2011/08/18

我的生活態度……有又嫌有,無又嫌無…金鳳

(圖片刧自開飯金鳳頁)正所謂天上有神龍,人間有金鳳…

呀呀呀…癡咗…XDDDD…um,我的生活態度就是無得揀就想有得揀,有得揀又嫌有得揀開始掛念無乜得揀既日子…

(這是一個tag文來的…哈哈)

曾經有段日子經常在灣仔出沒,天天都吃春園街一帶食肆,食開先知原來金鳳係名店…呃…真係有眼不識泰山喎…佢既奶茶(無冰放在膠杯裡的)好似係名物,蛋 tart雞批都好似係呀呵?真係失覺失覺…。well,對我來說,此店最正是門口那個有著極高威嚴的婆婆,閒時佢會收錢,lunch hour時佢就會座鎮門口指揮入座,「你…你呀?入去啦」…「未到你呀…佢地先…」…「(指住"佢地")你地﹗係你地呀﹗入去啦…」…咁的,聲如雄鐘 (aka:千里傳音)的指揮一堆又一堆的白領入座,好勁,飛都唔使派,但大家又會驚佢支笛完全唔敢亂嚟,更莫講話爭先own後啦…

入到去,啲伙記會9秒9攝埋嚟take order,客人就要喺電光火石間選定,於是多數都會選最大路的abc餐或常餐(小的幾乎是次次都係食常餐…),然後再9秒9極速將所有食物端上枱,將張 枱舖得滿滿的,好神奇,那個極速…係極速過sky哥的﹗(頭搖又尾擺…飄移境界…)

食物嘛…哈哈哈,其實我食唔出有何獨特之處令佢成為名店架,反而我覺得那位德高望重婆婆和啲極速戰神伙記先係看點…(呀,講起嚟我都幾年無去過了…唔知個史大奧仲係咪咁呢?)

係,我既生活態度就係柯過,你極權逼我呢,我就掛住民主既美好;到好自由任我選時,我又覺煩開始掛住無乜得揀的日子…

就如,當年在灣仔返工時就嫌lunch時太多選擇覺得好煩,到而家去荒山野嶺返工無啖好食時就掛住以前美好的放飯時間…囧﹗
*******************************************
博友文:
我的生活態度……嚴選奶茶:檀島
生活態度 - 澳牛
舊文:聖誕快樂~兼春園街吃喝遊

8 則留言:

  1. 金鳳D人真係好快,我在灣仔那邊返學,Lunch近近地會係春園街太原街一帶搵食,有次話想食金鳳,見到佢門口有條長龍,咁就決定買外賣返學校食,點知等外賣的時候,同我地差唔多時間到ge人都入哂去啦,不過人流係源源不絕,好似copy & paste出黎咁

    回覆刪除
  2. Jasmine:

    COPY & PASTE呢個比喻好妙,啲人又確係入去食同一樣既野(其實係MENU無乜得好選),伙記做同一樣既動作…大家都做緊一樣既野…(入腦…)…
    除了佢地早過太興出冰鎮奶茶,啲蛋TART又幾好味之外…其實…啲野食我又唔會特別老遠走去食…係咪我食唔出佢精妙之處呢?

    回覆刪除
  3. 其實呢間我從來都唔知佢響邊的呢!

    17th Aug 2011 14:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都因為經常嚟附近出入先知有呢家店啫…

      25th Aug 2011 11:01 AM

      刪除
  4. 真慶幸我從沒需要在午飯時跟別人爭位,甚至沒吃過ABC 午餐。曾經有段時期,幾乎要過此等日子,我卻選擇留在公司吃乾糧,甚至不吃,也過得日子哦:P

    domotoiceko : 唔知點解台灣偶像劇總是讓我覺得人腳ok(阿sa和賀小美都係靚仔靚女丫…),但場景/戲服總係有點粗疏....

    對啊對啊!大概就像TVB 吧,有成本控制。我為了阿Sa 才看那劇,但當中,她經常黑臉,又說是的士司機,她真是格格不入。我當下只想起,她因爲前夫而不高興:P


    17th Aug 2011 19:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時我的公司多數都好忙,好多時都要攪到過咗office hour先可以食個快飯,又或者星期六日要返嚟ot…幾個人hea住去食tea…好開心的…哈哈…
      tbb有咁大個廠唔用又浪費既,時裝的廠景都仲可以攪吓花樣,古裝的真係覺得一模一樣,特別係啲山洞,發泡膠石頭和布+沙舖出來的山路真係十年如一日的笑爆咀…
      阿sa那套我睇了第一集…um…唔知呢,就係無特別令我想追看落去的地方…就算了…

      25th Aug 2011 14:17 PM

      刪除
  5. pineapple16/3/12 13:59

    路過忍不住要回應一下,我係灣仔番工,金鳳的史大奧仍如你所講,冇變過。唔知你有冇試過新景園,果位姐姐就完全handle唔到排隊的人龍。

    18th Aug 2011 19:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?咁就太開心了…我好多年都無去春園街食飯了…
      新景園食過一兩次…但無乜印象…

      25th Aug 2011 14:19 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD