如果好味的話都ok呀XDDD

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意樂天熊仔餅!

    回覆刪除
  3. 其實我都係會員...屋企樓下有,唔知阿姐係咪認得我有一日去買左支五候紅茶(檸檬)同少少野食加埋五六十蚊佢就俾左張會員咭我了...

    哈, 你快D 去繼續探險! 試下會唔會有可以一挑霸王海胆飯的東西!

    回覆刪除
  4. brownie:
    咁梗係要好味先ok架啦﹗

    回覆刪除
  5. John:
    我都係呀﹗好味到唔捨得請…
    我成日喺樓下超市買兩盒得閒就拎出嚟食的…XD

    回覆刪除
  6. yan:
    嘩咁好﹗屋企附近那家剛剛開,我會繼續去探險的了﹗我對佢啲即食PASTA好有興趣﹗哈哈哈…
    原來包HALLOWEEN桃哈多呢,OK都有…唔獨家了…

    回覆刪除
  7. kit kat, 試完好多款之後, 發覺除0左原味, 其他都好甜, 就沒有再挑戰了.

    其實呢水係齋戒的, 所以冇食零食好耐.

    p.s. 你逐篇搬. 唔辛苦咩??我想0左好耐都仲未諗到辦法, 於是繼續好鴕鳥.

    回覆刪除
  8. 紫熊:
    雖然我是一個甜魔,不過我好少食kit kat,如果我都頂唔順的甜就真係好甜了…哈哈。呢包係友人送既,所以點都要試﹗ .\ /.

    我…係逐篇貼的…所以只能得閒貼幾篇得閒貼幾篇咁…本來只打算貼2011年的,不過我好多文都link來link去,所以又貼吓一篇又一篇咁貼埋啲舊既囉~呵…

    回覆刪除
  9. kitkat呢, 我試過的味道裡面, 蘋果味唔錯, 幾清新的, 不過是信州限定, 唔係經常會遇得到...蜜瓜都算可以接受的甜...另外有dark chocolate的kitkat都好好味...

    回覆刪除
  10. まこと:
    蘋果味的都應該唔錯喎?
    清清甜甜的加埋古古力的味應該ok,講開又講,其實我都好少食kitkat的…哈…

    回覆刪除
  11. 桃哈多真係好難食...
    由細到大都好唔中意
    小學最愛係牛仔片
    仲有其實呢﹐我愛食嘉頓雞餅(爆)
    不過食完口渴到癲﹐好似食左半罐雞粉落肚!

    回覆刪除
  12. 文少:
    牛仔片又真係hit架喎,不過我少食,我最愛珍珍和原味卡樂b…
    雞餅我又少食喎…我鐘意甜食,所以主打食時時食古古力味的~

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD