2011/07/18

[港劇]《真相》熱愛雜談…


人真係貪新忘舊的,前陣LAW霸在我司還很有人氣人人讚美時…大家現在已經在喪讚KEITH了…

(小的本來追緊BOBO的《煙雨斜陽》…啊…很《雷雨》啲FEEL…2,30年代上海背景的劇總係啲原來是兄妹呀…兩兄弟鐘意同一個女仔呀…黑幫呀咁…娘得來有啲OK而OK得來又有啲娘…UMUM)
  • 基於太多人讚美《真相》,小的抵不住頸跳過《怒火》先追番《真相》了…不好…小的加入了劉思傑國際律迷會(暨支持大聯盟)了…(是…司內有很多人對佢既欣賞有如黃河江水一樣滔滔不絕…終於有一次我加入大眾路線跟大家一起分享我的欣賞之情了…我小眾嘛﹗哈哈…)
  • 仲有親愛的二少…啊…真讓人花多眼亂了…(花癡MODE中…)
  • 啊…OT曬添。而家睇番到第7集,感覺都幾似頭兩輯深夜播的《壹號皇庭》,CASE一單接一單,好緊湊…,而啲CASE又好似幾有爭議性咁,睇完結案陳詞後等陪審團結果有啲緊張添…
  • 第一集見呀少年燕王(哈哈哈﹗《洪武》陰魂不息呀﹗睇番原來佢叫朱敏瀚我淨係記得佢有做《洪武》…佢好似係《阿SIR》K4其中一個呀呵?)左一句PK右一句PK咁,跟住又好重口味咁整了場扯胸圍…咦,今年無記都好鐘意玩重口味喎﹗不過唔知係咪驚俾人投訴太血腥,所以阿聰仔殺阿爸後啲回憶片段都變黃了…(舊史《皇庭》都幾血色暴力的說…)
  • 講起似《皇庭》,劉思傑(陳展鵬)和余在春一樣都係基層出身喎﹗跟住又同第四輯譚耀文一樣本來係警察之後轉做律師…(我的找共通點病又發作了﹗)…我鐘意人物介紹話佢為求真義不惜踩鋼線,亦正亦邪…哈哈哈﹗古裝片咩﹗不過佢既作用有啲似MICHAEL…成日喺CHAMBER入面講笑攪GAG咁…I LIKE IT啊~
  • (講起來…陳芷菁在《皇庭》做律師,而家《真相》升呢做官了﹗)
  • 康芷欣(楊怡)有啲丁柔FEEL,一定走正路和劉思傑剛好相反好對咁,佢同劉思傑跟卓少謙個SETTING好似丁柔跟余在春啊﹗(如果無睇過《皇庭》既人會唔會唔知我講乜呢?)
  • (見到楊怡和黃浩然…巧開心呀…二少和勝雪耶﹗之前小的極不想勝雪走向馬小生懷抱裡…但今次另一個是十七皇兄啊((《洪武》發作了…))…怎麼辦才好呢…又說,見楊怡做番呢啲COOL COOL地又型型地既角色突然覺得好舒服…)
  • 卓少謙(黃浩然)係疑似二世祖…啊…總係要有一個人因為少時不努力而無去考牌跟住悔究架呵?﹗係呀,我係話MICHAEL呀…
  • 暫時辦案戲份多談情戲勁少,飲野戲都唔多…奇喎…想唔緊湊都唔得啊…之前睇劇情都覺堅,25集查成十幾二十單案…都好呀,至怕專業人士劇FORMULA又發作…講幾集正經野之後就全程談談情說說案真係好煩…
  • NORMAN(陳宇琛)點解次次都要飲野既?仲一定要用飲管飲添…哈哈哈…。佢同KEITH既師徒關係有啲似LAW霸和米佐治,講野互寸好好笑…
  • 阮兆祥既韋大律師好好笑…人人開口埋口都叫佢肥仔…
  • 首主題曲懶係ROCK咁,一開始那幾粒鋼琴音真係幾有氣氛的,好似好緊張咁(啲卡片飛出嚟又幾有型﹗)…但睇片尾阿哥哥仔登場同隊BAND一齊ROCK N ROLL時…呃…佢係咪戴咗有色CON呀?外星人咁既眼咁既?好難受…囧﹗
  • 我諗除了個劇有點《皇庭》FEEL之外…最緊要係主角們個OFFICE喺北角英皇道…625號隔離座BUILDING…625號喎﹗我生日呀﹗(這也是喜歡套劇的理由嗎?哈哈…)WELL…係覺得好有親切感咁啫…((點解我見唔到佢地拍外景架﹗嗚呀…))

*****************************************************
我懷疑今年睇過既TBB劇係之前幾年全部加埋既總和…竟然有好幾套讓小的追得如癡如醉…加哉…

*****************************************************
TBB主頁的時候發現:


十七皇兄人氣仲高過PROF.傾喎﹗勁呀﹗OH YEAH~

12 則留言:

  1. 我覺得這是無記近年好劇喎,妳有幾可見劇情咁緊湊得來感情線又不太發達既無記劇丫,正喎

    阿keith成日無啦啦係個chamber度神出鬼沒,無叉叉拿住杯咖啡出黎搭嗲,好正 :-)


    19th Jul 2011 11:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,無晒啲無lei啦胃的感情線呀三角戀呀家族情仇呀,忠於劇集主線真係睇得好舒服…
      《皇庭》最好睇其中一樣野就係幾個律師互寸…呢套睇陳長鵬和黃浩然成日你寸我我寸你睇得好開心…哈哈…

      19th Jul 2011 13:32 PM

      刪除
  2. "壹號皇庭"對我黎講係幼稚園至小學初期既記憶, 太遙遠喇! 淨係記得蔣志光死得好慘...
    其實鄭嘉穎很好運, 如果由佢做keith呢d咁官仔骨骨既角色就太理所當然了, 反而"law霸"係一個就算bosco做都會爆得出既角色。
    我一直好希望楊怡可以做下d巴渣潑辣, 或者風種萬種既角色...佢成日都做埋d好為人著想, 好委屈既角色真係委屈佢! 所以就算當時全城圍插"宮心計", 見到楊怡終於有奸角做下, 我都睇得津津有味!
    石修仔做norman真係縮骨得黎入型入格, 起碼有發揮過經經做十二皇兄呀!
    你竟然有留意到少年四皇兄都k4仔呀...我覺得佢太浮誇...睇得人好辛苦...

    19th Jul 2011 20:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. (謎之聲:皇庭頭幾輯我都係睇重播架咋…你睇我唔到你睇我唔到…)第4,5輯就係睇首播,當年好鐘意michael和阿sam呢一pair的…
      我以為《怒火》都係王心慰監製原來唔係喎,王監制的劇幾多時會有鄭視帝,而啲角色多數都討好的…(不過我真係唔鐘意睇佢…)
      呢水做乜事鄭視帝、巴士高和陳豪都一齊玩爛tarttart…潮興嗎?
      我鐘意楊怡做勝雪一類tough又有原則的,太柔弱唔似,太奸佢演技又好似未handle到(《宮心計》個劇本太淺白啦…同埋其實我無睇…哈哈哈)…做潑婦都有新鮮感…不過要睇個劇本ok唔ok呀,一個唔小心好似《肥田喜事》咁劇本累事咁就浪費咗啦…
      因為我太留意《洪武》啦…lap少少《阿sir》時覺得個didi有啲似少年燕王…所以維基了一番…真係佢喎﹗哈哈哈…佢喺《真相》度又真係有少少over,不過法庭幾場講到喊晒口的戲都ok丫…不過佢個樣咁暴風青年,唔知會唔會似陳展鵬咁多數做奸難得做忠呢…

      20th Jul 2011 16:15 PM

      刪除
  3. 原來係北角,辛苦晒阿石仔尋晚十分鐘由金鐘法院來回跑喎XDDD

    19th Jul 2011 21:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 座building本身喺北角,但劇情入面話喺中環的…所以石仔咪話半個鐘來回到法院和office囉~

      20th Jul 2011 16:17 PM

      刪除
  4. 我唔係話楊怡d角色好柔弱, 係硬係成日都受委屈咁, 好似"攞女"呀, "再生緣"個d, 唔係佢唔tough, 但就好為勢所逼, 一定有人蝦佢咁囉。就算勝雪同"犀利妹"都俾我呢種感覺。(楊怡d角色名都好多"雪"字, miss ho都係叫妙雪...)
    岩岩wiki開楊怡, 佢黎緊有套國劇就係做萬貞兒呀!仲同譚耀文一齊拍既添, 期待!
    你講完王心慰我都打左一個突, 乜唔係佢咩?!即刻又wiki下, 反而"真相"就係佢監制囉。
    tvb個網"真相"個劇場預告度日日都有d唱k fans插王心慰, 話佢係"ATF反恐"度捧展鵬踩唱k喎!雖然我都ok唱k既...不過佢地咁樣好煩囉=.=

    20th Jul 2011 21:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,楊怡啲委屈戲咁啱我全部無睇,最多係《學警》既何花囉…俾成家人恰咁…
      其實tbb啲劇成日都來來去去三幅被(呢水好似有啲改善),睇仔仔女女拍國劇真係有煥然一新的感覺(如囧囧喺《美人心計》,順眼好多喎﹗)…出去兜個圈返嚟感覺真係唔同啲…
      我真以為《怒火》係王心慰監製的,《烈火2》係鄭視帝第一部回歸之作嘛,跟住朗豪坊那套乜鬼第七天拍到鄭視帝拎視帝添,《烈火3》真頭偏心鄭視帝啦…《怒火》個角色破格得嚟又咁討好,我直覺覺得又係王心慰…典知唔係喎﹗
      王心慰都好鐘意用人一條龍,陳展鵬喺《烈火3》做反派的…呵…我唔介意佢reuse啲班底啦今次…
      唱k都幾慘,《學警》系列其實佢排頭仲高過陳鍵lone(從戲份和獲分配的女對手而言),佢唔係話做得唔好,但就硬係無乜存在感,《狙擊》俾佢做埋臥底啦,又唔夠laughing哥fight,劇情入面又俾柏翹升幫辦快過佢…套劇紅但又好似唔關佢事…跟住《阿sir》大家講鍾嘉欣哭崩長城,《團圓》又唔夠《真相》hit(甚至前一套《怒火》)…又真係幾無癮既…

      22nd Jul 2011 09:58 AM

      刪除
  5. 展鵬哥今次終於擔正,佢既努力得到回報了~
    不過都係鍾意佢係亞視拍既劇集多d,例如 愛在有情天 同 彊屍三

    25th Jul 2011 00:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 維基話佢排住隊有《atf反恐》、《法證3》和《回到三國》等住出街…我要睇我要睇我要睇﹗哈哈…
      維基有篇face的話佢擦監製鞋先有主角做…又攪到和唔唱k不和…嘩…原來咁多是非…(我out了…)
      維基最攪笑話佢喺亞記最大成就係拍旅遊節目時打出個pat pat﹗哈哈…(話時話,我未睇過《我和彊屍有個約會》的…係咪應該睇吓?)

      25th Jul 2011 09:42 AM

      刪除
    2. 《我和彊屍有個約會》係經典,由其是第一輯同第二輯,而且仲係唯一一部可以打破 T VB慣性收視既劇集,依家果d電視劇根本冇可能同佢比,根本冇可能有果種震撼。我玩online game既時候問過d台灣人,佢地都話睇過既港劇,最好睇都係《我和彊屍有個約會》。要科幻有科幻,要感動既愛情一樣有,仲有好多對人生既睇法...展鵬哥扮演既角色「命運」雖然係反派配角,但係發揮空間比佢係《真相》大好多

      25th Jul 2011 14:07 PM

      刪除
    3. 我決定由第一輯開始慢慢追…琴晚睇到第三集…馬小玲收鬼時啲招式道具幾鬼有美少女戰士feel(我好少睇日系動漫…無乜貨可以做比喻…哈哈)…加埋條短裙和boot…唔怪得引死少男啦…
      唔知第一定第二輯當年有個同學好鐘意…仲係咁話尹天照好靚仔…我淨係記得蔣嘉螢首《假如有個約會》幾好聽…當年去k有點嚟唱的…
      一輯有成三十幾集…怕且我都有排先會睇到鵬哥有份做的第三輯了﹗

      2nd Aug 2011 10:16 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD