2010/10/25

突然懷舊之草蜢篇


就快去睇佢三位大哥個演唱會了~睇之前梗係要溫溫書先啦﹗

共跳入高空~~~~飛躍~~~~飛縱~~~~到半空~

其實我覺得呢隻歌係草蜢版既《飛躍舞台》,第一句「共跳入高空」,和《飛躍舞台》既「在台上我覓理想…~~~~」有一樣既神奇功效,令人聞歌起舞的﹗~~~~莫做半夜漆黑中瑟縮街角那隻可憐虫~~~~


竟然有人將少年隊既版本CROSSOVER草蜢既版本﹗好爆喎﹗其實細個時我係唔識少年隊係乜水識既時候…應該係9X年喺TBB睇《The Chef》…因為主題曲係安室唱呀﹗即係呢,佢而家4張開外都仲可以KEEP住「少年隊」之名,難怪KINKI KIDS都可以FOREVER了……呀,因為東山大哥呢水結婚,完全騎刧了草蜢條THREAD…咁呢…即係呢,東山大哥都KEEP住叫少年,咁草蜢都唔使無啦啦由草蜢仔改名叫草蜢啦﹗

另,國語版《限時專送ABC》個MV好鬼娘…真係好鬼娘…同郭城城啲MV一脈相承架囉…哈


搵唔到official KTV版添…其實呢我鐘意聽草蜢和HOCC都係因為佢師傅囉﹗哈哈哈。(尖尖安除外…見佢前面唔LIKE佢後面…)上年睇演唱會時見到呢幕真係好感動架…嗚…


LONELY~~~~~地球是否獨剩餘LONELY﹗~~~人家聽英文歌學英文,我可是聽廣東歌學既,記得呢首歌出街時我正學緊LONELY、HAPPILY等等既ADJ囉…。well,呢首野係第一首我好深印象覺得超好聽既歌,特此紀念。(另,當年學校有人談論究竟Beyond既阿Paul定草蜢既蔡一傑靚仔,係咪好恐怖呢呢個比較﹗哈哈)


90年代呢,好多歌CHORUS舞步係好SIGNATURE好易記得既,咁草蜢既「一起森巴舞,彈開不滿,"FA"泯發洩你苦悶」既手勢,和劉華《獨自去KOWLOON》、郭城城《對你愛不完》和《張學友《愛火花》(都可以加埋黎老闆《我的親愛》既…)分庭抗禮囉…


「不需要有原因只需要紅唇的吻」 …我成日講既﹗哈哈。這首歌不知何解我好記得,原因不明,我好鬼鐘意呢首架其實…


印象中佢地都係吓吓勁歌熱舞,近年重組就唔知點解吓吓都話妖啦吓,但小的最BUY係以下呢幾首中慢版…好鬼蓮母啲城市節拍FEEL的:《暫停.開始過》、《歲月燃燒》、《夜了》和《黃昏都市人》~


其實我有啲頂唔順三位阿哥吓吓都話妖妖妖咁…係妖就要唱呢首喎﹗最好有埋SK姐啦﹗哈哈哈…07年那次我無入場睇呀﹗耶~~~~~~~(又說,SK姐真的很百搭,當年寶記的歌手男男女女佢都有合唱歌囉…)


好鐘意睇呢個MV…伍姑娘真係好鬼入戲﹗我覺得呢首和《對一個人愛錯》都係超慘,失戀和心情低落時不宜聽…聽《我們都是這樣失戀的》啦…無咁慘…嗚…


10首唔夠貼呢﹗哈哈。想話呢首都係學英文既歌…學天氣時會記得…RAINY DAYS…NEVER SAY GOODBYE架囉~~~

*************************************
發癲熱愛的:回憶無價~草蜢《25週年繼續忘我演唱會》

8 則留言:

  1. 唔唔,聽中文歌學英文的確係有d不足之處。lonely還可,happily就...

    草蜢快歌固然精彩,但相對地好多慢歌都變成滄海遺珠。我鍾意《年輕的聲音》(side-track),仲有《舊唱片》&《離不開(浪漫的春天remix version)》。

    25th Oct 2010 16:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 學英文係講笑的啦,不過我小時確係唔太鐘意英文,好想搵啲有趣生動既方法乎不過那些無上網所以苦無其法啫…
      講起草蜢大家都係記得佢地既快歌多,但聽番啲碟…啲慢歌都非常不錯…
      等我試吓去搵你推介既幾隻先…謝謝推介~

      3rd Dec 2010 14:56 PM

      刪除
  2. 冇咗SK姐嘅SO SAD同「月光曲」都變得淡如無味呢。
    鍾意「紅唇的吻」嘅原因可能係你當年已經有鍾意明菜嘅基因呀。
    我鍾意「原諒我是我」、「半點心」同「世界會變得很美」。

    25th Oct 2010 21:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我說SK姐聲音是超百搭,佢可以將一首平平無奇既歌起死回生…
      我既明菜基因仲有《第一次》、《夢幻的擁抱》呢…
      《原諒我是我》原來鄭天后都有改過,都不錯的…~

      3rd Dec 2010 14:59 PM

      刪除
  3. 伍姑娘的眼神簡直殺死人!

    25th Oct 2010 21:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有被殺倒嗎?

      3rd Dec 2010 15:00 PM

      刪除
  4. 忘情森巴舞點可以冇街頭霸王Remix版? XD

    草蜢仲有好多好歌例如愛一次便夠, 三分鐘放縱, 怎麼天生不是女人

    28th Oct 2010 09:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. STREET FIGHTER﹗﹗﹗我之前看過一個CROSSOVER多拉A夢的,笑到傻…
      其實我只有佢地一隻精選碟…都夠聽到爛…

      3rd Dec 2010 15:01 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD