2008/11/29

城市快拍snapshot

究竟香港本地大學和外地大學有乜分別呢?﹗

又,香港和本地唔係都係外香港的大學?﹗

我混亂了﹗


又到聖誕又到聖誕,到處都係聖誕的裝修,行過時代見到忍不住拎手提出嚟狂影…很可愛呢…

自從手提多了影相的功能真係很偉大,啱晒本人這種鐘意亂影一餐的,影的目的純為記低某個moment發生過乜事,本人一直無特別去學攝影(我到而家都唔係好識攪部dc各項功能的說… 卡卡…),隨心而發,但求唔好手震就好的了。每每到要影公事的用的照片就緊張了,總覺要兼顧光暗、角度等好大壓力的說(有啲moment係一閃即過,想再 影都唔得的了…)…。

每每見到「影able」的事,本人舉機影影影的時候身邊友人/同事/同學/家人不禁O咀,係呀,有時 我都覺這個嗜好幾癲吓的。不過相的功用於我來說就係記低那一刻既時地人嘛,好多時啲野都係一閃即過,這刻和這班人一起,一下水大家可能不相往來的了。每次翻看舊相簿都暗喜自己有狂影過,情誼淡了,但回憶還在,看著舊日柴娃娃的照片還是看得會心微笑的。

這,可能又是巨蟹座的弊病了…哈…
************************************************
(新?)舊文:

即影即有…
撈無的四格亂拍
光圈愛漫遊
閒話app常~愛瘋影相apps

6 則留言:

  1. 話說補露屍巴士電視廣告都話本地大學但背景影住港大,可能係因為唔可以話係港大話到出面,又或者借人地過橋。

    30th Nov 2008 02:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢係咪真係搵香港既大學呢?點解又唔出得名…
      而家偷偷摸摸咁整個怪怪的名…仲衰啦?﹗
      4th Dec 2008 01:12 AM

      刪除
  2. 我都是巨蟹座的。這星座會有甚麼弊病呢?

    30th Nov 2008 23:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨蟹座通常係懷舊,愛儲舊物和多愁善感囉…
      你唔係咁的話…可能月亮或上昇星座不太水象了…
      4th Dec 2008 01:12 AM

      刪除
  3. 哈,佢想強調港大但又唔可以,所以用呢D 路人皆見的招式吧? 難為佢同我系搶飯食...
    你部手提影得都幾靚呢! 其實一直以黎我用手提影相都有個低B 都唔敢講的問題.....究竟無得focus 咁點影呢? 我成日影近少少的東西就勁唔清楚呢!

    1st Dec 2008 17:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係呢,佢搵得間大學幫手就同人傾埋佢啦,而家鬼鬼崇崇咁仲衰啦…好似唔知邊度拎人地的研究結果來為己用的說…
      我代我的手提多謝你啊﹗話實我個走佬袋已經重到無朋友,所以懶得拎DC出街,咁手提可以影得到相就最好啦…
      FOCUS…部機好似無啦朵花花的說…要用人手FOCUS…自己將部機伸出伸入的說…
      4th Dec 2008 01:14 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD